A megállapodás 12 piac 13 bankjára, az összes kártyatermékre – összesen 20 millió kártyára terjed ki.

Az UniCredit és a Mastercard pénzforgalmi partnerségének globális kiterjesztése az első alkalom, hogy egy nagy kereskedelmi bank ilyen léptékű egykártyás többpiaci stratégiát valósít meg Európában azért, hogy még jobb digitális élményt biztosítson az ügyfelei számára.

Az együttműködés új lépcsőfoka lehetővé teszi az UniCredit számára, hogy kártyabirtokosai minden igénye számára a legjobb ajánlatot nyújtsa: egyszerűsített alap termékajánlatot, optimalizált digitális élményt az alkalmazáson belüli megoldások teljes skálájával, valamint innovatív megközelítést, mindezzel növelve az ügyfelek választási lehetőségeit több fizetési csatornán keresztül.

Az UniCredit Unlocked stratégiájához illeszkedő együttműködés több évre szól, és a bankcsoport olyan céljainak megvalósítására összpontosít, mint a fizetési megoldások digitalizálása, többfunkciós megoldások biztosítása egyetlen kártyával, illetve a fogyasztói hűség megerősítése. A partnerség révén mindkét fél hozzájárul a környezeti és társadalmi fenntarthatósággal kapcsolatos céljaik megvalósításához, hangsúlyt fektetve a közös ESG-célokkal kapcsolatos projektek megvalósítására, a közösségek fejlődését elősegítő megoldások kidolgozására, és – a tudatos költési döntések révén – az éghajlatváltozás elleni küzdelemre.

„Ez a partnerség megtestesíti az UniCredit Unlocked lényegét, valamint elkötelezettségünket, hogy a több piacra kiterjedő jelenlétünket egyetlen, teljes körű ajánlatként alkalmazzuk. Bankcsoportunk területi lefedettsége és a Mastercard e téren szerzett szakértelme lehetővé teszi, hogy ne csak racionalizáljuk közös tevékenységünket, hanem a kártyabirtokosaink számára nyújtott digitális-, biztonsági- és termékkínálatunkat is tovább tökéletesítsük. Mindez jó példája annak, hogy az UniCreditnél a projektirányítás kontrolláltan történik, és minden résztvevőnek előnyökkel jár, hiszen egyetlen vállalatként működünk” – mondta el Andrea Orcel, az UniCredit vezérigazgatója az együttműködés kapcsán.

„Az UniCredit hosszú évek óta fontos partnerünk, közös megoldásainkkal Európa-szerte segítjük lakossági és vállalati ügyfeleinket. Kibővülő kapcsolatunk erre a tapasztalatra fog építeni, hogy új, innovatív megoldásokat nyújtsunk az UniCredit kártyabirtokosainak” – mondta Michael Miebach, a Mastercard vezérigazgatója.

Legfrissebb útmutatóink bankszámla témában

  • 18 év alatt a diákszámlához is tartozhat bankkártya
    Bankszámla

    Bankkártya gyerekeknek - Ilyen bankkártyák elérhetők 18 év alatt

    Már az általános iskolai kor kezdetétől igényelhető bankkártya a gyerkekeknek, de a számlanyitáshoz jelen kell lennie a szülőnek is, hiszen jogilag csak nagykorú személy nyithat számlát. Ebből az útmutatóból megtudhatod, hogy milyen választék áll ma rendelkezésedre, ha bankkártyát szeretnél a gyermekednek.

    frissítve: 2024. június 9.
  • Diáklány szemüvegben és az iskolai cuccaival
    Bankszámla

    Ezért fontos a gyermeknek a diákszámla

    Már gyermekkorban is érdemes bankszámlát nyitni, mert sok mindenben képes segíteni a gyermekeknek is a mindennapokban. A pénzügyi tudatosság és a pénz kezelésének fejlesztése, önfejlesztése kulcsfontosságú lesz majd később a gyermekek felnőtt élete során. Egy diákszámla ráadásul még olcsó is, ami segít könnyebben begyakorolni a felnőtt korban amúgy is elkövetkező napi pénzügyeket.

    frissítve: 2024. június 7.
  • A kedvezményes devizaváltással sokat spórolhatsz
    Bankszámla

    Devizaváltás olcsóbban - így spórolhatsz rajta 2024-ben

    A devizaváltás kérdésköre a nyaralásokon szokott elsősorban előkerülni. Pedig hasznos lehet akkor is, ha rendszeresen vásárolsz külföldi webáruházakban vagy akkor is, ha devizában szeretnél takarékoskodni. Azt mi sem tudjuk megmondani neked, hogy mikor tudsz a legkedvezőbben devizát váltani, de azt igen, hogy pillanatnyilag hogyan tudsz a legjobb feltételekkel devizához jutni. Olvasd el ezt az útmutatót, és kezdj el sokat spórolni a devizaváltáson!

    frissítve: 2024. július 12.