Megkérdeztük azokat, akiknek az OTP-nél van bankszámlájuk, hogy mit gondolnak róla.
-
Napi rendszeressdéggel használom a bankom direkt bankját, ami nekem megfelelően gyors, érthető, kezelhető.
-
Havonta használom a mobil bankot.
Az applikáció átlátható, egy
-
Gyakran használom a mobilbankot! OTP direkt elèg jól kezelhető!
-
Csak mobilbankot használok. Szeretem mert átlátható és könyenn kezelhető. Szinte bármit el tudok intézni.
-
Gyakran használom a mobilbankot. A számítógépről egyre ritkábban lépek be.
-
Mindn új funkciónál számíthatok arra, hogy az OTP az elsők között vezeti azt be, és mindennel kompatibilis lesz a kártyájuk. Az új mobilbank felületén még nem találok pár opciót, amit a régin tudtam intézni (pl megtakarítások feltörése, ami nagyon fontos lenne), de ettől eltekintve jól működik minden más.
-
Nem volt eddig semmi probléma mindenbe segíteni szoktak
-
Teljesen elégedett vagyok. Régóta használom,soha semmi gond nem volt.
-
A bizonylatok nyomtathatósága miatt többnyire a netbankot használom, de majdnem minden funkció működik mobilbankon is.
-
A mobil aplikáció nagyon jól működi és a NET Bank felület is könnyen használható. Nagyon ritákán kell a bankba személyesen bemennem, aminek örülök.
-
Napi szinten netbankolok, szeretem az OTP felületét, kert gyorsan elintézem a pénzügyeimet, de van még mit fejleszteni rajta. Pl.jó lenne telefonon keresztül is letölteni a számlakivonatot, illetve nem csak 1 hónapos intervallumban keresni a számlatörténetben.
-
Csak nagyon ritkán használom a mobil bankot. Számomra nehezen kezelhető és bizalmatlan vagyok a mobilbank alkalmazásával.
-
Igen gyakran használom a mobilbankot.
Készpénzt szinte egyáltalán nem használok, mindent utalással vagy bankkártyás fizetéssel intézek.
Meg vagyok elégedve az OTP mobilbankjaval. Eddig nem volt olyan tranzakció amit ne tudtam volna elintézni rajta.
-
Egyenlőre nem használok mobilbankot. Még nem éreztem, hogy szükségem lenne rá.
-
Napi szinten használom a mobilbankot. Van hozzá telefonos alkalmazás is, amivel maximálisan elégedett vagyok. Amire kell azt mindent el tudtam a telefonomról intézni.
-
Gyakrsn hasznalom elegedett vagyok vele. Nincs problemam
-
Nem használom a mobilbankot.
A személyes megbeszélés híve vagyok, mivel nem vagyok jártas a pénzügyi lehetőségek területén.
-
Gyakran használom.
Nagyon jó, részletesen látom a bevételeimet és kiadásaimat költségcsoportonként
-
Havi szinten rendszeresen használom a mobilbank nyújtotta lehetőségeket, utalás, megtakarítás, stb.
-
A Mobilbankot nem használom gyakran. A banki kapcsolattartás lehetne intenzívebb a bank részéről.
-
használom a mobil bankot. QR-kodos számla fizetésnél az ütemezést hiányolom ( pl: szolgáltatótól egyszerre kapok 3 számlát amit havonta kell befizetnem és nem tudom mindet egyszerre rendezni későbbi teljesítés időpontal).
-
Ha az én pénzemet kell használniuk, akkor azt szivesen teszik. Viszont mikor viszonozni kell a cégcsoportnak valamit, akkor már kevésbé állnak rendelkezésre.
-
Minden nap használpm az alkalmazást, jól működik. Elégedett vagyok vele.
-
A mobilbank jól működik .
-
Napi szinten használom az OTP bank appját, és a legújabb frissítése óta mégjobban imádom. Tulajdonképpen 4 éve nem kellett bankba mennem, mindent el tudok intézni otthon amire szükségem lehet.
Ha utalni szeretnék vagy bármi hétköznapi tranzakciót szeretnék csinálni mindenre alkalmas.
Számlacsomagot akarok váltani, jó lenne ha ezt is lehetne az appban.
-
A pandémia óta egyre többet utalok és kártyával fizetek. Előtte pedig online tőzsdei kereskedéssel is foglalkoztam.Szolgáltatás zökkenő mentes.
-
20 éve OTP-nél vagyok, elégedett vagyok vele....
-
Találtam számomra megfelelő díjcsomagot a banknál, így elégedett vagyok a szolgáltatásokkal. Az új internetes applikáció fejlesztése folyamatban van, ezért kapott csak négy csillagot.
-
A szolgaltatas színvonala megfelel, az ára kevésbé.
-
Szuper. Utalás jó áron van. Külföldi vásárláshoz ott a virtuális kártya. Kártyás fizetésekre kedvezmènyek…
-
Gyakaran hasznélom a mobil bankot.Laptopról egyre kevesebbet lépek be,
-
Szinte csak a mobil applikációt használom. Fizetés, utalás. számla kezelés stb. Elégedett vagyok a bankom szolgátatásaival
-
Magasak a banki díjaim! Gyakran használom az online szolgáltatásokat
-
Rendszeresen használom a mobilbankot.
Nem ismerek sok más mobilbankot, de azok között ez a legjobb. Számlatörténet mobilról csak korlátozottan elérhető.
-
Két heti rendszerességgel.Elégedett vagyok a mobilbankkal
-
Naponta használom a mobilalkalmazást. Egész jól használható.
-
Ami elintézni valóm van, azt mindent el tudok rendezni a mobilbankon keresztül.
-
Ritkán, de valamikor elkerülhetetlen.
A mobilbankot csak annyira ismerem amennyire az egyes funkciókat használom.
-
Gyakran. Nagyon megvagyok elégedve a mobil bankommal
-
A mobilbank hasznos, mindig használom, csekkbefizeteshez is. A bankom kiválló appot biztosít.
Mindent meg tudok oldani a jelenlegi mobil alkalmazással.
-
Sokszor használom, meg vagyok elégedve vele. Általában eltudok intézni mindent online a mobilbankon keresztül.
-
Gyakran használom. Az új alkalmazás jó, a smart bank nem volt túl informatìv
-
Gyakran használom a netbankot. Jól kezelhető a felület. A hitelkártya adatok viszont gyakran nem érhetők el.
-
Kicsit magasnak találom a költségeket, viszont prémium ügyfél vagyok, így ha bankfiókba kell mennem, rövid időn belül fogadnak.
-
Teljesen elégedett vagyok a bankommal. Nagyon jól működik az appjuk is.
-
A mobilbankot biztonsági okokból egyáltalán nem használom
-
Egyszerű és érthető felület. Biztonságos. Könnyű kezelhetőség.
-
Minden nap hasznalom a mobil bankot. Megbízható pontos. Biztonságos.
-
Elégedett vagyok,amikor szükséges ,tudom használni.
-
A mobil applikációt egyre gyakrabban használom. Az új verzió próbálja másolni a Revolut és társai hazsnos funkcióit, azonban sokminden nem elérhető még, ami a régi applikációban igen, illetve a régi még mindig megbízhatóbban működik, így azt még nem is töröltem le, hogy tartalékba például ott tudjam a fizetést engedélyezni, mert az új applikációban ez nem mindig működik.
-
Majdnem napi szinten használom a bankom mobilbankját. Váltani szeretnék lassan, mert soknak találom a járulékos összegeket, és mert a Revolut számlámat nem engedi feltölteni, illetve gyakran az online fizetések sem gördülékenyek.
-
Nem használok mobilbankot, nincs állandó mobilinternetem, így nem éri meg. Amúgy is készpénzes ember vagyok.
-
Mióta megvan a lehetőség digitális / online ügyintézésre, azóta használom teljes körűen, minden közmű, biztosítási díjat mobilbankon keresztül fizetek. Mondhatni technikai innovátorként évek óta telefonnal, órával fizetek mindenhol, készpénzt csak végszükség esetén használok.
-
Gyakran használom a mobilbankot, elég jó, limit beállításokat nem tudok elintézni.
-
Szinte csak a mobil a köt használom, nagyjából elégedett vagyok. Egy-két dolgot hiányolok, pl. a számlatörténet nehezen visszakereshető, állandó utalásokat sem lehet egyelőre egyszerűen beállítani.
-
A mobilbankot gyakran használom, de mint az OTP minden szolgáltatása, drága.
-
Elég gyakran használom a mobilbankot. Mivel másik bank mobilbankját nem ismerem,így összehasonlítási alapom nincs.
-
Havonta egyszer használom a mobilbankot, többször az internetes bankot. Teljesen elégedett vagyok, gyorsan el tudom intézni amit akarok.
-
Nem kedvelem az OTP-t,azon igyekszem,h.megszabaduljak tőlük.
-
Nagyon magas költségekkel dolgoznak. A mobil aplikáció fejlődik és használható, de ettől függetlenül magasak a díjaik
-
Mindent amire van lehetőség, mobil bankon keresztül intézek.
Szeretem az alkalmazást, telefonon is könnyű a használata.
-
Folyamatosan használom az internet bankot és a mobilbankot is, kényelmes és jól használható. Átlátható.
-
Hetente használom, elégedett vagyok.
Amire szükségem van azt el tudom intézni.
-
A férjem használja a mobilbankot, én személyesen szoktam ügyeket intézni a bankban, nekem az biztonságosabb.
-
Rendszeresen, főleg hogy a laptopomat már kevésbé használom és így nem kell emiatt külön belépni.
Könnyen használható, áttekinthető.
Amire szükségem van azt jelenleg eltudom intézni.
-
Gyakran használom a mobilbankot.Sok mindent online intézek.
-
Most kezdtem csak nézegetni a mobilbankot, mivel az online banki felületen értesítést kaptam az új szolgáltatásról. Eddig nem használtam.
-
Heti rendszerességgel.
Rendben van.
Jobb szeretem a személyes ügyintézést, főleg, hogy egy adott kedves hölgy ügyintézőhöz megyek mindig, aki készségesen segít nekem mindenben.
-
Sűrűn használom, elég jól működik, bár nemrég elég körülményes lett a netes vásárlás (minden vásárlásnál be kell lépni a netbankba, és engedélyeztetni kell a tranzakciot)
Egyszerű a kezelhetősége.
Most nem jut eszembe ilyen
-
A mobilbankkal elégedett vagyok de magával a bankkal nem - sok költséget elvonnak.
-
Alapvetően nincs panaszom, de váltás sem lenne ellenemre ha a hitelfevétel úgy kívánja.
-
-Napi szinten.
-Sokszor hibàt ir ki.
-
Naponta-kétnaponta használom a mobilbankot.Összeségében szuper a rendszerük, egy nagy problémám van vele, hogy kényszerítenek egy új verzióra, melyért fizetni kell.
Egyenlőre nem volt még ilyen problémám.Szuper lenne ha lehetne havi kimutatást kapni a költésekről.
-
Heti rendszerességgel használom. Átlátható egyszerű használat, gördülékeny qr fizetés.
-
Sokat használom a mobilbankot, QR csekkfizetésre, pénzügyeim nyomonkövetésére. Banki átutalást, vagy kártyás fizetést egyelőre inkább laptopról intézek.
-
Harmincöt éve vagyok az OTP Ban ügyfele. Időnként párhuzamosan más bankkal is volt szerződéses jogviszonyom személyi hitel vagy áruvásárlási hitel kapcsán. A lakossági folyószámlám kezelésével túlnyomórészt elégedett voltam mindig, mert minden esetben segítőkészséget tapasztaltam, ha valami gondom akadt. A mai elektronikus szolgáltatások megfelelnek elvárásaimnak, még így is, hogy egy viszonylag egyszerű csomagot választottam. Az internetbankos szolgáltatást kedvelem jobban, de a mobilbankkal sem az a baj, hogy nem lenne jó, hanem én magam kevésbé szeretem a mobiltelefonos megoldásokat (talán már életkori sajátosság). A kettős biztonsági rendszer kötelező bevezetése kicsit nehézkes tűnt eleinte, de ez nem megkerülhető és már kezdem megszokni. Nincs olyan szolgáltatás, amit mobilbankon szeretnék intézni, s jelenleg nem elérhető.
-
A bankkal mint pénzügyi szolgáltatóval elégedett vagyok. A bankkal mint digitális szolgáltatások nyújtásával elégedetlen vagyok. Gyakran hibás, lassú, nem egyszer történt hogy csekkbefizetés a banki applikáción keresztül történt, és csak 2 hónappal később tudtam meg hogy sikertelen, persze addigra jöttek a büntetések az elmulasztott befizetésről, a bank pedig hárított minden felelősséget, 'mert a szerződés a postával van'. Ha talán olyan hozzáállás lett volna, miszerint 'tudjuk hogy nem a mi felelősségünk, de kijavítjuk a hibát az alkalmazásunkban, kösznjük', akkor adnék egy valaha is jobb értékelést.
-
havonta többször használom, a fiókban történő ügyintézést kiváltja
könnyen használható, talán biztonságos is?!
-
Gyakran használom az OTP mobilbankot, melyről jó véleményem van, mert folyamatos fejlesztés látható.
-
kb havonta kétszer használom a mobilbankot, teljesen elégedett vagyok vele
-
Szinte naponta használom a mobil bankot.
Tökéletesnek tartom.
-
kényelmi szempont miatt vagyok otps, mindenhol van fiók és atm
-
Lényegében minden tranzakcióhoz használjuk a mobilbank szolgáltatást, mert kényelmes és ugyanakkor biztonságos.
A mobilbank szolgáltatás gyors és hatékony ügyintézést tesz lehetővé, lényegében minden fontos ügy kezelését elvégezhetjük általa..
-
Elégedett vagyok. Eddig nem volt semmi gondom ezzel.
-
Hetente 2-szer használom. Elégedett vagyok vele. Nincs olyan amit nem tudok elintézni online
-
Havonta többször használom, átlátható, kezelhető. Viszont a rendszeres átutalásoknál nem tudok limitet módosítani, azt még laptopról, internet bankon keresztül kell intéznem. A díjak lehetnének olcsóbbak.
-
Mindennap használom, Évek óta nem voltam bankfiókban, ez nekem nagy segítség.
-
Netbankolni szoktam, mindent el tudok intézni,lehetne olcsóbb a szolgáltatási díjuk.
-
Több mint 20 éve van az OTP banknál folyószámlám. Mivel kitartok a megszokott mellet. Hitelt is adtak. Én meg vagyok elégedve a bankkal.
-
A mobilbankot nem használom, a számítógép mellett megnyugtatóbb "bankolni", mert jobbal látható és kényelmesebb is.Persze volt úgy, hogy a mobilomról utaltam el valamit sürgősen, de ezt a megoldást nem igazán preferálom!
-
Gyakran használom, bármikor, amikor a pénzügyeimet intézem. Teljesen elégedett vagyok vele. Mindent el tudok vele intézni.
-
Napi rendszerességgel hasznàlom.
Könnyen kezelhető, àtlàtható
-
Gyakran használom a mobil aplikációt, sokszor hasznos, viszont csatlakozási problémák jelentkeztek már. Számomra fontos, hogyha megbízok a bankomban a pénzem kezelésével akkor az általa nyújtott szolgáltatások is legyenek bíztatóak.
-
Tiszta vicc hogy mindenert fizetnem kell. Nem tudok hozzaferni a sajat penzemhez ingyen. Fizetem a szamlavezetesi dijat es plusz meg minden tranzakcio utan.
-
könnyen használható, átlátható, logikus
hetente többször használom
sok tranzakciót indítok innen
-
Egyre többet használjuk a online befizetést. Egyszerű és gyors ,nem kell sorban állni a bankokban.
-
Minden Pénzügyet mobil bankon keresztül rendezek. Eléggé jól használható a bankon mobil bank ja. Egyedül a Q ár kód nélküli csekkel van gondolva amit úgy küldenek ki.
-
Havonta többször használom a mobilbankot. Elégedet vagyok a kezelésével.
Néhány apróságot nem lehet online elintézni, pedig jó lenne, pl. virtuális bankkártya létrehozása.
-
Nagyon elégedett vagyok, mindent el tudok intézni a mobilbankban amire szükségem van.
-
Gyakran használom a mobilappot, jól kezelhető. Van sok dolog még mindig ami miatt be kell menn ia fiókba kiállni a sort. Ezeken változtatnék.
-
Szinte minden nap használom a bankom mobilbankját.
A bank nagyságából adodó leállások miatt néha bosszantó, de ez egy évre levetítve, szinte 1 - 2 nap. Így a gyorsasága és a kényelmessége, hogy bárhol bármikor használható élvezetessé teszi.
Amire én használom teljes mértékben használható.
-
Csak a legszükségesebb dolgokat intézem a banknál. Egyszerű eset vagyok. A fizetést arra utalják, a rezsit fizetem belőle és a boltban vásárolok, semmi extra. Hitelt nem szándékozom felvenni, "addig nyújtózkodom amíg a takaróm ér" elve alapján élek. 30 éve építkeztünk a férjemmel, volt 2 hitelünk is, az első dolgunk volt, hogy mielőbb kifizessük a tartozást. Azóta nyugodtan élek.
-
Nem teljesen egyértelmű, hogy mit hol találok, más problémám nincs.
-
Napi szinten használom a mobilbankot, teljesen meg vagyok elégedve vele. Sajnos az Otp Smartbank kivezetésre fog kerülni, ez nem jó, mert ez az alkalmazásuk költséghatékonyabb volt. Jó lenne, ha el lehetne intézni online is, hogy marketing célból ne keressenek az OTP bankból, ezt sajnos csak személyesen lehetne megtenni, de annyit meg nem ér az egész.
-
- eléggé sűrűn
- elég jó könnyen kezelhető.
- szinte mindent eltudok intézni amit szeretnék.
-
Gyakran használom a mobilbankot. Viszonylag alacsonyak a szlavezet2si ksgek
-
Napi szinten hasznalom a mobilbankot amivel elegedett vagyok.
-
Az ingyenes applikáció jó, de szomorú, hogy az OTP bank új applikációja havi díjjas.
-
Napi szinten használom a mobilbankot. Néha a kártyás tranzakciók jóváhagyása akadozik.
-
Napi szinten használom.
Deviza utalást az új app nem tud.
-
A mobilbankot nem használom az utalásokat otthoni laptopról végzem.
-
Elég sokszor használom, hetente, kéthetente biztosan.
Elégedett vagyok magával a szolgáltatással, gyors és megbízható, de az ezzel járó költségek extrém magasak, ezért kétszer is meggondolom, hogy használjam-e.
-
Hetente többször használom. Mindent el lehet intézni.
-
Alapvetően elégedett vagyok a szolgáltatással, de a COVID lezárások miatt kevésbé tudom kihasználni a Prémium számlacsomagomat, így drágának találom.
-
Van költségfigyelő és kezelő az appban, igy nem kell külön vezetni, minden egyszerű és nagyszerű
-
Nem használok mobilbankot.
Az ügyeket számítógépen intézem illetve személyesen.
-
Ritkán használom a mobil bankot.Amikor használni kényszerülök akkor biztonságosnak gondolom.
-
Nem gyakran használom a mobilbankot, gondolom a biztonság miatt nekem egy kicsit bonyolultnak tűnik.
-
Jó hogy van mobil bank napra kész vagyok mindig a pénzemmel, de lehetne olcsóbb is a számlavezetés, és a költségek
-
Napi szinten használom a magán és a céges mobilbankot is, mindent ami szükséges eltudok intézni rajta.
-
Rendszeresen használom a mobilbankom, szerintem nagyon fontos, hogy van ilyen lehetőség, nem lenne időm minden tranzakcióval kapcsolatban bankba rohangálni. Sajnálom, hogy a devizamegtakarításokkal kapcsolatban nem tudok online intézkedni.
-
- A mobilbankot applikáción keresztül használom leggyakrabban. A szolgáltatás megfelelő. Ha lenne ráhatásom, természetesen lennének ötleteink, miként lehetne még jobb.
- A legbosszantóbb, amit nem lehet mobilbankon keresztül intézni, (például egy telefon csere esetén), hogy újra regisztrálhassam az applikációt egy másik készüléken.
- A másik, hogy a bankkivonatok csak egy adott időszakban elérhetőek, a pár hónapnál régebben nem.
-
Jó, hogy a banknál egyre több mindent el lehet intézni online. Nagyon praktikus a mobil bankolás.
-
Sokat használom a net bankot minden azon intézel. A mobil bankot nem használom.
-
OTP. Nem használom.
Erste. Használó. Könnyű egyszerű használni. Átlátható logikus app.
-
Elégedett vagyok a bankommal minden tekintetben. Mi
-
Napi szinten használom a mobilbankot, nagyban megkönnyíti az ügyintézést.
-
A mobilbank jó, főleg az új app telefonra. Szerettem volna a SMS értesítést kivenni, nem találtam meg a hozza szükséges lépéseket, utalásra kisebb teendőkre oké.
Átláthatóságon lehetne javítani. Esetleg több info, mit hol lehet megtalálni. Aki nem pénzügyeb dolgozik nem egyértelmű.
Viszont maga a bankot nem szeretem. Gondolkodom váltásban, kizárólag a kényelem ami itt tart, ill. az otp az első bankom!:)
Magasak a költségek !!!! Idővel lépni fogok !
-
A mobilbankkal teljesen elégedett vagyok, szerintem minden benne van amire egy hétköznapi embernek szüksége van. Gyakran használom.
A számla vezetés díj és az utalások díjja valamint a kézpénz felvétel díjja szerintem drága. Nem tudom azt elfogadni, hogy a saját pénzemhez való hozzáférésnek ára van....
-
drága bank de profik készségesek
-
A banki ügyeim 98% netbankon intézem. Mobilbankot még nem használtam, mert egyenlőre vannak még ezzel kapcsolatban biztonsági aggályaim
-
Napi szinten használom. Teljesen meg vagyok elégedve mindig kéznél van.. Akkor intézem az ügyeimet amikor éppen időm van
-
Havonta 2-3x. Egész jó van sajnos amiért be kell menni a bankba
-
Az online felület jó,de a bank hozzáállása az ügyfelekhez borzalmas.
-
Egyáltalán nem használok mobilbankot, csak internet bankot.
-
Mindent eltudok rajta intézni amire szükségem van. Most kapott új felületet az applikáció. Még átláthatóbb és részletesebb információval szolgál.
-
Heti szinten használom a netbankot. Elégedett vagyok.
-
Könnyen, gyorsan használható az applikáció. Bárhonnan el tudom intézni az ügyeimet. Havonta több alkalommal használom, számlafizetéshez, utaláshoz, vásárláshoz.
-
Gyakran használom a mobilbankot,gyors,átlátható,megbízható.
Ami számomra fontos, azt mindig el tudom intézni mobilbankon keresztül.
-
A mobilbankot legalább heti egyszer használom, elégedett vagyok vele.
-
A mobilbank áttekinthető és a főbb szolgáltatásokat tartalmazza. A kivonatok és szerződések lekérése az egyetlen ami nem érhető el.
-
Megbízható és pontos. SMS vén értesülök mindenről 3z nagyon szuper
-
1 éve vagyok OTP nél a vanksz kártya tartás kicsit sokk
-
Gyakran használom, mivel mobilon könnyebb intézni pénzügyi dolgaimat.
Folyamatosan frissül, fejlődik.
Szinte mindent el tudok intézni, bár a banki díjak lehetnének olcsóbbak.
-
Könnyen kezelhető és jól követhető applikációjuk, a számlacsomaguk is olcsónak mondható (bizonyos fizetési sáv felett)
-
Elégedett vagyok a banki szolgáltatásokkal, első sorban a netes felületet használom, de alkalmanként a helyi bankfiók dolgozói is segítőkészek és tájékozottak.
-
Szükséges volt. Jó döntés. Szokásos problémák vannak.
-
Hetente 2-3 alkalommal, nagyon szuper a felület, mindent tudok kezelni benne. Nincs olyan dolog, ami hiányozna
-
Az OTP nel nagyon rossz a kapcsolat az adatszolgaltatas nem jó az információ áramlás és nem megfelelő a tájékoztatás. Kivéve személyes tapasztalat alapján a Marcali bankfiók.
-
Számomra a mobilbank szolgáltatás elfogadható.
Amire használom elég
-
Minden honapban, szamos alkalommal.
Fejlesztik, felhasznalobaratnak itelrm. Tranzakcios dijak lehetnenek alacsonyabbak.
Nincs, vagy nem futottam bele ilyenbe.
-
Kiszámítható, gyors és egyértelmű. Átlátható és logikus.
-
Napi szinten használom a bank alkalmazását. Amit a telefonon nem lehet intézni: megtakarítások kezelése, csoportos beszédesi megbízások.
-
Nem használom gyakran az applikaciot, de ha igen akkor számomra megfelelő.
-
Minden nap használom utalásra is és tranzakciók ellenőrzésére is nagyon hasznos, és gyors.
A mobilbankom könnyen kezelhető, és ha mégsem tudok valamit a chat-en könnyen és viszonylag gyorsan segítenek.
Eddig még mindent el tudtam onnan intézni, remélem ez a jövőben is így lesz.
-
Kicsit drágának tartom,az ügyintézők felkészültsége nem a legmagasabb szintú, de nagyon sok helyen elérhető az automata, illetve a bankfiókok.
-
Minden nap használom a bankom mobilbankját.
A legújabb frissítés óta még inkább pozitív a véleményem.
Jelenleg nem tudok olyan tranzakcióról, amit ne tudnék elintézni a mobilbankomon keresztül.
-
Általánosságban elégedett vagyok a szolgáltatással,de némely részei megváltoztak,amelyek nem elérhetőek már. Részletezett számlatörténet például.
-
Hetente használom
Sok leállás van.
Nem most nincs
-
Az új OTP mobil app nagyon modern minden szempontból, ergonomikus, hatékony. Pár funkció még nem elérhető benne de ez nem olyan nagy probléma számomra. Külön jó hogy kategorizalhatok benne a tranzakciók.
-
Napi szinten, használható app, mindent el tudok intézni
-
Egy héten ötször használom a mobilbankot.Van amelyk jól működik van olyan ami gyenge.Általában eltudok intézni mindent.
-
Gyakran használom. Online ügyintézésben elégedett vagyok. A személyes ügyintézésben NEM.
-
Hetente.
Az elvárásaimnak megfelelő.
A bankok keze is meg van kötve. Az ügyfelek személyiségi jogainak védelme miatt érthetően szűkebb a kör az online ügyintézésre. Nem panaszkodom.
-
Drága...drágálom...minden trazakciónál felszámol tetszőleges költséget....
-
Szinte minden az aplikacion keresztül fizetek
Amire használható arra jó a mobil bank
-
Megbízható erős bank.
Rengeteg szolgáltatással.
Mobilaplikációja jó
-
A jelenleg használt funkciókelérhetők, és tetszik a megújult felület.
-
A hitelfelvétel miatt váltottam az OTP Bankra. Sokkal elégedettebb voltam a korábbi bankommal. Amióta az ügyfelük vagyok, csak problémáim vannak velük. Pl. egy egyszerű netbankos jelszómodosítást nem tudtam online elintézni, hanem csak személyesen bankfiókban.
-
Az OTP Smart Bankot szinte napi szinten használom. Minden eddigi elképzelésemnek megfelel. Egyszerű a használata, felhasználóbarát.
-
Napi szinten használom a bankom online felületet, illetve applikacióját.
-
Gyakran használom a net bankot,mindent el tudok rajta keresztül intézni.Nem kell bankfiókba járni.
-
Mobilbankot hetente többször is használok. Értékelem hogy majdnem mindent látok rajta, és kapok értesítéseket is. OTP oldalon viszont túl sok alkalmazás létezik, jobb lenne, ha mindent egy helyen látnék (smartbank, simple, szép kártya, otp bank). A legújabb alkalmazásukban (OTP Bank) nem tudtam új rendszeres befizetést beállítani, csak meglévőket nézni; illetve nem tudok új utalás alapján űrlapot lementeni (hogy aztán az űrlap alapján újból el tudjam küldeni ugyanazt az utalást). Ezekre még a régi böngészős felületet kell használni. Az új böngészős felület ugyanúgy néz ki mint az alkalmazás, szóval annak is megvannak ugyanezek a gyengeségei.
-
Napi szinten használom a mobil bankot. Az új applikáció hozzá sokkal jobb mint az eddigi. Nem jut eszembe olyan dolog amit ne tudnék elintézni.
-
Többször félretájékoztattak már, lakástakarék felvétele nem volt egyszerű
-
Gyakran használom az appot.Lehetne egyszerübb és bővebb.Eltufok intézni mindent vele.
-
Minden pénzügyi műveletet mobilbankon keresztül intézek. Kényelmes és ebben a vírusos időszakban biztonságos id.
-
Naponta használom a mobilbankomat.Szuper,hogy pillanatok alatt megnézem az utalásokat,egyenlegeimet.A mobilbank jól,gyorsan,gördülékenyen működik.
-
Rendszeresen használom a mobilbankot, vásárlásra, csekk befizetésre.
Jó lenne, ha a segítségével fizetni is lehetne a telefonnal, üzletekben.
-
Rendszeresen használom a mobilbankot ,jók a tapasztalataim ,mindent el tudok intezni
-
Rendszeresen használom a mobil bankot és meg vagyok elégedve vele. A folyószámla meg ingyenes
-
Szinte mindennap használom a MobilBank-omat az egyenlegem ellenőzése miatt, továbbá a csekkes befizetéseket és egyéb utalásokat is könnyedén tudom vele végrehajtani. Szerintem egyszerűen, könnyen kezelhető és átlátható az alkalmazás és jelenleg nincs olyan dolog, amit ne tudnék elvégezni annak segítségével.
-
Az OTP most vezeti be az új online bankolásos rendszerét, ami korszerü és hasznosabb lenne a jelenleginél, de ez a szolgáltatás fizetős, és ez felháborít.
A menürendszer elég bonyolult és keresni sem nagyon lehet a funkciók között. A tranzakciókat nem csoportosítja és minden funckióért pluszköltséget számítanak fel.
-
Egyre drágább az internetbank használata. Sokszor kapok dupla sms értesítőt bankkártyás vásárlás után.
-
Havonta 2-3-szor. Amire használom a mobil bankot teljesen megfelel.
-
Hetente használom.
Kisebb kapcsolódási , karbantartási gondok vannak.
Nem volt rá példa.
-
Heti szinten használom, mivel mindent innen intézek
-
Hetente használom, teljesen meg vagyok elégedve.
-
Az utalásokat egyesével lehet csak elküldeni és ez nagyon hosszadalmas.Jobb lenne ha lehetne csomagban küldeni.
-
- minden nap
- jól működik
- lakástakarék betörlesztés
-
A mobilbank alkalmazást napi szinten használom, bár az asztali alkalmazással szívesebben bankolok.
A mobil app nem jeleníti meg az értékpapír számlát, ez jó lenne, ha egy helyről elérhető lenne.
-
Nem használok mobil alkalmazásról banki szolgáltatást és egyenlőre nem is szeretnék.
-
Nem vagyok elégedett teljesen a bankkal. A számlavezetési díj elég magas, vannak rejtett költségek és van több megtakarításom is a banknál, amik sajnos elég rosszul teljesítenek.
-
A mobilbankomat rendszeresen használom, meg vagyok vele elégedve, mindent el tudtam eddig intézni vele.
-
Gyakran használom. Szinte naponta és egyre sűrűbben
-
Mobilbankot nem használok. Online amit akarok eltudom intézni.
-
Mindent el tudok intézni online, az OTP mobilalkalmazása pedig szintén nagyon egyszerűen használható utalásokra vagy a költéseim ellenőrzésére.
-
Napi sziten használom a mobilbankom. Elégedett vagyok vele. Bár nem a zöld a kedvenc színem de ez van!:D
-
Havonta használom, mivel jobban szeretem személyes intézni banki ügyeimet! Az OTP bank személyzete mindig nagyon segítőkész!
-
Gyakran használom a mobilbankot. Jól működik. Mindig kéznél van.
-
Folyamatosan használom. Elégedett vagyok. Gyorsan tudok intézkedni.
-
Viszonylag gyakran használom a mobilbankot, elégedett vagyok vele, számomra megfelelő.
-
Minden alkalommal a mobil bankot használom. A jelenlegi felhasználói szokásaim teljes mértékben kielégíti az app.
-
Én a számítogépen keresztül bankolok. A webes felület kielégítő, már megszoktam, könnyen eligazodom rajta!
-
Minden rendbe, meg vagyok elégedve a mostani bankommal
-
Sokszor használom a mobil bankot. Rugalmas át látható és könnyedén intézem a pénzügyek online.
-
Napi szinten használom a mobilbankom, amivel teljesen meg vagyok elégedve.
-
Gyakran használom, kezelhető de asztali gépen érthetőbb mint telefonon.
-
Használom a mobilbankot. A bankomnál egyre több mindent el lehet intézni online. A díjak azért lehetnének olcsóbbak.
-
Sok a költsége, de a mobil bankja jó.Semmit semmit sem intézek személyesen, mindent a mobilbankon keresztül.
-
Gyakran használom, főleg online fizetések miatt. A telekód miatt az utóbbi időben több problémám is volt.
-
Megbízható hazai banknak tartom.
Sok helyen van ATM:)
-
Minden rendben van velük, és eddig nem történt átverés.
-
Hetente használom a mobilbankomat, amivel meg vagyok elégedve. Miden elérhető a mobilbankomnál.
-
Gyakran használom a mobilbank alkalmazást. Gyors.
Kedvelem.
-
Az OTP mobilapp épp most újul meg, végre egy modern felülettel találkozom, bár a regisztráció nem volt gördülékeny a sok lépcsős azonosítás miatt.
-
A mobilalkalmazást nem olyan régen kezdtem el használni. Eleinte rengeteg gondom volt az online jóváhagyásoknál, mivel habár SMS azonosítást kértem, csak alkalmazásból engedte a kártya használatának jóváhagyását.
-
Napi rendszerességgel. Meg vagyok elégedve vele. Nem tudok róla.
-
1. Hetente- Kéthetente
2. Elégedett vagyok vele
3. Úgy gondolom hogy jó ha nem minden művelet mobilbankon keresztül történik:) igy azt kell mondjam hogy elégedett vagyok a jelenlegivel.
-
Gyakran használom.
Elégedett vagyok a mobilbankkal.
-
Elégedett vagyok a szolgáltatással. Nincs olyan amit nem tudok elintézni amit szeretnék.
Mobilbankot szinte minden nap használom.
-
Minden hónapban használom, mert mindig utalok. Elégedett vagyok vele, mert könnyen kezelhető.
-
Engem zavar, amikor új felületekkel találkozom. Általában mindent mobil bankkal intézek el.