Megkérdeztük azokat, akiknek a Raiffeisennél van bankszámlájuk, hogy mit gondolnak róla.
az összehasonlítás jellegéről és a termékek megjelenítésének sorrendjéről! Kattints a fenti sávokra az ügyfélvélemények szűréséhez!
-
Az esetek többségében már csak a mobilbankot, mobilapplikációt használom.
Ott el tudok intézni sok mindent, és szerencsére nem kell személyesen bemenni a bankfiókba.
-
Prémium ügyfélként folyamatosan kapcsolatban vagyok a személyes tanácsadóval.
-
Soha. Applikációt nem töltöttem le. Internetes felületen, Dierktneten keresztül intézem az ügyeimet.
Direktneten keresztül mindent el tudok intézni.
-
Minden alkalommal, ha bármilyen nemű pénzmozgás történik a számlámon.
A célnak megfelel. Pár dolgot azért eltudnék képzelni amin tovább javíthatnák a használhatóságot.
-
Eddig nem volt gondom velük, évtizede náluk vagyok,Net bankot használom.
-
A mobilbanlommal teljesen meg vagyok elégedve. Elég sokszor használom egy hónapban.
-
Eddig teljesen elégedett vagyok a bank szolgáltatásaival, a deviza váltást leszámítva. A mobilbank jól használható, a legtöbb dolog online intézhető. Ami hiányzik belőle az a részletes bankkártya-management.
(Meg kell jegyeznem, hogy prémium ügyfélként szinte nulla a számla költsége. Ha nem így lenne, talán a véleményem is árnyaltabb lenne. )
-
Korrekt, és minden információt megkaptam a szerződéskötés előtt.
-
Csak mobilbankolok. Szeretem a készpénz befizetéses automatákat.
-
vannak olyan funkciók, melyek csak a hagyományos, "böngészőn, asztali gépről" keresztül történő belépéssel érhetők el, pl. 1 hónapnál régebbi számla történet.
valamint az is nagyon szuper lenne, ha pl. az applikáción keresztül lehetne értesítést kapni a számla mozgásokról, nem kellene az sms-ért fizetni (jelenleg csak így lehet, emiatt nem veszem igénybe),
egyébként, amiben tényleg nagyon jó, az a fizetés egyszerűsítése, nem kell a korábbi, kb. 4-5 db sms-kód beírásával bíbelődni (ami persze nem másolható sms-ből, így 10-ből sokszor elírtam. ?)
-
Napi szinten. Eleg jónak talalom.
Nem volt igazan, amit nem tudtam online elintezni.
-
A mobil bankkal gyors könnyebb a belépés bár nem
használom sűrűn.Átlátható könnyen kezelhető.
-
Teljesen elégedett vagyok a nyújtott szolgáltatással.
-
havonta
a mobil bankot sajnos egyáltalán nem szeretem, a mobiltelefont nem érzem biztonságosnak
-
Gyakran használom.Rendben van!Külföldre való átutalások!
-
Napi szintem használom, meg vagyok vele elégedve.Egyszerűen kezelhetó jól áttekinthető felületen.
-
Szinte naponta.
Érthető, gyors, rendszerezett.
A befektetéseket még nem kezeli.
-
Hetente több alkalommal használom a mobilapplikációt.
Sajnos nincsen jó véleményem. Több bank applikációját is használom. Egyik katasztrofálisabb a másiknál. Egy BME villanykari vagy informatikai egyetemi csapat sokkal jobbat tudna fejleszteni bármelyiknél.
Több dolog is van amit a mobil alkalmazás nem tud, de WEB-es belépéssel el lehet intézni. Nem sorolnám, mert a bank pontosan tudja ezeket. Ezt is mind le kéne fejleszteni.
-
Teljesen meg vagyok elégedve, gyakran használom a mobil bankolást. Könnyen és jól kezelhető bár a vebes felületen több mindent el lehet intézni.
-
Gyakran használom utalásokhoz és vásárlásokkor. Szerintem jól kezelhető használható.
-
elégedet vagyok, elég gyakran használom még nem tötént olyan hogy nem tudtam el intézni online
-
Gyakran használom a mobilbankot, rendkívül leegyszerűsíti a dolgomat. Nagyon elégedett vagyok ezzel a lehetőséggel. Ugyanakkor tény, hogy A díjaik lehetnének olcsóbbak.
-
Rugalmasak, nem kell sokat várnom, őszintén elmondják, ha valamit nem érdemes.
-
1. gyakran. 2. Lehetne jobb is. 3. igen.Értékpapír nem érhető el rajta.
-
Napont használom a mobilbankot. Gyors, egyszerű, mindent el tudok vele intézni, amire szükségem van.
-
A mobilbankkal maximálisan elégedett vagyok, naponta többször használom. Preciz, gyors, áttekinthető. Minden szükséges infot azonnal ki tudok szűrni.
-
A mobilbankot nem szeretem, fizetésre egyáltalán nem használom, jobban szeretem laptopról intézni az ügyeimet. Ettől függetlenül az applikációt jónak tartom, hasznos funkciói vannak.
-
A mobilbankot gyakran használom, elégedett vagyok vele.
-
Gyakran használom a mobilbankot, elégedett vagyok a felülettel. Bankfiókba már nem járok.
-
Hetente többször.
Átlátható
Eddig nem volt olyan amit nem tudtam elintézni mobilbankon keresztül.
-
4 banknál van számlám.
A rafi mobilbankja egyszerű, bár én a régebbi felületet még jobban szerettem, mert jóval kompaktabb volt a felület.
Az OTP alkalmazésa teljesen jó volt, de most váltanak másik csili-vilire, aminek nem örülök. Nincs szükségem nagy lekerekített gomvokra, infografikákra, mert ettől jóval többet kell az alapfunkciók eléréséhez navigálni. Az OTP a legpofátlanabb, más bank nem kér díjat azért, hogy az elektronikus mobilbankért, a 4 bankom közül (Rafi, CIB. ERSTE, OTP) csak az OTP-nél kell érte fizetni, ráadásul az eddigi 150 Ft az új alkalmazás miatt 450 Ft-ra emelkedik. Sajnos náluk van a hitelem, egyébként az utcájukba se mennék be.
Póthitelkártyát nem tudtam rendelni, be kellett mennem az OTP fiókba. A kártáyt 3 példányba le is gyártották, és mind a 3 díját felszámolták.
-
jó a számlacsomag, van megtakarítási program
-
Átlátható rendszer, gyors azonosítás, a legjobb netbank amivel eddig dolgoztam.
-
Napi szinten használom, a számomra fontos szolgáltatásokat tartalmazza, már a telefonos (nfc) fizetés is megoldott.
A bankszámla kivonat pdf-es letöltését hiányolom.
-
Gyakran használom. többször egy hónapban.
Biztonságos.
Ügyfélszolgálatot olykor nehéz elérni.
-
Meg vagyok elégedve a bankom szolgáltatásával, úgyan a megtakarításokra szerintem értékelhetetlen amit kamatot adnak, ha adnak egyáltalán. Amit hiányolok az ifjúsági bankszámla, amit egyenlőre az OTP, és K&H. biztosít. Hitelben volt szerencsém utazni. Életemet úgy próbálom élni, hogy többet ne kelljen hitelt felvennem.
-
Napi szinten használom a bank mobil alkalmazását, hogy ellenőrizzem az egyenlegem és szükség esetén mobilról intézem az utalást.
-
1. naponta. 2. könnyen használható, felhasználóbarát.
-
Csak jó tapasztalatom volt a Raiffeisen Bankkal. A mobilbank elég átlátható, én szeretem.
-
Napi szinten használom a mobilbankot, ami teljesen megfelel az igényeimnek. Amit online nem tudok elintézni, azt sajnos személyeeen is nehéz, mert a privát premium bankárom mintha nem is létezne.
-
Nagyon segitokeszek, mobil bank tökéletesen működik
-
Kiemelt ügyfél vagyok
Teljesen jó a mobilbank
-
Kizárólag az appon keresztül intézem az ügyeket. Teljes mértékben elégedett vagyok, könnyen kezelhető, számomra hasznos funkciókkal.
-
naponta, leginkább fizetésre használom
-
Napi szintem használom. Eddig nem fordult elő ezzel kapcsolatban probléma
-
Egyenlőre ritkán.
Ritkán használom de amikor kell jól műkődik.
-
Úgy gondolom banki szolgáltatások területén az átlag ügyfélnél tájékozottabb vagyok, így kritikusabb szemmel is nézem ezeket a termékeket. Látom azt, hogy bankom - és tudom, ismerem azt, hogy nagyjából minden bank a piacon - nyögve-nyelősen próbál újítani, minőséget szolgáltatni, ami sajnos egyre kevésbé megy egy olyan iparág szereplőjének, mely - iparág - a közüzemi szolgáltatások szegmensében megrekedt (az gyorsuló technológiai fejlődés miatt), ennek minden anyagi, emberi erőforrás és technológiai vonzatával együtt. Így sokszor jókat derülök, de leginkább bosszankodok a fent említett próbálkozásokon bankom részéről. Mentségükre legyen mondva, hogy az összes klasszikus, nagy bank így van ezzel.
-
Mobilon nem használok ilyen applikációkat. IT-s lévén nem bízom egyetlen applikációban sem. Elismerem, hogy könnyebb lenne, de ennyi kompromisszumra hajlandó vagyok, hogy max a weben keresztül "bankolok". Mindent el lehet intézni netbankon keresztül.
-
Nem szeretem ezt az alkalmazást. Lenne mit fejleszteni benne. Pl azt, hogy a közleményt jegyezze meg, és az összeget is jegyezze meg, amit előző hónapban utaltam.
-
Napi szinten használom a mobil bankot, és nagyon elégedett vagyok. Több mint 15 éve a Raiffeisen Banknál vezetem a számlám.
-
A mobil applikáció könnyen kezelhető és átlátható.
-
Gyakran használom. Az aláírás, hitelesítés funkciók kiválóak.
Tudhatna többet is, mint például a Revolut.
-
Folyamatosan használom, meg vagyok vele elégedve. Elvileg mindent el tudok intézni rajta.
-
Havi szinten minden ügyem intézésénél
Jó a mobil app,és ingyenes a használat
Tudd mindent amire szükség van a mindenapokban
-
Gyakran használom a mobilbankot, a normál netbankba a laptopról egyre kevesebbet lépek be. Folyamatosan frissítik és egyre többet tud a mobilbank, de nem mindig áll kézre. Jó, hogy a bankomnál egyre több mindent el lehet intézni online, bár a díjaik lehetnének olcsóbbak is.
-
napi szinten használom az aplikációt, szeretem, könnyen kezelhető, átlátható,
-
Mivel a régi ügyfelük vagyok, nagyon kedvező a számlacsomagom.
Mindent tudok online intézni.
Nagyon rugalmasak és segítőkészek.
-
Amióta frissítették az applikációját azóta meg vagyok vele elégedve, előtte nagyon pocsék volt.
-
Ausztriai székhelyű a bank,tetszik az e-bank nagyon gyors és egyszerű!
-
Gyakran használom. A mobil aplikációval megvagyok elégedve.
-
Havi 6-7 alkalommal mobilbankolok, többnyire elégedett vagyok vele.