Ugrás a tartalomhoz
 
Cikkek

Elmondjuk melyik Raiffeisen bankszámlának mi az előnye és hátránya. Megmutatjuk a Raiffeisen mobilbank legérdekesebb funkcióit, döntsd el te magad, hogy neked kézre állna-e!

Mennyire jók a Raiffeisen számlacsomagjai?

Több bank ajánlatát is megmutatjuk, hogy összehasonlíthasd őket a Raiffeisen ajánlatával.

Bezár
Számlára érkező jövedelem:
Életkorod:
A jövedelmed alapján, általunk beállított tranzakciókkal számoltunk. A részletes kalkulációra kattintva ezeket személyre szabhatod.
Részletes kalkuláció
Bezár

Válaszd ki milyen mobilbanki szolgáltatások érdekelnek:

Válaszd ki hogyan listázzuk a találatokat:

Elektronikus utalások bankon kívülre havonta

Utalások
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Automatikus beszedések
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Rendszeres utalások
Hány darab?
db
Összesen
Ft

Készpénzfelvétel és bankkártyás vásárlás havonta

Kp felvétel a bank saját ATM-jéből
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Kp felvétel másik bank ATM-jéből
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Bankkártyás vásárlás
Hány darab?
db
Összesen
Ft

Csak ezektől a bankoktól szeretnék bankszámlákat látni


				
Bezár
Kondíciók frissítve: 2024. november 15.
Rendezés:
  • Díjnyertes Számla
    Mobilbanki ügyintézés
    4,4
    Mi ez?
    Havi összköltség 1 242 Ft Kezdetben 894 Ft
    Számlanyitási akció 50 000 Ft jóváírás a bankszámlán
    Megnézem Részletek
  • Bajnok bankszámla
    Mobilbanki ügyintézés
    4,1
    Mi ez?
    Havi összköltség 393 Ft Kezdetben 331 Ft
    Számlanyitási akció 40 000 Ft jóváírás a bankszámlán
    Megnézem
    a bank oldalán
    Részletek
    • Nyisd meg szelfivel az appban akár 0 Ft-os havi számlavezetési díjjal!
  • Smart számlacsomag - Alap csomaggal
    Mobilbanki ügyintézés
    5,0
    Mi ez?
    Havi összköltség 498 Ft Kezdetben 352 Ft
    Számlanyitási akció 0 Ft
    Megnézem
    a bank oldalán
    Részletek
  • Mobil Aktív Plusz számlacsomag
    Mobilbanki ügyintézés
    3,8
    Mi ez?
    Havi összköltség 1 206 Ft Kezdetben 693 Ft
    Számlanyitási akció 35 000 Ft jóváírás a bankszámlán
    Megnézem
    a bank oldalán
    Részletek
    • Nyiss számlát mobilappon, szelfis azonosítással!
  • MBH Kedvezmény Plusz Számlacsomag
    Mobilbanki ügyintézés
    2,6
    Mi ez?
    Havi összköltség 3 743 Ft Kezdetben 2 215 Ft
    Számlanyitási akció 0 Ft
    Megnézem Részletek
  • George Online Díjcsomag Kedvezményes szinten
    Mobilbanki ügyintézés
    4,5
    Mi ez?
    Havi összköltség 5 641 Ft Kezdetben 806 Ft
    Számlanyitási akció 40 000 Ft jóváírás a bankszámlán
    Megnézem
    a bank oldalán
    Részletek

A megjelenített adatok nem minősülnek ajánlatnak vagy ajánlattételnek és nem jelentenek teljes körű tájékoztatást, azok kizárólag informatív jellegűek, szerződéskötési kötelezettséget nem jelentenek. Felhívjuk figyelmét, hogy a kalkulátorban szereplő banki ajánlatok nem feltétlenül objektív összehasonlítás alapján jelennek meg. A banki ajánlatok sorrendjét befolyásolhatja a kattintások gyakorisága, a bankokkal kötött promóciós szerződés tartalma (így különösen: a promóciós díj összege, illetve a megrendelt kattintási szám mennyisége), valamint az ajánlatok megjelenésének időben történő egyenletes eloszlása miatti egyedi ütemezési célú informatikai megoldások. A kiválasztott hitelintézet által adott ajánlat eltérhet a fent megadott adatoktól, amely vonatkozásában felelősségünket kizárjuk. További részletek az Ügyféltájékoztatónkban (ITT), valamint a hitelintézetek weboldalán vagy azok ügyfélszolgálatain tekinthetők meg.
Ezeknek a bankoknak a termékeit nem jelenítjük meg a kalkulátorainkban: Bank of China, BNP Paribas, Deutsche Bank, Duna Takarék Bank, ING, KDB Bank, Merkantil Bank, Oberbank, Polgári Bank.
Nem találtad meg, amit kerestél? Nézd meg a gyakran ismételt kérdéseket is!

További szöveg megjelenítése
Itt a havi átlagban kiszámolt összes díjat látod, amit a banknak fizetsz az első két évben, tehát:
- a bankszámla havi számlavezetési díja
- a bankkártya éves díja
- a digitális szolgáltatások díja (ha van)
- a tranzakcióid díjai (mint pl. átutalások, készpénzfelvételek).
Minden kedvezményt figyelembe vettünk. További részletek a "Feltételek, díjak" linkre kattintva, adatok módosítása a kalkulátor tetején.
Itt a havi átlagban kiszámolt összes díjat látod, amit a banknak fizetsz az első két évet követően, tehát:
- a bankszámla havi számlavezetési díja
- a bankkártya éves díja
- a digitális szolgáltatások díja (ha van)
- a tranzakcióid díjai (mint pl. átutalások, készpénzfelvételek).
Minden kedvezményt figyelembe vettünk. A ma ismert díjakkal számoltunk, mely az inflációval nőhet évente. További részletek a "Feltételek, díjak" linkre kattintva, adatok módosítása a kalkulátor tetején.

A Raiffeisen bankszámla előnyei

A Raiffeisen bankszámlacsomagok egyedi jellemzője, hogy a kedvezményes, illetve ingyenes számlavezetéshez nem elég a fizetésedet a bankhoz utalni, mint más banknál, hanem abból a bank által meghatározott tranzakciókkal költeni is kell, ami lehet az ingyenes bankkártyás vásárlás is.

Online Raiffeisen számlák

A Raiffeisennél elérhető egy olyan konstrukció is, ami csak online igényelhető, cserébe ez kedvezményesebb a többinél. Ez szelfis számlanyitással is megnyitható.

A Raiffeisennél is létezik egy függőleges dizájnú kártya, a VertiCard.

RaiPay mobilbank app

A bank RaiPay névre hallgató külön applikációjával a bankkártyák bolti érintéses mobilfizetésre is használhatók.

Zoom néven átlátható módon csoportosítja a bankszámlán történt kiadásokat és az oda érkező bevételeket is. A tranzakciók meg is oszthatók másokkal a számlatörténetből, ami lehetővé teszi például egy közös sörözés költségeinek utólagos, elektronikus rendezését az azonnali fizetési rendszer segítségével.

Kedvező devizaváltás

A Raiffeisen Banknál egyedi áras devizaváltásra is van lehetőség. Ezzel napon belül folyamatosan figyelheted az árfolyamváltozásokat és a számodra legkedvezőbbnek gondolt időpontban válthatsz át devizát. A deviza árfolyamok egész nap folyamatosan frissülnek az applikációban.

Készpénzfelvétel

A Raiffeisen Bank ATM-jeinél vezették be Magyarországon, hogy nem kerek összegű készpénzfelvételt is felajánl a gép a leggyakoribb összegek között, pl. 50 000 forint helyett 49 000 forintot. A módszer célja, hogy ne csak nagy címletű pénzt kapj kézhez, mert abból gyakran gondot okoz a visszaadás a bolti fizetések során. Persze a legjobb ezeket bankkártyával fizetni.

A Raiffeisen Bank online felületeinek értékelése

  • Szerintünk
    4,4
    *****
  • AppStrore
    4,8
    *****
  • Google Play
    4,2
    *****

A 10 legérdekesebb funkció a Raiffeisen Bank mobilalkalmazásában

1. Banki termékeid ezen a képernyőn látszanak. Láthatod a bankszámláidat és bankkártyáidat az elérhető egyenleggel. Megjelennek a lekötött betétek is. A jobb felső + jelű gombbal új betétlekötést indíthatsz el.

Raiffeisen mobilbank termékek áttekintő nézet

2. A Számlatörténet képernyő. Itt látszanak a bankszámlán az utóbbi időkben történt műveletek. Találkozhatsz marketing üzenetekkel is a banktól. Itt lehet átkapcsolni az elemzést végző Zoom nevű funkcióra is.

Raiffeisen számlán történt tranzakciók

3. Egy tételre rákoppintva az alábbi részletek jönnek elő. Mint látható, az alkalmazás magától elvégzi az adott tételek kategorizálását, melyet szövegesen és ikonnal is megjelenít. Alul vannak a tranzakció részletei.

Raiffeisen számlán történt vásárlás részletek képernyő

4. Az átutalás másodlagos azonosítóval is egyből indítható. Másodlagos átutalás indítható telefonszámra, e-mail címre, adóazonosító jelre vagy - cégeknek - adószámra. Emellett IBAN formátumú bankszámlaszám is megadható az átutaláshoz.

Raiffeisen számlacsomagról utalás indítása

5. Az applikáció műveleti képernyője. Alul nem fért ki a képernyőre a Csoportos beszedés menüpont. Innen tudod kiválasztani, hogy pontosan milyen átutalást szeretnél indítani, az átutalás vagy átvezetés mellett devizaváltást, hitelkártya-feltöltést is végezhetsz. A Kérelmek funkció a fizetési kérelemre vonatkozik, amelynek keretében pénzt kérhetsz be másoktól vagy ők tőled.

Raiffeisen bankszámláról indítható műveletek képernyő

6. A csoportos beszedés képernyőn számtalan szolgáltató közül választva adhatsz felhatalmazást beszedési megbízásra. A szolgáltató megkeresését szabad szavas szűrés is segíti.

Raiffeisen számlához így tudsz csoportos beszedést rögzíteni

7. A Lekötött betét áttekintése és indítása képernyő. Itt látható, hogyan kell betétlekötést indítani az applikációban. A betétlekötés során megadhatod, hogy eseti, kamattal növelt ismétlődő, vagy csak az induló összeggel ismétlődő betétet kívánsz lekötni.

Raiffeisen betét lekötése nézet

8. Az applikáció Zoom funkciója automatikus kategorizálással segít kideríteni, mire, azon belül is, milyen üzletkategóriákra költesz a leginkább. Akár sok aprót összeadva is. A kiadások, bevételek, nagyobb kiadások, kis összegű kiadások, készpénzfelvételek mellett új elemzéstípusokat is lehet javasolni a bank fejlesztőinek.

Raiffeisen költségvetés áttekintése nézet mobilon

9. A myRaiffeisen beállítási képernyője. Látható az is, hogy a jövőbeni bankkártyás konverziók hogyan alakulnak. Erre a külföldi kártyahasználataid során kerül sor, de szerepelhet itt egy devizában történt internetes bankkártyás vásárlás is.

myRaiffeisen beállítások képernyő

10. Azon belül az alkalmazás beállítási lehetőségei. Angol és magyar nyelv választható, módosítható a PIN kód, be- és kikapcsolható a biometrikus azonosítás. Az applikációról menüpont az alkalmazás verziószámát jeleníti meg, továbbá harmadik feles licencek elolvasását teszi lehetővé.

Raiffeisen alkalmazások beállítása nézet

Habár vannak kedvező árú raiffeisenes bankszámlák, a mobilbankjuk csak közepesnek mondható. Ha olyan bankot keresel, ahol van Google Pay fizetés, ingyenes push értesítés is és több mindent el lehet intézni a mobilodon keresztül, akkor érdemesebb más bankot választanod.

Raiffeisen diák bankszámlák

A Raiffeisen Banknál a 18 és 25 évesek számára nyitható meg a Raiffeisen YELLOO számla, amelyben ingyenes a havi számlavezetési díj, a mobilapp havi díja és az első évben a különleges, függőleges grafikájú VertiCard bankkártya éves díja is.

Nem kell fizetni egyetlen olyan belföldi átutalásért sem legfeljebb 20 000 forintos összeghatárig, amelyet online küldesz be a bankba. Ugyanígy, 20 000 forintos összeghatárig szintén teljesen ingyenesek a csoportos beszedések. A bankkártyával történő vásárlás a boltokban és az interneten ugyancsak díjmentes.

A Raiffeisen Banknál a Raiffeisen YELLOO diákszámlával rendelkező ügyfelek a díjmentes YELLOO Klub tagjai lehetnek, amely a vásárlási kedvezményekről szól.

A kártyahasználattal pontok gyűjthetők, melyek kuponos kedvezményekre válthatók. A kedvezmények a programhoz csatlakozott boltokban, illetve webáruházakban vehetők igénybe.

A Raiffeisen MasterCard kártyák használatáért pontok járnak, melyek a YELLOO Klub oldalon nyomon követhetőek. Ezeket lehet beváltani kedvezményes kuponokra, melyekkel a jelentős, akár 50 százalékos vásárlási kedvezmények realizálhatók.

Összefoglalva

  • olyan számlacsomagjuk is van, amelynél nem függ a számlavezetési díjból adott kedvezmény a havi jóváírástól, csak a számla, bankkártya használatától
  • a feltételek teljesítésével ingyenes számlavezetés érhető el
  • nincsenek ingyenes push értesítések a tranzakciókról, így csak SMS használható, külön díjazással
  • csekkbefizetés, mobilegyenleg-feltöltés, közlekedéssel kapcsolatos vásárlások hiányoznak az appból
  • érintéses bolti mobilfizetésre a Google Pay-től külön applikációt kell használni Androidon
  • van olyan számlacsomag, melynél fizetni kell a kártyás vásárlásért

Maradtak kérdéseid?

  • A YELLOO diákszámla nyitásához szükséges diákigazolvány?

    Nem, 25 éves korig bárki megnyithatja diákigazolvány nélkül is.
  • Amelyik számlacsomagban nincs ingyenes bankkártyás vásárlás, ott mennyit kell fizetni érte?

    A kifizetett összeg 0,3 százalékát. 3 333 333 forint felett nem kell további díjat fizetni a 10 000 forintos díj felett. A felső határ tranzakciónként értendő.
  • Milyen kedvezmények érhetők el a YELLOO Klubban?

    A megszokott kuponos kedvezmények mértékén felüli kedvezmények is elérhetők, így akár 20-30 százalékos kuponokkal is találkozhatsz.
Homa Péter
Homa Péter bankszámlaszakértő
Linkedin
Homa Péter bankszámlaszakértő

Kisgyerekkoromban a golyós számológépen szocializálódva fogtam bele a pénzügyekbe, amiből végül merő véletlenségből egy közgazdász diploma lett. Közben rájöttem, hogy a bankkártya nem csak levélbontásra alkalmas, hanem ha ATM-be dugjuk, az el is nyelheti. Ebből a felismerésből született meg több ezer szakmai cikk többféle pénzügyi-gazdasági portálon, immáron harmadik évtizede. Eretnek nézeteim tálalására végre megtaláltam végleges helyemet a BiztosDöntésnél, ahol célom, hogy közérthetően hozzam el neked mindazt, amivel megtalálod a helyed a napi pénzügyekben. 20 éves tapasztalatom van a bankszámla, banki betét, hitelkártya, állampapír és nyugdíjmegtakarítások területén. 2003-ban végeztem a Corvinus Egyetemen közgazdászként.

Ügyfélértékelések a Raiffeisen számlacsomagjairól

Megkérdeztük azokat, akiknek a Raiffeisennél van bankszámlájuk, hogy mit gondolnak róla.

4.4
61 vélemény
  • 32 (52%)
  • 22 (36%)
  • 6 (10%)
  • 0 (0%)
  • 1 (2%)

Olvasd el tájékoztatónkat az összehasonlítás jellegéről és a termékek megjelenítésének sorrendjéről! Kattints a fenti sávokra az ügyfélvélemények szűréséhez!

  • V. Fruzsina
    2021.12.12

    Az esetek többségében már csak a mobilbankot, mobilapplikációt használom. Ott el tudok intézni sok mindent, és szerencsére nem kell személyesen bemenni a bankfiókba.

  • P. Beata
    2021.12.12

    Prémium ügyfélként folyamatosan kapcsolatban vagyok a személyes tanácsadóval.

  • D. Eszter
    2021.12.12

    Soha. Applikációt nem töltöttem le. Internetes felületen, Dierktneten keresztül intézem az ügyeimet. Direktneten keresztül mindent el tudok intézni.

  • S. Tibor
    2021.12.12

    Minden alkalommal, ha bármilyen nemű pénzmozgás történik a számlámon. A célnak megfelel. Pár dolgot azért eltudnék képzelni amin tovább javíthatnák a használhatóságot.

  • G. Tünde
    2021.12.12

    Eddig nem volt gondom velük, évtizede náluk vagyok,Net bankot használom.

  • H. Tiborné
    2021.12.11

    A mobilbanlommal teljesen meg vagyok elégedve. Elég sokszor használom egy hónapban.

  • D. Géza
    2021.12.11

    Eddig teljesen elégedett vagyok a bank szolgáltatásaival, a deviza váltást leszámítva. A mobilbank jól használható, a legtöbb dolog online intézhető. Ami hiányzik belőle az a részletes bankkártya-management. (Meg kell jegyeznem, hogy prémium ügyfélként szinte nulla a számla költsége. Ha nem így lenne, talán a véleményem is árnyaltabb lenne. )

  • J. Mónika
    2021.12.11

    Korrekt, és minden információt megkaptam a szerződéskötés előtt.

  • R. Erika
    2021.12.11

    Csak mobilbankolok. Szeretem a készpénz befizetéses automatákat.

  • B. Orsolya
    2021.12.11

    vannak olyan funkciók, melyek csak a hagyományos, "böngészőn, asztali gépről" keresztül történő belépéssel érhetők el, pl. 1 hónapnál régebbi számla történet. valamint az is nagyon szuper lenne, ha pl. az applikáción keresztül lehetne értesítést kapni a számla mozgásokról, nem kellene az sms-ért fizetni (jelenleg csak így lehet, emiatt nem veszem igénybe), egyébként, amiben tényleg nagyon jó, az a fizetés egyszerűsítése, nem kell a korábbi, kb. 4-5 db sms-kód beírásával bíbelődni (ami persze nem másolható sms-ből, így 10-ből sokszor elírtam. ?)

  • K. Julianna
    2021.12.11

    Napi szinten. Eleg jónak talalom. Nem volt igazan, amit nem tudtam online elintezni.

  • P. Zoltán
    2021.12.11

    A mobil bankkal gyors könnyebb a belépés bár nem használom sűrűn.Átlátható könnyen kezelhető.

  • S. Géza
    2021.12.11

    Teljesen elégedett vagyok a nyújtott szolgáltatással.

  • R. Beata
    2021.12.11

    havonta a mobil bankot sajnos egyáltalán nem szeretem, a mobiltelefont nem érzem biztonságosnak

  • S. László
    2021.12.11

    Gyakran használom.Rendben van!Külföldre való átutalások!

  • Á. József
    2021.12.11

    Napi szintem használom, meg vagyok vele elégedve.Egyszerűen kezelhetó jól áttekinthető felületen.

  • B. Imre
    2021.12.10

    Szinte naponta. Érthető, gyors, rendszerezett. A befektetéseket még nem kezeli.

  • V. Gábor
    2021.12.10

    Hetente több alkalommal használom a mobilapplikációt. Sajnos nincsen jó véleményem. Több bank applikációját is használom. Egyik katasztrofálisabb a másiknál. Egy BME villanykari vagy informatikai egyetemi csapat sokkal jobbat tudna fejleszteni bármelyiknél. Több dolog is van amit a mobil alkalmazás nem tud, de WEB-es belépéssel el lehet intézni. Nem sorolnám, mert a bank pontosan tudja ezeket. Ezt is mind le kéne fejleszteni.

  • S. Tamás
    2021.12.10

    Teljesen meg vagyok elégedve, gyakran használom a mobil bankolást. Könnyen és jól kezelhető bár a vebes felületen több mindent el lehet intézni.

  • L. Gábor
    2021.12.10

    Gyakran használom utalásokhoz és vásárlásokkor. Szerintem jól kezelhető használható.

  • k. judith
    2021.12.10

    elégedet vagyok, elég gyakran használom még nem tötént olyan hogy nem tudtam el intézni online

  • M. Katalin
    2021.12.09

    Gyakran használom a mobilbankot, rendkívül leegyszerűsíti a dolgomat. Nagyon elégedett vagyok ezzel a lehetőséggel. Ugyanakkor tény, hogy A díjaik lehetnének olcsóbbak.

  • K. Molnárné
    2021.12.09

    Rugalmasak, nem kell sokat várnom, őszintén elmondják, ha valamit nem érdemes.

  • F. Klára
    2021.12.09

    1. gyakran. 2. Lehetne jobb is. 3. igen.Értékpapír nem érhető el rajta.

  • B. György
    2021.12.09

    Napont használom a mobilbankot. Gyors, egyszerű, mindent el tudok vele intézni, amire szükségem van.

  • P. Erika
    2021.12.09

    A mobilbankkal maximálisan elégedett vagyok, naponta többször használom. Preciz, gyors, áttekinthető. Minden szükséges infot azonnal ki tudok szűrni.

  • K. Beatrix
    2021.12.08

    A mobilbankot nem szeretem, fizetésre egyáltalán nem használom, jobban szeretem laptopról intézni az ügyeimet. Ettől függetlenül az applikációt jónak tartom, hasznos funkciói vannak.

  • S. Zsófia
    2021.12.08

    A mobilbankot gyakran használom, elégedett vagyok vele.

  • H. Alexandra
    2021.12.08

    Gyakran használom a mobilbankot, elégedett vagyok a felülettel. Bankfiókba már nem járok.

  • S. Zsuzsanna
    2021.12.08

    Hetente többször. Átlátható Eddig nem volt olyan amit nem tudtam elintézni mobilbankon keresztül.

  • W. Zsuzsanna
    2021.12.08

    4 banknál van számlám. A rafi mobilbankja egyszerű, bár én a régebbi felületet még jobban szerettem, mert jóval kompaktabb volt a felület. Az OTP alkalmazésa teljesen jó volt, de most váltanak másik csili-vilire, aminek nem örülök. Nincs szükségem nagy lekerekített gomvokra, infografikákra, mert ettől jóval többet kell az alapfunkciók eléréséhez navigálni. Az OTP a legpofátlanabb, más bank nem kér díjat azért, hogy az elektronikus mobilbankért, a 4 bankom közül (Rafi, CIB. ERSTE, OTP) csak az OTP-nél kell érte fizetni, ráadásul az eddigi 150 Ft az új alkalmazás miatt 450 Ft-ra emelkedik. Sajnos náluk van a hitelem, egyébként az utcájukba se mennék be. Póthitelkártyát nem tudtam rendelni, be kellett mennem az OTP fiókba. A kártáyt 3 példányba le is gyártották, és mind a 3 díját felszámolták.

  • D. Katalin
    2021.12.08

    jó a számlacsomag, van megtakarítási program

  • L. Viktor
    2021.12.08

    Átlátható rendszer, gyors azonosítás, a legjobb netbank amivel eddig dolgoztam.

  • K. Attila
    2021.12.08

    Napi szinten használom, a számomra fontos szolgáltatásokat tartalmazza, már a telefonos (nfc) fizetés is megoldott. A bankszámla kivonat pdf-es letöltését hiányolom.

  • P. Erika
    2021.12.08

    Gyakran használom. többször egy hónapban. Biztonságos. Ügyfélszolgálatot olykor nehéz elérni.

  • S. Zsolt
    2021.12.08

    Meg vagyok elégedve a bankom szolgáltatásával, úgyan a megtakarításokra szerintem értékelhetetlen amit kamatot adnak, ha adnak egyáltalán. Amit hiányolok az ifjúsági bankszámla, amit egyenlőre az OTP, és K&H. biztosít. Hitelben volt szerencsém utazni. Életemet úgy próbálom élni, hogy többet ne kelljen hitelt felvennem.

  • Á. Judit
    2021.12.08

    Napi szinten használom a bank mobil alkalmazását, hogy ellenőrizzem az egyenlegem és szükség esetén mobilról intézem az utalást.

  • H. oOlga
    2021.12.08

    1. naponta. 2. könnyen használható, felhasználóbarát.

  • F. Beáta
    2021.12.08

    Csak jó tapasztalatom volt a Raiffeisen Bankkal. A mobilbank elég átlátható, én szeretem.

  • K. Csaba
    2021.12.08

    Napi szinten használom a mobilbankot, ami teljesen megfelel az igényeimnek. Amit online nem tudok elintézni, azt sajnos személyeeen is nehéz, mert a privát premium bankárom mintha nem is létezne.

  • H. Beata
    2021.12.08

    Nagyon segitokeszek, mobil bank tökéletesen működik

  • F. Péter
    2021.12.08

    Kiemelt ügyfél vagyok Teljesen jó a mobilbank

  • K. Krisztina
    2021.12.08

    Kizárólag az appon keresztül intézem az ügyeket. Teljes mértékben elégedett vagyok, könnyen kezelhető, számomra hasznos funkciókkal.

  • P. Beatrix
    2021.12.08

    naponta, leginkább fizetésre használom

  • H. Hajnalka
    2021.12.08

    Napi szintem használom. Eddig nem fordult elő ezzel kapcsolatban probléma

  • K. Tamás
    2021.12.08

    Egyenlőre ritkán. Ritkán használom de amikor kell jól műkődik.

  • I. Ádám
    2021.12.08

    Úgy gondolom banki szolgáltatások területén az átlag ügyfélnél tájékozottabb vagyok, így kritikusabb szemmel is nézem ezeket a termékeket. Látom azt, hogy bankom - és tudom, ismerem azt, hogy nagyjából minden bank a piacon - nyögve-nyelősen próbál újítani, minőséget szolgáltatni, ami sajnos egyre kevésbé megy egy olyan iparág szereplőjének, mely - iparág - a közüzemi szolgáltatások szegmensében megrekedt (az gyorsuló technológiai fejlődés miatt), ennek minden anyagi, emberi erőforrás és technológiai vonzatával együtt. Így sokszor jókat derülök, de leginkább bosszankodok a fent említett próbálkozásokon bankom részéről. Mentségükre legyen mondva, hogy az összes klasszikus, nagy bank így van ezzel.

  • S. Zsolt
    2021.12.08

    Mobilon nem használok ilyen applikációkat. IT-s lévén nem bízom egyetlen applikációban sem. Elismerem, hogy könnyebb lenne, de ennyi kompromisszumra hajlandó vagyok, hogy max a weben keresztül "bankolok". Mindent el lehet intézni netbankon keresztül.

  • S. Emőke
    2021.12.08

    Nem szeretem ezt az alkalmazást. Lenne mit fejleszteni benne. Pl azt, hogy a közleményt jegyezze meg, és az összeget is jegyezze meg, amit előző hónapban utaltam.

  • F. Alíz
    2021.12.07

    Napi szinten használom a mobil bankot, és nagyon elégedett vagyok. Több mint 15 éve a Raiffeisen Banknál vezetem a számlám.

  • K. Aniko
    2021.12.07

    A mobil applikáció könnyen kezelhető és átlátható.

  • F. PÉTER
    2021.12.07

    Gyakran használom. Az aláírás, hitelesítés funkciók kiválóak. Tudhatna többet is, mint például a Revolut.

  • S. Krisztián
    2021.12.07

    Folyamatosan használom, meg vagyok vele elégedve. Elvileg mindent el tudok intézni rajta.

  • J. Pető
    2021.12.07

    Havi szinten minden ügyem intézésénél Jó a mobil app,és ingyenes a használat Tudd mindent amire szükség van a mindenapokban

  • D. Imre
    2021.12.07

    Gyakran használom a mobilbankot, a normál netbankba a laptopról egyre kevesebbet lépek be. Folyamatosan frissítik és egyre többet tud a mobilbank, de nem mindig áll kézre. Jó, hogy a bankomnál egyre több mindent el lehet intézni online, bár a díjaik lehetnének olcsóbbak is.

  • Z. Kasu
    2021.12.06

    napi szinten használom az aplikációt, szeretem, könnyen kezelhető, átlátható,

  • B. Tamás
    2021.12.06

    Mivel a régi ügyfelük vagyok, nagyon kedvező a számlacsomagom. Mindent tudok online intézni. Nagyon rugalmasak és segítőkészek.

  • C. Csongor
    2021.12.06

    Amióta frissítették az applikációját azóta meg vagyok vele elégedve, előtte nagyon pocsék volt.

  • P. Róbert
    2021.12.06

    Ausztriai székhelyű a bank,tetszik az e-bank nagyon gyors és egyszerű!

  • L. Norbert
    2021.12.06

    Gyakran használom. A mobil aplikációval megvagyok elégedve.

  • K. György
    2021.12.06

    Havi 6-7 alkalommal mobilbankolok, többnyire elégedett vagyok vele.

  • Raiffeisen számlacsomag termékváltozás összefoglalók

    2024-11-04 - Raiffeisen Bank - Téli számlanyitási akció

    A bank 2024. november 4. - december 18-ig számlanyitási akciót hirdet melynek keretében az ügyfél 50 000 Ft jóváírást kap Díjnyertes, Aktivitás 3.0, Kapcsolat, Premium Banking, Premium Bankong Plus számlák esetén, Yello számla esetén pedig 30 000 Ft-ot, ha az alábbi feltételeket teljesíti:
    - Mastercard betéti kártyát igényel a számlához
    - a számlanyitást követően legkésőbb 2025. január 17-ig legalább 5 db bankkártyás vásárlása kell legyen darabonként minimum 1 000 Ft értékben
    - hozzájárul a reklámcélú megkeresésekhez
    - regisztrál a Hűségprogramba/Yelloo Klubba 
    A jóváírást legkésőbb 2025. február 7-ig kapja meg az ügyfél meg. Ha 1 éven belül megszűnik a számla, akkor köteles visszafizetni a banknak az összeget.

    Az akció keretében most 3 havi RTL+ előfizetés is jár ajándékba, ha regisztrál az ügyfél a Hűségprogramba/Yelloo Klubba. A kapott promóciós kód az RTL+ online felületén váltható be 2024. december 31-ig.

    Szintén ezen akció keretében, ha a számlához igényelt bankkártyával vásárol az ügyfél 2025. január 17-ig, akkor a vásárlásai értékének 10%-át, maximum 10 000 Ft-ot jóváír a bank.

    2024-09-01 - Raiffeisen Bank - Egységes adatbeviteli megoldás díjmentessége

    Az augusztus 30-i hirdetményben jelzi a bank, hogy a 2024.09.01-től elérhető egységes adatbeviteli megoldással kezdeményezett azonnali átutalási megbízásokra nem számít fel díjat a hatályos rendelkezés alapján.

    2024-09-01 - Raiffeisen Bank - Őszi számlanyitási akció II. 2024

    A szeptember 2-től induló Őszi számlanyitási akció keretében 50 000 Ft-ot jóváír a bank az új ügyfél számláján, ha október 18-ig az alábbi számlák egyikét nyitja meg:
    - Díjnyertes
    - Aktivitás 3.0
    - Kapcsolat számla
    - Premium Banking
    - Premium Banking Plus 
    A jóváírás feltétele, hogy a számlanyitást követően legkésőbb 2024. november 15-ig legalább 5 db bankkártyás vásárlás legyen darabonként minimum 1 000 Ft értékben.
    A jóváírást legkésőbb 2024. november 28-ig kapja meg az ügyfél. Ha 1 éven belül megszűnik a számla, akkor köteles visszafizetni a banknak az összeget.

    Ha Virtuális kártyát igényel a számla mellé, akkor az akció keretében annak első 12 havi díját és első kibocsátási díját elengedi a bank.
    Szintén ezen akció keretében, ha a számlához igényelt bankkártyával vásárol az ügyfél november 15-ig, akkor a vásárlásai értékének 10%-át, maximum 10 000 Ft-ot jóváír a bank.

    Illetve folytatódik a Yelloo számlanyitási promóció is, de az eddigi 40 000 Ft helyett 20 000 Ft jóváírás jár a számlanyitásért. A feltételek változatlanok.