Erste számlacsomagok

Kíváncsi vagy, hogy az Erste bankszámlákat neked találták-e ki? Segítünk a döntésben és a mobilbankjuk legérdekesebb funkcióit is megmutatjuk.

Erste Bank

Miért válasszam az Erste számlacsomagjait?

Az Erste Bank a George márkanévvel társított bankszámlát, bankkártyát és elektronikus szolgáltatásokat kínálja. A név eredete, hogy így hívják a robotpilótákat a repülőgépeken, mellyel a bank arra céloz, hogy nyugodtan rájuk bízhatod magad, a bankszámla havi díjat ugyanis a kimenő ingyenes elektronikus tranzakciók alapján számítják fel, ha teljesül a jóváírási feltétel.

Ezért cserébe az elektronikus átutalások díjmentesek.

A George, és más, a folyószámlához kapcsolódó bankkártyákkal a Takarékbank hálózatában is ugyanolyan kedvező díjon vehetsz fel készpénzt, mint az Erste Bank saját ATM-jéből. Ezzel mintegy háromszor akkora belföldi ATM hálózatban kedvező a készpénzfelvétel díja, mint önmagában az Erste Banké.

Az Erste Banknál havi több száz forintos díjért kérhető olyan díjcsomag, mely mind belföldön, mind külföldön az Erste Csoport ATM-jeiben, illetve itthon a Takarékbank ATM-jeiben csak a pénzügyi tranzakciós illeték (6 ezrelékes) díjáért biztosít korlátlan összegű és darabszámú készpénzfelvételt.

Külföldön az Erste Bankcsoport ATM-jei is az Erste saját, itthoni ATM készpénzfelvételi díjaival használhatók, ezek Ausztriában, Csehországban Horvátországban, Romániában, Szerbiában és Szlovákiában találhatók meg.

Csomagdíjas ajánlataik is vannak

Kisebb összegű havi átalánydíjas csomagajánlatként korlátlan számú és összegű készpénzfelvétel is választható, mely az Erste belföldi és külföldi hálózata mellett a hazai takarékbankos ATM hálózatban is kihasználható. A magyarországi pénzügyi tranzakciós illetéket viszont minden készpénzfelvétel után – még a külföldiek után is – neked kell kifizetned, további banki díjat azonban nem számítanak fel.

Az Erste Bank EgySzámla néven is nyújt számlavezetési szolgáltatást, melyben egy sor kedvezményes díjtétel mellett korlátlan számban nyitható forint- és devizaszámla, a számlák között szabadon kapcsolgatható a bankkártya, azaz bármikor megszabhatod, hogy melyikhez tartozzon. A számlatulajdonos meghatározott számláihoz a családtagok is hozzáférhetnek, diákoknak ingyenes a havi díj, nyugdíjasoknak pedig kedvezőbbek, alacsonyabbak a jövedelmi feltételek.

A George név egyébként az Erste Bank nemzetközi brandjének számít, így nem csak Magyarországon találkozhatsz vele.

3 ok amiért sokan szeretik az Erste mobilbankját

  1. Az online bankolásban elsőként a George-nál jelent meg a banki termékek webáruházra hasonlító értékesítése, amit egy bevásárlókocsi ikon is jelez a menüben. Az Erste Bank ezen a menüponton keresztül is értékesít banki szolgáltatásokat.
  2. Az Erste Bank mobilappjának különlegessége, hogy a számlatörténetben minden egyes bankkártyás vásárlásod mellé a mobilod kamerájával lefényképezheted és így rögzítheted a blokkot, s ezzel a vásárlásod részleteit. Emellett az app képes az egyes kiadások diagram-szerű kimutatására, valamint tag-elni is lehet a tranzakciókat a segítségével.
  3. A George mobilappon kívül az Erste Banknak van egy külön mobilfizetési applikációja is, az Erste MobilePay, mellyel az erstések autópálya-matricát, parkolást fizethetnek, mobilegyenleget tölthetnek fel, továbbá sárga, valamint fehér csekkjüket fizethetik be, emellett eltárolhatják a hűségkártyáikat is. Az Erste MobilePay Android-rendszerű telefonokon bolti, érintéses mobilfizetésre is alkalmas, mellyel helyettesíthető a pénztárcában lévő bankkártya.

Biztonságosabb netes vásárlás és digitális asszisztens

Az Erste Banknál olyan specialitás is elérhető, mellyel biztonságosabbá tehető az internetes vásárlás. Egy, a forint- vagy devizaszámlához kapcsolódó speciális, csak az interneten használható Visa kártya 1 forintra csökkentett használati limittel minden illegális internetes próbálkozást visszautasít, így azok el sem jutnak a bankszámláig.

Az internetes vásárlás előtt felemelheted a limitet a kívánt szintre az internetbankban vagy a mobilapplikációban, majd használat után visszacsökkentheted. Ha netán elfelejtenéd ezt, úgy legfeljebb 48 órára beállítható időzáras limit magától is visszaáll.

Végül érdemes kipróbálni Mirát, az Erste Bank digitális asszisztensét is. A chatbot válaszol a bank termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos egyszerűbb kérdéseidre. Ha ennél részletesebb információra van szükséged, akkor a bank munkatársai bekapcsolódnak a beszélgetésbe a chatfelületen keresztül. A chatszolgáltatás az Erste Facebook-oldalán, a Facebook Messenger alkalmazásában vagy a Viberen keresztül érhető el.

Az Erste Bank online felületeinek értékelése

  • Szerintünk
    4,3
    *****
  • AppStrore
    3,5
    *****
  • Google Play
    3,4
    *****

A 12 legérdekesebb funkció az Erste Bank George mobilalkalmazásában

1. Belépés után az alábbi kép fogad az Áttekintő képernyővel. Ha több terméked is van az Ersténél, azok külön csempéken helyezkednek el egymás alatt, de választható más nézet is a jobb felső sarokban. Ugyanezen a képernyőn ajánlatokat is kaphatsz a banktól, amint az éppen látszik a képen.

Erste George áttekintő képernyő

2. A számlatörténet menü képe. Érdekesség, hogy az egyes tranzakciókhoz a telefon kamerájával lefotózhatod a blokkot és hozzárendelheted az adott tranzakcióhoz, ezáltal a tételeket is eltárolhatod, amit vettél, nem csak a végösszeget. Emellett tag-gel is elláthatod az egyes tranzakciókat, mely a kategorizálásban segít. Az applikáció magától is megpróbálja kitalálni az egyes tranzakciók tag-jeit.

Erste George számlatörténet

3. Csak az Ersténél van olyan elrendezésben a tovább választható banki termékek sora, mintha egy webáruházban vásárolnál. Az ikon is hajaz erre. A következő képernyőképen láthatod az ajánlatokat, ahogy megjelennek, ha jobbra húzod a felső sort.

Erste George termékek képernyő

Ez látható továbblapozva.

Erste számlacsomaghoz választható termékek

4. A kapcsolat képernyőn nemcsak tanácsadókhoz fordulhatsz, hanem a bank egyéb elérhetőségeit is megismerheted. A tanácsadókhoz levélben fordulhatsz, az Üzenetek képernyőn pedig a bank üzeneteit láthatod. Az Ügyfélszolgálat hívása gombbal az alapértelmezett tárcsázó alkalmazást hívhatod be, de egyből elérheted az Erste közösségi oldalait is.

Erste George számla tanácsadó nézet

5. A Profil menü így néz ki, innen érhetők el a beállítások is. A Termékeid az összes Erste konstrukciódat megmutatja, az Értesítések és Őrszem az értesítő szolgáltatások ki/bekapcsolását teszi lehetővé, az Azonosításkezelés pedig a kódokat, jelszavakat módosítja.

Erste mobilbank profil képernyő

6. A Termékeid almenüt megnyitva átpakolhatod a termékeid sorrendjét a kezdő képernyőre vonatkozóan. Vagyis az itt beállított sorrendben jönnek fel a termékeid a kezdő képernyő csempéin. De arra is van mód, hogy egyes termékeid elrejtsd a kezdő képernyőről.

Erste mobilbankban számlacsomaghoz rendelt termékek

7. Az Értesítések és Őrszem almenüben megjelenik a push üzenetek bekapcsolása a jóváírásokra, utalásokra és beszedésekre, egyenlegre, kártyahasználatra vonatkozóan. Ezek havi díjasok, de többféle értesítés bekapcsolása is egy bizonyos összegben maximalizálja a havi díjat.

Erste számlacsomag értesítések nézet

8. Ez pedig az Azonosításkezelés képernyője. A biometrikus azonosítás is bekapcsolható, de itt lehet e-Csatorna jelszót módosítani, mPIN-t módosítani, és vizuális QR-kódot bekapcsolni az egyéni azonosításért a webes internetbankhoz.

Erste George azonosításkezelés

9. A Funkciók képernyőn többek közt személyre is szabhatod az alkalmazás színvilágát. Beállíthatod a fejléc színét a termék kiválasztásával megjelenő képernyőn és bármikor meg is változtathatod azt kedved szerint.

Erste George bankszámla funkciók képernyő

Íme a személyre szabási képernyő képe. A neved is átírhatod, sőt saját fotót - vagy kedvenc képet - is rendelhetsz a számládhoz, mely segít egy számlád gyors beazonosításában, ha többel is rendelkezel.

Erste George személyre szabási képernyő

10. A bankkártya almenüben állíthatod a kártyalimitedet és igényelhetsz új PIN kódot, ha elvesztetted vagy elfelejtetted. A kártyalimit a készpénzfelvételre és a kártyás fizetésre külön-külön állítható. A minimum limit 1 forint, mellyel a kártya lezárható. 24 óra múlva a limit visszaáll a standard limitre, akár nagyobb, akár kisebb összeget állítottál be, mint a standard limit.

Erste számlacsomaghoz tartozó bankkártya

11. Az Infó képernyőn a legfontosabb számlaadatokat látod. Ez a számlaszámod, IBAN számlaszámod, a bankod BIC kódja. Itt látsz tájékoztatást a számlanyitás dátumáról és az eddig felhalmozott tranzakciós díjakról is. Láthatod a számlaegyenleged, az elérhető összeget és meg is oszthatod a számlaadataid (név és számlaszám) másokkal. A másodlagos azonosítókat is itt kezelheted.

Erste mobilbank infó képernyő számlarészletekről

12. Az Erste George mobilapplikációban aktiválható a személyre szabott webáruházas és bolti vásárlási kedvezményeket személyre szabottan biztosító Moneyback szolgáltatás. A saját vásárlási szokások alapján felbukkanó ajánlatok igénybevétele díjmentes, de a kért kedvezményeket aktiválni kell.

A kedvezmények nem azonnaliak, azokat minden hónap végén egyben írja jóvá forintban a bankszámlán vagy hitelkártya számlán az Erste Bank. A kedvezményeket csak Erste kártyás vásárlásokkal lehet gyűjteni.

Most pedig nézzük meg a bankszámla-kalkulátor segítségével az Erste számlacsomagokat!

Melyik Erste számlacsomag illik hozzám a legjobban?   

Vissza
Havonta 300 000 Ft számlára érkező jövedelem és átlagos költések alapján kalkuláltuk a bankszámlákat.
Bezár

A kalkulációhoz állítsd be az alábbi értékeket és nyomd meg a bankszámlák keresése gombot!

Havonta számlára érkező összeg
Ft
Életkorod
év

Elektronikus utalások bankon kívülre havonta

Utalások
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Automatikus beszedések
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Rendszeres utalások
Hány darab?
db
Összesen
Ft

Készpénzfelvétel és bankkártyás vásárlás havonta

Kp felvétel a bank saját ATM-jéből
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Kp felvétel másik bank ATM-jéből
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Bankkártyás vásárlás
Hány darab?
db
Összesen
Ft

Csak ezektől a bankoktól szeretnék bankszámlákat látni


					
Bezár

Azon dolgozunk, hogy a rengeteg bankszámla közül megtalálhasd a legjobbat.

Most kalkuláljuk a(z)
    bankszámláit...
    Mit szeretnél mobilról elintézni?
    • Standard Lakossági Bankszámla
      Online ügyintézés
      4,3
      Mi ez?
      Havi összköltség 5 052 Ft Kezdetben 5 282 Ft
      Bankfiókok száma 103 db
      Havi összköltség 5 052 Ft
      kezdetben 5 282 Ft
      Bankfiókok száma 103 db
      Tovább
    • George Online Díjcsomag Kedvezményes szinten
      Online ügyintézés
      4,3
      Mi ez?
      Havi összköltség 5 082 Ft Kezdetben 1 340 Ft
      Bankfiókok száma 103 db
      Havi összköltség 5 082 Ft
      kezdetben 1 340 Ft
      Bankfiókok száma 103 db
      Tovább
      • Csak új ügyfelek nyithatják
    • Privilégium "X" Díjcsomag Kedvezményes szinten
      Online ügyintézés
      4,3
      Mi ez?
      Havi összköltség 5 082 Ft Kezdetben 1 419 Ft
      Bankfiókok száma 103 db
      Havi összköltség 5 082 Ft
      kezdetben 1 419 Ft
      Bankfiókok száma 103 db
      Tovább
      • Csak új ügyfelek nyithatják
    • Privilégium "2.0" Díjcsomag Kedvezményes szinten
      Online ügyintézés
      4,3
      Mi ez?
      Havi összköltség 5 082 Ft Kezdetben 1 481 Ft
      Bankfiókok száma 103 db
      Havi összköltség 5 082 Ft
      kezdetben 1 481 Ft
      Bankfiókok száma 103 db
      Tovább
      • Csak az Erste közvetítőin keresztül igényelhető
    • EgySzámla Díjcsomag - korlátlan NetBank utalási kedvezménnyel
      Online ügyintézés
      4,3
      Mi ez?
      Havi összköltség 5 082 Ft Kezdetben 2 130 Ft
      Bankfiókok száma 103 db
      Havi összköltség 5 082 Ft
      kezdetben 2 130 Ft
      Bankfiókok száma 103 db
      Tovább
    • Bázis Díjcsomag
      Online ügyintézés
      4,3
      Mi ez?
      Havi összköltség 5 082 Ft Kezdetben 5 312 Ft
      Bankfiókok száma 103 db
      Havi összköltség 5 082 Ft
      kezdetben 5 312 Ft
      Bankfiókok száma 103 db
      Tovább

    A megjelenített adatok nem minősülnek ajánlatnak vagy ajánlattételnek és nem jelentenek teljes körű tájékoztatást, azok kizárólag informatív jellegűek, szerződéskötési kötelezettséget nem jelentenek. A kiválasztott hitelintézet által adott ajánlat eltérhet a fent megadott adatoktól, amely vonatkozásában felelősségünket kizárjuk. További részletek az Ügyfél tájékoztatónkban (ITT), valamint a hitelintézetek weboldalán vagy azok ügyfélszolgálatain tekinthetők meg.
    Ezeknek a bankoknak a termékeit nem jelenítjük meg a kalkulátorainkban: Bank of China, BNP Paribas, Citibank, Commerzbank, Deutsche Bank, Duna Takarék Bank, ING, KDB Bank, Merkantil Bank, Oberbank, Polgári Bank, Sopron Bank.

    Sajnos az Erste számlacsomagok hosszú távon nem olcsók. 2024 elején minden számlacsomagjuk automatikusan átvált a Bázis számlájuk kondícióira, amivel többszörösét kell kifizetned a kezdeti díjakhoz képest. Ráadásul csak videóbankon keresztül lehet náluk online számlát nyitni, ami nem valami kényelmes. A szelfis számlanyitás sokkal gyorsabb, de ilyen nincs náluk sajnos.

    Ha hosszú távra tervezel és nem akarsz a bankszámlád költségeivel foglalkozni és pár évente váltani, akkor érdemes más bankokat is megnézned. Máshol is vannak ugyanilyen jó digitális szolgáltatások és mobilbank.

    Mennyire jók az Erste számlacsomagjai a többi bankhoz képest?  

    Vissza
    Havonta 300 000 Ft számlára érkező jövedelem és átlagos költések alapján kalkuláltuk a bankszámlákat.
    Bezár

    A kalkulációhoz állítsd be az alábbi értékeket és nyomd meg a bankszámlák keresése gombot!

    Havonta számlára érkező összeg
    Ft
    Életkorod
    év

    Elektronikus utalások bankon kívülre havonta

    Utalások
    Hány darab?
    db
    Összesen
    Ft
    Automatikus beszedések
    Hány darab?
    db
    Összesen
    Ft
    Rendszeres utalások
    Hány darab?
    db
    Összesen
    Ft

    Készpénzfelvétel és bankkártyás vásárlás havonta

    Kp felvétel a bank saját ATM-jéből
    Hány darab?
    db
    Összesen
    Ft
    Kp felvétel másik bank ATM-jéből
    Hány darab?
    db
    Összesen
    Ft
    Bankkártyás vásárlás
    Hány darab?
    db
    Összesen
    Ft

    Csak ezektől a bankoktól szeretnék bankszámlákat látni

    
    					
    Bezár

    Azon dolgozunk, hogy a rengeteg bankszámla közül megtalálhasd a legjobbat.

    Most kalkuláljuk a(z)
      bankszámláit...
      Mit szeretnél mobilról elintézni?
      • Standard Lakossági Bankszámla
        Online ügyintézés
        4,3
        Mi ez?
        Havi összköltség 5 052 Ft Kezdetben 5 282 Ft
        Bankfiókok száma 103 db
        Havi összköltség 5 052 Ft
        kezdetben 5 282 Ft
        Bankfiókok száma 103 db
        Tovább
      • Diamond számlacsomag
        Online ügyintézés
        2,4
        Mi ez?
        Havi összköltség 232 Ft
        Bankfiókok száma 8 db
        Havi összköltség 232 Ft
        Bankfiókok száma 8 db
        Tovább
      • Díjnyertes Számla
        Online ügyintézés
        3,1
        Mi ez?
        Havi összköltség 443 Ft Kezdetben 412 Ft
        Bankfiókok száma 66 db
        Havi összköltség 443 Ft
        kezdetben 412 Ft
        Bankfiókok száma 66 db
        Ismerd meg!
      • ECO bankszámla
        Online ügyintézés
        4,7
        Mi ez?
        Havi összköltség 742 Ft Kezdetben 508 Ft
        Bankfiókok száma 61 db
        Havi összköltség 742 Ft
        kezdetben 508 Ft
        Bankfiókok száma 61 db
        Tovább
      • K&H kényelmi plusz számlacsomag 100% számlavezetési díjkedvezmény 2 feltétel teljesítésével
        Online ügyintézés
        3,8
        Mi ez?
        Havi összköltség 809 Ft Kezdetben 521 Ft
        Bankfiókok száma 200 db
        Havi összköltség 809 Ft
        kezdetben 521 Ft
        Bankfiókok száma 200 db
        Ismerd meg!
        • Feltétel, hogy a K&H-nál legyen legalább 3 000 000 Ft megtakarításod
      • Mobil Aktív Plusz számlacsomag
        Online ügyintézés
        3,9
        Mi ez?
        Havi összköltség 896 Ft Kezdetben 873 Ft
        Bankfiókok száma 52 db
        Havi összköltség 896 Ft
        kezdetben 873 Ft
        Bankfiókok száma 52 db
        Ismerd meg!

      Ezeket a termékeket jelenleg nem tudod rajtunk keresztül igényelni

      • Smart számlacsomag - Alap csomaggal
        Online ügyintézés
        5,0
        Mi ez?
        Havi összköltség 520 Ft Kezdetben 327 Ft
        Bankfiókok száma 360 db
        Havi összköltség 520 Ft
        kezdetben 327 Ft
        Bankfiókok száma 360 db
        Ismerd meg!

      A megjelenített adatok nem minősülnek ajánlatnak vagy ajánlattételnek és nem jelentenek teljes körű tájékoztatást, azok kizárólag informatív jellegűek, szerződéskötési kötelezettséget nem jelentenek. A kiválasztott hitelintézet által adott ajánlat eltérhet a fent megadott adatoktól, amely vonatkozásában felelősségünket kizárjuk. További részletek az Ügyfél tájékoztatónkban (ITT), valamint a hitelintézetek weboldalán vagy azok ügyfélszolgálatain tekinthetők meg.
      Ezeknek a bankoknak a termékeit nem jelenítjük meg a kalkulátorainkban: Bank of China, BNP Paribas, Citibank, Commerzbank, Deutsche Bank, Duna Takarék Bank, ING, KDB Bank, Merkantil Bank, Oberbank, Polgári Bank, Sopron Bank.

      Diákoknak milyen bankszámlákat kínál az Erste?

      Az Erste Érted Diák Csomag nevű konstrukció (azon belül akár több ingyenes forint- és devizaszámla) érhető el a diákoknak. A csomag része az Erste Diák EgySzámla, mely – elektronikus számlakivonat választása esetén - ingyenes havi ügyfélkapcsolati díjjal használható.

      A számlát akkor nyithatod meg, ha már elmúltál 14 éves, de még nem vagy 26 éves. A megnyitáshoz érvényes diákigazolványt is be kell mutatni a tanulói vagy felsőfokú hallgatói jogviszonyról.

      Az Erste díjcsomagodhoz tartozó számláidhoz ingyenes hozzáférést biztosíthatsz bármelyik családtagod számára, a bankkártyádat pedig kedved szerint hozzárendelheted bármelyik számládhoz.

      A számlához kapcsolódó bankkártyával díjmentes a belföldi és a külföldi vásárlás, havidíj-mentes az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás (George Web, George App néven), illetve a telefonos ügyfélszolgálat (TeleBank).

      Diákként még extra kedvezmények közül is választhatsz

      Egy kedvezmény szabadon választható a számlához az alábbiak közül:

      1. korlátlan számú, interneten vagy mobilalkalmazásban indított átutalás belföldre forintban pusztán a tranzakciós illeték díjáért (ami az átutalt összeg 3 ezreléke),
      2. a minden alszámlához együttesen tartozó Őrszem (SMS-szolgáltatás) havi díjából 50 százalékos kedvezmény,
      3. egy olcsóbb, elektronikus bankkártya éves kártyadíjáért kérhető dombornyomású bankkártya, melynek előnye, hogy külföldön is minden elfogadóhelyen használható és tartozik hozzá egy díjmentes, külföldön érvényes utas-, baleset-és poggyászbiztosítás.

      Célbetét néven egy megtakarítási számla is része a konstrukciónak, mely támogatja a rendszeres, kis összegű, akár havi 2 000 forintos megtakarításokat és kedvező kamatot biztosít a félretett pénzedre. A Célbetétre rendszeresen vagy alkalmilag is átvezethető pénz, a befektetett pénzhez pedig bármikor, nagyobb kamatveszteség nélkül is hozzá lehet férni.

      Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásban (George Web, George App) megnyithatók, a céljaidnak megfelelően elnevezhetők és nyomon is követhetők a megtakarításaid.

      Összefoglalva

      • az Erstének kétféle mobilappja is van, az általános banki mobilapp mellett elérhető egy autópályamatrica-vásárlásra, parkolásra, sárga csekk befizetésre, mobilegyenleg feltöltésre használható applikáció is
      • speciális internetkártyát lehet igényelni, mely a folyószámlához kapcsolódik, csak a limitje automatikusan 1 Ft-ra lezár a tranzakció után
      • széles körű fiókhálózat, több mint 100 fiókkal országszerte
      • takarékbankos ATM-ek használata saját ATM díjjal
      • saját bankcsoportos automaták használata belföldi díjjal külföldön is
      • a lefényképezett blokk eltárolható a mobilappban a tranzakcióhoz hozzárendelve
      • vannak olyan előnyös díjcsomagok, melyek csak meghatározott ideig vehetők igénybe, utána kedvezőtlenebb díjcsomagra vált a bank
      • nem lehet szelfivel számlát nyitni
      Homa Péter
      Homa Péter
      LinkedinE-mail

      Kisgyerekkoromban a golyós számológépen szocializálódva fogtam bele a pénzügyekbe, amiből végül merő véletlenségből egy közgazdász diploma lett. Közben rájöttem, hogy a bankkártya nem csak levélbontásra alkalmas, hanem ha ATM-be dugjuk, az el is nyelheti. Ebből a felismerésből született meg több ezer szakmai cikk többféle pénzügyi-gazdasági portálon, immáron harmadik évtizede. Eretnek nézeteim tálalására végre megtaláltam végleges helyemet a BiztosDöntésnél, ahol célom, hogy közérthetően hozzam el neked mindazt, amivel megtalálod a helyed a napi pénzügyekben.

      Ügyfélértékelések az Erste számlacsomagjairól

      Megkérdeztük azokat, akiknek az Erstenél van bankszámlájuk, hogy mit gondolnak róla.

      4.2
      116 vélemény
      • 58 (50%)
      • 37 (32%)
      • 14 (12%)
      • 5 (4%)
      • 2 (2%)

      Olvasd el tájékoztatónkat az összehasonlítás jellegéről és a termékek megjelenítésének sorrendjéről!

      • T. Ildikó
        2021.12.12

        napi szinten használom, többnyire információra, de sokszor utalok is róla. Amióta váltottak sokkal több a probléma vele, de egyre jobb.

      • T. Ervin
        2021.12.12

        1. Szinte napi szinten használom a mobilbankot. 2. Bugos, fejlesztésre szorul, idönként nem működik.

      • B. Zoltán
        2021.12.12

        Rendszeresen használom a mobilbankot. Az új applikáció nem a legjobb.

      • K. Gergő
        2021.12.11

        Napi szinten. Az új George fejlesztéssel nagyot léptek előre a banknál, azonban kicsit sikerült a GUI-t összekuszálni és így a korábban főablakos funkciók több esetben csak több perces keresgélés után találhatóak meg. Inkább a mobil kijelzőméretből adódó kényelmetlenség miatt használok bizonyos esetekben számítógépet.

      • F. István
        2021.12.11

        Nem érzem, hogy ügyfélcentrikusak lennének, a fejlesztések inkább a bank érdekeit szolgálják. Például a kártyaletiltás már nem ügyintézőn keresztül történik (nyilván spórolnak a munkabérrel), hanem digitálisan lehet kiválasztani. De ha több kártyája van az ügyfélnek, nem kérdez rá, hogy melyiket tiltsa le, hanem egyet véletlenszerűen letilt. És, ha pont nem azt kellett volna? Ezzel nem foglalkoznak. Az ezirányú panaszra sem módosítják a telefonos programot, pedig egy kéretlen letiltás súlyos problémákat okozhat. A feltételeket kényük-kedvük szerint módosítgatják, az új netes felület is szerintem rosszabb lett, mint az előző volt... Miért vagyok még náluk? Mert félek, hogy a többi sem jobb... De meggyőzhető vagyok.

      • M. Zita
        2021.12.11

        Napi szinten használom a mobil bankot, a másik felületre szinte be sem lepek. Folyamatosan fejlesztik, de van pár dolog amit nem lehet elintézni még rajta, pl. Bejelenteni a külföldi kártya használatot.

      • D. György
        2021.12.11

        Napi szinten használom az Erste George mobilbankot. Meg vagyok vele elégedve, innovatív, áttekinthető. Nem is voltam bankfiókban ügyet intézni legalább egy éve.

      • V. Orsolya
        2021.12.11

        Rendszeresen használom a netbank szolgáltatást, mobilon nincs applikációm.

      • K. Krisztina
        2021.12.11

        Az, hogy telefonról tudom intézni a banki ügyeket, főnyeremény. De nem tudja helyettesíteni a személyes tanácsadót.

      • V. Gyöngyi
        2021.12.11

        Sűrűn - akár hetente többször is. Mindenféle utalást, számlabefizetést, rendelés fizetést azon intézek. Elégedett vagyok vele.

      • M. Attila
        2021.12.11

        Sűrűn használom a netbankot illetve mobilbankot. Jól használható az új felület, de a számlavezetési díj lehetne kicsit kedvezőbb..

      • M. Ferenc
        2021.12.11

        Használnám az Erste mobilbankját, de sokat akadozik. Befektetések áttekintésére pedig ez a modern, csempés, túldizájnolt felület nekem zavaró, én számokat szeretnék látni, nem animációkat. Ezen kívül már csak az a bajom vele, hogy drága.

      • R. Diána
        2021.12.11

        Minden igényemnek megfelelnek. Gyakran használom a mobilbankot, tökéletesen működik.

      • F. Tibor
        2021.12.11

        A George egy katasztrófa. Nehézkesen működik, a lényeges dolgokat nehéz rajta megtalálni és megoldani. Gyakran karbantartják, az állandóan nyomatott felugró ablakok pedig kifejezetten idegesítőek!

      • J. Andrea
        2021.12.11

        Csak mobilbankot használok. A felület könnyen használható és egyértelmű. Mindent el tudok intézni a mobilbankon keresztül.

      • H. Katalin
        2021.12.11

        Gyakran használom, mindig hozzáférek, azonnal tudok utalni bármikor, bárhonnan

      • K. Nándor
        2021.12.11

        A bank mobilbankját ritkán használom, a bankügyeimet általában otthoni PC-n intézem.

      • B. Gábor
        2021.12.11

        Gyors, átlátható és ergonomikus, szeretem használni.

      • F. Attila
        2021.12.11

        Elégedett vagyok, napi szinten használom. A csekkbefizetés jó lenne.

      • Z. Józsefné
        2021.12.11

        Amióta a george bankolás van minősíthetetlen a rendszer sok bosszúságot ad. A kettős biztonsági rendszer döcög és idegesítőn lassú, néha értelmetlen üzeneteket ad. Nem szeretem a mobilbankot, mert nem jó látom.

      • H. László
        2021.12.11

        Meg vagyok elégedve. Rendszeresen használom. Áttekinthető, könnyen kezelhető.

      • D. János
        2021.12.11

        Gyakorlatilag ma már napi szinten használni kell ilyen vagy olyan okokból a mobilbank szolgáltatásokat. Fontos hogy az könnyen áttekinthető legyen a szükséges információk rendelkezésre álljanak belőle!

      • S. Erika
        2021.12.11

        Ha kérdésem adódik, rövid időn belül választ kapok. Az app használata egyszerű. Könnyen tudom követni a pénzügyeim alakulását.

      • V. Annamária
        2021.12.11

        Napi rendszerességgel használom.Sajnos a hitelkártya keret megemelését nem lehet online intézni.

      • H. Helén
        2021.12.11

        A mobilbankkal még csak ismerkedem, de netbankom van.

      • Z. Ádám
        2021.12.11

        Naponta használom, vannak jó részei, de összességében engem zavar, hogy nem minden funkció érhető el, ami weben is. Egyes funkciók pedig kicsit nehézkesek. Összességében rendben van.

      • T. Balázs
        2021.12.11

        Gyakran mobilbankolok, többször nem működött mostanában vagy egyes funkciói, többször terheltek be tévesen bankköltséget.

      • J. Gábor
        2021.12.11

        Szinte csak a netbankjukat használom. A George applikáción keresztül szinte mindent el tudok intézni.

      • M. Andrea
        2021.12.11

        Gyakran használom. Nem szeretem az újabb mobilbankot, nem ritkán hibás a program, Igen, többször előfordult, hogy nem az aktuális adatokat mutatta a programm.

      • Á. Beatrix
        2021.12.11

        A bankom mobilbankját minden hónap első hetében használom a leggyakrabban. Akkor utaklom a havi kiadásokat. Meg vagyok elégedve a mobilbankkal

      • M. Péter
        2021.12.10

        Naponta használom, elégedett vagyok. A mobilbank kielégíti az igényeimet, biztonságosnak tartom, könnyen kezelhetőnek. Amire használom, az benne van.

      • S. József
        2021.12.10

        Bank rendben, online tokeletes volt, míg be nem vezettek a George-ot.

      • C. Olivér
        2021.12.10

        Szinte csak mobilbankot használok, vásárláskor telefonnal fizetek.

      • S. Éva
        2021.12.10

        Jól működött eddig. A web-chatre váltás sajnos nem pozitív tapasztalat.

      • V. Adrienn
        2021.12.10

        A netbankkal nagyon nem vagyok megelègedve,àttekinthetettlen,bonyolult. ( George)

      • C. Szabolcs
        2021.12.10

        Heti rendszerességgel használom a mobil bankot, amely megfelelően működik. Nincs amit ne tudnék elintézni, de a megfelelő tájékoztatás szerintem a bank igénybe vehető termékeiről , személyesen hatékonyabb és megfelelőbb.

      • D. Zoltán
        2021.12.10

        Igen gyakran hasznalom. Tulsagosan le lett egyszerusitve a mobilbank felulete s sokszor netbank srgitsegere van szuksegem. Allando megbizasaim modositasa nehezkes

      • D. Gabriella
        2021.12.10

        Korrekt ügyintézés, gyorsaság és megbízhatóság. Csak náluk volt számlám, ezért nincs más bankkal tapasztalatom.

      • M. Izabella
        2021.12.10

        Napi szinten hasznalom. Vannak nagyon intuitiv funkciok es vannak nehezen kilogikazhato funkciok. Osszessegeben jonak tartom. Azt kevesbe tartom jonak,h. ha a telefonom elromlik semmit sem tudok intezni, mert mindenhez kell a mobilbank..

      • V. Viktória
        2021.12.10

        Leginkább a netbank szolgáltatást használom, mert ez kényelmes és gyors. Telefonos ügyintézés is elég gyorsan megy, eddig mindig megkaptam a kérdéseimre a választ az ügyfélszolgálattól.

      • F. Gyorgy
        2021.12.10

        naponta használom a mobilbankot. alapvetően mindent el tudok itt intézni

      • T. László
        2021.12.10

        Gyakran, csak a mobilról használom, nagyon jól működik.

      • d. Zoltán
        2021.12.10

        Az erste bank megbízható, gyors az ügyintézés. A mobilbank megfelelő.

      • K. Miklos
        2021.12.10

        Minden nap Ertheto, egyszeru kezelni Rendszeres utalasok kezelese

      • S. Dorka
        2021.12.10

        Minden nap hasznalom es nagyon szeretem. Gyors es egyszeru a haszmalata. Mindenre alkalmas. Nem hianyolok semmit.

      • K. Péter
        2021.12.09

        Napi szinten. Jól működik, átlátható, jól használható. Hitelkártya visszatérítési összeg felhasználási kategóriájának beállítása.

      • H. Judit
        2021.12.09

        Ritkán használom a mobilbankot, meg vagyok vele elégedve, áttekinthető, egyszerű a kezlése

      • V. Rozsa
        2021.12.09

        Rendszeresen használom a mobilbankot, szerintem jól működik. Mindent el tudok intézni, ami fontos. Nem tervezem a váltást.

      • O. Gyimesi
        2021.12.09

        Hetente többször utalok a számlámról. Új alkalmazás, én elvagyok vele, nem tudom egy idősebb személy hogy boldogulhat vele....?! N/A

      • L. Tibor
        2021.12.09

        Naponta használom a mobilbankot és abszolút elégedett vagyok vele.

      • S. Gabriella
        2021.12.09

        Heti 4-5 alkalommal használom, elsősorban mobiltelefonról. Teljesen meg vagyok elégedve, mindent el tudok intézni. Gyakorlatilag az idejét nem tudom, mikor voltam utoljára bankfiókban személyesen, vagy hogy telebankot kellett volna használnom.

      • B. Timea
        2021.12.08

        Minden nap hasznalom, de amiota George van azota teljesen rossz az egesz rendszer.

      • K. Csaba
        2021.12.08

        Nem sűrűn használom. Havonta 2-3 szor utalás miatt. De elégedett vagyok vele.

      • D. Ágnes
        2021.12.08

        gyors,rugalmas,mobilbank jól használható telefonos appon keresztül is elérhető.

      • H. Zoltán
        2021.12.08

        Az Erste Bank partneri együttműködésben van a munkáltatómmal, így nagyon kedvező a számlacsomagom.

      • G. Gáll
        2021.12.08

        Mobil bankot ritkán. Főként rendszeres megbízásaim vannak. A mobil app-ból a rendszeres megbízások kezelése hiányzik, és az szűmlatörténet is hiánys a webes verzióhoz képest, egyébként nagyon jó az app. A vállalati bankolás viszont a lakosságihiz képest bonyolult, nincs hozzá mobil app sem.

      • L. Vanda
        2021.12.08

        Szuper a bankom,mobillal is bár nem mindig találok elsőre mindent.

      • K. Tamás
        2021.12.08

        A mobilbankot napi szinten használom, jól működik.

      • F. Réka
        2021.12.08

        Az új mobilbankot (George) egyelőre még szokom, hiányzik, hogy nem látom egyben az összes tranzakciót , és külön kell számlánként átnézzem.

      • C. Roland
        2021.12.08

        Rendszeresen használom az applikációt. Meg vagyok elégedve vele. A betörlesztéshez kell mindig személyesen bemenni sajnos.

      • K. Dániel
        2021.12.08

        A George rendszer ügyfelekre kényszerítése nagyon ellenszenves volt nekem, a régi netbank és mobilbank jobban tetszett. De kezdem megszokni az újat. Kb hetente használom.

      • S. Erika
        2021.12.08

        Egyhéten egyszer biztos hogy használom a mobilbankot

      • V. Mónika
        2021.12.08

        Szeretem a George-ot. Számomra szuper, áttekinthető.

      • B. Edina
        2021.12.08

        A bankomat minden nap megnézem, a mobilappot naponta használom. Személyes ügyintézés minimális, online mindent el tudok intézni amire eddig szükségem volt.

      • C. Gábor
        2021.12.08

        Elégedett vagyok a jelenlegi bankommal, ezért jó döntésnek tartom, hogy őket választottam.

      • P. Tamás
        2021.12.08

        Teljes mértékben elégedett vagyok az Erste Bank mobilbank applikációjával. MIndig naprakész információhoz jutok illetve gyorsan és egyszerűen végezhetem el a teendőket.

      • S. Ádám
        2021.12.08

        Minden pénzügyi tranzakciómat mobil bankon keresztül intézek. Nagyon egyszerű használni és amire nekem kell arra tökéletes.

      • T. István
        2021.12.08

        Stabil banknak tartom, elfogadhatók a pénzügyi szolgáltatás feltételei .

      • M. Petra
        2021.12.08

        Napi szinten használom az applikációt, a webbankot és a movilfizetés alkalmazást is és nagyon meg vagyok vele elégedve. Mindent el tudok intézni George-on keresztül, évek óta nem jártam bankban személyesen.

      • N. Edit
        2021.12.08

        Gyakran áll le a mobil bank szolgáltatás, nehézkes kártyacsere ügyintézés

      • D. Tamás
        2021.12.08

        A számlám maximálisan tudja azt, amire nekem szükségem van, az online bankolás mindig sikeres.

      • R. IMRE
        2021.12.08

        Heti szinten többször is. A mobilbank néha nem működik. Eddig még nem volt.

      • M. Lilla
        2021.12.08

        Elégedett vagyok a mobilbankkal. Nem olyan régen újították meg teljesen. Még folyamatosan fejlesztik, de tetszik az új design és könnyűnek találom a használatát.

      • K. Szilvia
        2021.12.08

        Gyakran használom a mobilbankot, ami számomra könnyen kezelhető.

      • G. Krisztina
        2021.12.08

        A mobilbankot nem igazán szeretem, inkább laptopról intézem az ügyeimet. Azzal meg vagyok elégedve.

      • O. Réka
        2021.12.08

        A mobilbankot sűrűn használom, elégedett vagyok az az applikációval.

      • M. Ádám
        2021.12.08

        Az új George alkalmazás nagyon jó lett, gyors könnyen kezelhető és minden funkció elérhető benne. Nem volt még olyan dolog ami miatt más ügyintézési módot kellett volna választanom.

      • N. Zsolt
        2021.12.08

        Mobiltelefonról és számítógépről egyaránt gyakran lépek be a bankomba. Számomra ezek biztonsága a legfontosabb!

      • S. Edit
        2021.12.08

        Csak az alkalmazást használom. Tökéletesen működik.

      • G. Tamás
        2021.12.08

        Tökéletesen megfelelő minden szempontból, szinte már csak a telefonon használom, pláne mióta a telefonnal fizetek is.

      • B. Lajos
        2021.12.08

        Naponta használom a bankom mobil applikációját. Alapvetően a felülettel meg vagyok elégedve, de a gyakori karbantartás néha apróbb bosszúságot okoz.

      • G. Balázs
        2021.12.08

        Korrek bank, vidéken is több automatát üzemeltet. A telefonos alkalmazásuk könnyen kezelhető. Én messzemenően ki tudom használni, nem kell fiókba járnom.

      • C. Norbert
        2021.12.08

        Megfelelő a mobil szolgáltatásuk, amit kell napi szinten azt el tudom intézni. Nem szoktam bankba járni, minden műveletet el lehet végezni otthonról.

      • S. Csaba
        2021.12.08

        Az előbbi leírásom alapján az Erste Bankot nem ajánlom senkinek sem.

      • T. László
        2021.12.08

        Körülményes a George használata, nem olyan áttekinthető, mint régen. A George app a telefonon sokszor nagyon lassan reagál a jóváhagyási kérésre.

      • S. András
        2021.12.08

        Rendszeresen használom a mobilbanki alkalmazást, amely a közelmúltbéli fejlesztés hatására jól használható, könnyen áttekinthetőek a funkciók. A felmerülő helyzetek nagy része megoldható a mobilbankon keresztül is, ritkán kell az online felületet igénybe venni.

      • S. Tamás
        2021.12.08

        Legalább heti 5-ször használom a bankom mobilbankját. Meg vagyok vele elégedve.

      • R. Mihályné
        2021.12.08

        naponta használom a mobilbankot az Erste új mobil bankja nem tetszik, túlságosan le lett egyszerűsítve, nehezen átlátható, és gyakran nem műkődik

      • C. József
        2021.12.08

        A bankszámla olcsó, a mobilban és netbank is jól használható, praktikus. Vannak kiesések, mikor fél napokig sem tudok belépni, ez elég bosszantó tud lenni, de szerencsére ritkán fordulnak elő. Napi szinten használom a mobilbankot, ha másra nem, az egyenlegem követésére.Nincs semmi exta igényem velük szemben.

      • M. Andrea
        2021.12.07

        Gyakran használom a mobil bankot, elégedett vagyok.

      • V. Viktor
        2021.12.07

        Az appban nem lehet elintézni állandó megbízásokat és bankkártya műveleteket, jó lenne hozzáférni, mert a notebook nincs mindig a közelben.

      • V. Orsós
        2021.12.07

        Naponta használom a mobilbankomat.Nagyon jó! Megvagyok elégedve.

      • K. Olivér
        2021.12.07

        George app néha minősíthetetlenül működik, a webes felület OK.

      • L. Róbert
        2021.12.07

        Teljesen elégedett vagyok a mobil app al . Kb havonta 2 il 3 szór használom .

      • B. Erika
        2021.12.07

        Maximálisan elégedett vagyok, havi rendszerességgel használom a mobilbankot, minden elintézni valómat ezen keresztül intézek.

      • C. Viola
        2021.12.07

        Nem nagyon használom …amire kell arra tökéletes számomra

      • P. Attila
        2021.12.07

        Naponta többször használom Kezelhető Igen, rendszeres utalás

      • J. Judit
        2021.12.07

        A mobilbankot gyakran használom, elégedett vagyok vele, mindent el tudok intézni amit szeretnék.

      • S. Dóra
        2021.12.07

        Havonta Gyors, egyszeru, atlathato

      • T. Attila
        2021.12.07

        A megujult netbank kezelese feltetelez nemi informatikai elokepzettseget, az egyszeruseg es atlathatosag hive vagyok.

      • K. Judit
        2021.12.07

        mindig alakítanak valamit, de végülis meg vagyok elégedve az erstével a számlacsomagom a lehető legolcsóbb és legpraktikusabb számomra

      • S. Sándor
        2021.12.07

        Ritkán,inkább netbankot használok,nem kedvelem telefon kijezőt.

      • B. Gábor
        2021.12.07

        Heti szinten használom, teljesen használható érthető.Gyakorlatilag bármit eltudok intézni

      • B. Viktória
        2021.12.07

        Gyakran használom a mobilbankot. De egyelőre nem vagyok mindig elégedett, mert többször előfordult, hogy nem működött. A netbankot egyre ritkábban használom. Alapvetően elégetett vagyok a bankkal.

      • B. László
        2021.12.07

        Idén új rendszer lett bevezetve, amit még lehet fejleszteni, felhasználó barátabbá tenni, de sok jó ötlet, funkció van benne. A mobilappja jó!

      • T. Ildikó
        2021.12.07

        A mobilbankot ritkán használom,nagyon sokat felszámít a bank kártyahasználati díjra.

      • P. Gábor
        2021.12.06

        Csak a mobil felületet használom Szerintem az Erste az egyik legjobb a piacon.

      • J. Anita
        2021.12.06

        Napi szinten használom a mobilbankot, a lehető legtöbb ügyet azon keresztül intézem. Gyors, átlátható, könnyen használható. Egyelőre nincs számomra olyan, amit ne tudnék online elintézni.

      • K. Angelika
        2021.12.06

        Naponta használom a mobilbankot, mindent el tudok intézni.

      • S. Zsuzsanna
        2021.12.06

        Ezzel kapcsolatban nincs különösebb panaszom, a weboldal és az app is jó. Ingyenesen utalok, nincs sok extra költségem.

      • N. Bernadett
        2021.12.06

        Naponta Nagyon akadozik. Sokszor jelez hibàt a rendszer.

      • G. Szőke
        2021.12.06

        George app rettenetes sok a rendszerhiba.... Bankszámla is drágább lett kedvezőbbre szivesen váltanék.

      • S. Zsolt
        2021.12.06

        Net bankot használok mobilon és jó. Meg vagyok elégedve mindennel

      • V. Anna
        2021.12.06

        Korábban másik banknál voltam kb 20 évig, de csalódtam, ezért mentem át másik pénzintézethez.. itt nem igényeltem még semmit, nem tervezem még mostanában, de hátha egyszer szükség lesz a szolgáltatásukra

      • R. Gabriella
        2021.12.06

        Napi,heti szinten használom. Mobilbankot nem használok. Mindent el tudok intézni.

      • O. Sándor
        2021.12.06

        Napi rendszerességgel használnom a mobilbankot és elégedett vagyok vele.

      Tartalomjegyzék