Ugrás a tartalomhoz
 
Cikkek

Bemutatjuk részletesen, képekkel az Erste Bankot és a George nevű mobilbankjukat. Segítünk megtalálni a hozzád illő Erste bankszámlát és több, mint 100 erstés ügyfél véleményét is megismerheted.

Az Erste számlacsomagjai

Bezár
Számlára érkező jövedelem:
Életkorod:
A jövedelmed alapján, általunk beállított tranzakciókkal számoltunk. A részletes kalkulációra kattintva ezeket személyre szabhatod.
Részletes kalkuláció
Bezár

Válaszd ki milyen mobilbanki szolgáltatások érdekelnek:

Válaszd ki hogyan listázzuk a találatokat:

Elektronikus utalások bankon kívülre havonta

Utalások
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Automatikus beszedések
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Rendszeres utalások
Hány darab?
db
Összesen
Ft

Készpénzfelvétel és bankkártyás vásárlás havonta

Kp felvétel a bank saját ATM-jéből
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Kp felvétel másik bank ATM-jéből
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Bankkártyás vásárlás
Hány darab?
db
Összesen
Ft

Csak ezektől a bankoktól szeretnék bankszámlákat látni


				
Bezár
Kondíciók frissítve: 2024. november 15.
Rendezés:
  • George Online Díjcsomag Kedvezményes szinten
    Mobilbanki ügyintézés
    4,5
    Mi ez?
    Havi összköltség 5 312 Ft Kezdetben 806 Ft
    Számlanyitási akció 40 000 Ft jóváírás a bankszámlán
    Megnézem
    a bank oldalán
    Részletek
  • Privilégium "X" Díjcsomag Kedvezményes szinten
    Mobilbanki ügyintézés
    4,5
    Mi ez?
    Havi összköltség 5 316 Ft Kezdetben 1 149 Ft
    Számlanyitási akció 40 000 Ft jóváírás a bankszámlán
    Megnézem
    a bank oldalán
    Részletek
  • EgySzámla Díjcsomag - korlátlan NetBank utalási kedvezménnyel
    Mobilbanki ügyintézés
    4,5
    Mi ez?
    Havi összköltség 5 588 Ft Kezdetben 2 236 Ft
    Számlanyitási akció 0 Ft
    Megnézem
    a bank oldalán
    Részletek
  • Bázis Díjcsomag
    Mobilbanki ügyintézés
    4,5
    Mi ez?
    Havi összköltség 6 814 Ft Kezdetben 7 139 Ft
    Számlanyitási akció 0 Ft
    Megnézem
    a bank oldalán
    Részletek
4 / 4 találat

A megjelenített adatok nem minősülnek ajánlatnak vagy ajánlattételnek és nem jelentenek teljes körű tájékoztatást, azok kizárólag informatív jellegűek, szerződéskötési kötelezettséget nem jelentenek. Felhívjuk figyelmét, hogy a kalkulátorban szereplő banki ajánlatok nem feltétlenül objektív összehasonlítás alapján jelennek meg. A banki ajánlatok sorrendjét befolyásolhatja a kattintások gyakorisága, a bankokkal kötött promóciós szerződés tartalma (így különösen: a promóciós díj összege, illetve a megrendelt kattintási szám mennyisége), valamint az ajánlatok megjelenésének időben történő egyenletes eloszlása miatti egyedi ütemezési célú informatikai megoldások. A kiválasztott hitelintézet által adott ajánlat eltérhet a fent megadott adatoktól, amely vonatkozásában felelősségünket kizárjuk. További részletek az Ügyféltájékoztatónkban (ITT), valamint a hitelintézetek weboldalán vagy azok ügyfélszolgálatain tekinthetők meg.
Ezeknek a bankoknak a termékeit nem jelenítjük meg a kalkulátorainkban: Bank of China, BNP Paribas, Deutsche Bank, Duna Takarék Bank, ING, KDB Bank, Merkantil Bank, Oberbank, Polgári Bank.
Nem találtad meg, amit kerestél? Nézd meg a gyakran ismételt kérdéseket is!

További szöveg megjelenítése
Itt a havi átlagban kiszámolt összes díjat látod, amit a banknak fizetsz az első két évben, tehát:
- a bankszámla havi számlavezetési díja
- a bankkártya éves díja
- a digitális szolgáltatások díja (ha van)
- a tranzakcióid díjai (mint pl. átutalások, készpénzfelvételek).
Minden kedvezményt figyelembe vettünk. További részletek a "Feltételek, díjak" linkre kattintva, adatok módosítása a kalkulátor tetején.
Itt a havi átlagban kiszámolt összes díjat látod, amit a banknak fizetsz az első két évet követően, tehát:
- a bankszámla havi számlavezetési díja
- a bankkártya éves díja
- a digitális szolgáltatások díja (ha van)
- a tranzakcióid díjai (mint pl. átutalások, készpénzfelvételek).
Minden kedvezményt figyelembe vettünk. A ma ismert díjakkal számoltunk, mely az inflációval nőhet évente. További részletek a "Feltételek, díjak" linkre kattintva, adatok módosítása a kalkulátor tetején.

Miért válasszam az Erste számlacsomagjait?

A bankszámla havi díjat a kimenő ingyenes elektronikus tranzakciók alapján számítják fel, ha teljesül a jóváírási feltétel.

Ezért cserébe az elektronikus átutalások díjmentesek.

Kedvezményes külföldi készpénzfelvétel

Külföldön az Erste Bankcsoport ATM-jei is az Erste saját, itthoni ATM készpénzfelvételi díjaival használhatók, ezek Ausztriában, Csehországban Horvátországban, Romániában, Szerbiában és Szlovákiában találhatók meg.

A készpénzfelvételhez csomagajánlat is kapcsolódik.

A mobilbankjuk legérdekesebb funkcióit is megmutatjuk lejjebb.

Csomagdíjas ajánlatok

Kisebb összegű havi átalánydíjas csomagajánlatként korlátlan számú és összegű készpénzfelvétel is választható, mely az Erste belföldi és külföldi hálózatában is érvényes. A pénzügyi tranzakciós illetéket viszont minden készpénzfelvétel után – még a külföldiek után is – neked kell kifizetned, további banki díjat azonban nem számítanak fel.

Az Erste Bank EgySzámla néven is nyújt számlavezetési szolgáltatást, melyben egy sor kedvezményes díjtétel mellett korlátlan számban nyitható forint- és devizaszámla, a számlák között szabadon kapcsolgatható a bankkártya, azaz bármikor megszabhatod, hogy melyikhez tartozzon.

A számlatulajdonos meghatározott számláihoz a családtagok is hozzáférhetnek, diákoknak ingyenes a havi díj, nyugdíjasoknak pedig kedvezőbbek, alacsonyabbak a jövedelmi feltételek.

A George név egyébként az Erste Bank nemzetközi brandjének számít, így nem csak Magyarországon találkozhatsz vele.

A George app

Az Erste Bank a George márkanévvel társított bankszámlát, bankkártyát és elektronikus szolgáltatásokat kínálja. George-nak hívják a robotpilótákat a repülőgépeken, mellyel a bank arra céloz, hogy nyugodtan rájuk bízhatod magad.

A George név egyébként az Erste Bank nemzetközi brandjének számít, így nem csak Magyarországon találkozhatsz vele.

Erste különdíj a nem erstés bankkártyák használatakor Erste ATM-ben

Az Erste Bank magyarországi bankautomatáin a külföldön kibocsátott bankkártyával végzett készpénzfelvételi tranzakció után 1 200 Ft eszközhasználati díjat kell fizetni. A díj nem vonatkozik a más magyar bank és az Erste Csoporthoz tartozó külföldi bankok által kibocsátott bankkártyákra, viszont értelemszerűen vonatkozik a fintech cégek, mint például Revolut, Wise kártyáira.

Az eszközhasználati díjról az ATM tájékoztat a készpénzfelvétel előtt. Ha az ügyfél nem fogadja el ezt a díjat, akkor megszakíthatja a tranzakciót. Ekkor nem történik semmilyen terhelés a kártyáján.

Boldog Erste ügyfél aki szereti a George mobilbankot

Erste chatbot

Végül érdemes kipróbálni Mirát, az Erste Bank digitális asszisztensét is. A chatbot válaszol a bank termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos egyszerűbb kérdéseidre. Ha ennél részletesebb információra van szükséged, akkor a bank munkatársai bekapcsolódnak a beszélgetésbe a chatfelületen keresztül. A chatszolgáltatás az Erste Facebook-oldalán, a Facebook Messenger alkalmazásában vagy a Viberen keresztül érhető el.

Erste Virtuális kártya internetes vásárlásokhoz

Ahogy írtuk, az Erste Banknál külön csak internetes vásárlásra alkalmas kártyát is igényelhetsz. Ez azzal az előnnyel jár, hogy nem kell megadnod a normál kártyaszámod az interneten. A Visa Virtuális bankkártya egy külön kártya, mely bolti (érintéses) vásárlásokra nem is használható, csak az interneten fizethetsz vele.

Extra védelmet kínál a normál bankkártyához képest, amely úgy működik, hogy használat előtt meg kell emelned az alapértelmezetten csak 1 forintos vásárlási limitet. Tehát a kártya nem használható alapesetben, így a hekkerek sem tudnak vele mit kezdeni. Ha megemelted a limitet, vissza is csökkentheted 1 forintra, vagy magától is visszacsökken.

A Visa Virtuális kártyát nem csak a forint, hanem EUR, USD, GBP, CHF, CAD számládhoz is díjmentesen hozzá kapcsolhatod.

Instant kártya

Az Erste Bank az igénylést követő 1 órán belül azonnali (instant) kártyahasználatot biztosít egy digitalizálható kártyával, mely a fizikai (plasztik) bankkártya használatba vételéig (aktiválásáig) használható okoseszközökben. Az instant kártyát külön aktiválnod nem szükséges, de a kártyát a használathoz digitalizálni kell az Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay vagy Xiaomi Pay rendszerében.

A fizikai és az instant kártyák kártyaszáma megegyezik, de a CVV/CVC kódjuk eltérő. Az instant kártya adatai a George Magyarország mobilalkalmazásban láthatók a plasztik kártya aktiválásáig.

Ha nem aktiválod a fizikai bankkártyát, akkor az instant kártya az igénylést követő 44. hónap utolsó napjáig használható. A plasztik kártya ezt követően is aktiválható, annak lejáratáig.

A digitalizált instant kártya adatait aktiváláskor a fizikai kártya adataira cseréli az Erste Bank a mobiltárcádban. Az online fizetési felületeken regisztrált instant kártyaadatokat viszont saját magadnak kell aktualizálnod a CVV/CVC kód és a lejárat tekintetében.

Kedvező Erste bankszámla a diákhiteleseknek

A diákhitelesek speciális bankszámla konstrukciót használhatnak, ez a Diákhitel Számla. 2023 július elsejétől csak ilyen bankszámlára kérhető a szabad felhasználású Diákhitel1 konstrukció folyósítása, míg a más diákhitelt igénylők szabadon dönthetnek a Diákhitel Számla megnyitásáról. A Diákhitel Számla az Erste Banknál is igényelhető.

A Diákhitel Számlára államilag kötelező díjkedvezmények járnak, így nem kell fizetni havi számlavezetési díjat, bankkártya éves díjat, internetbank, mobilapplikáció és telefonbank havi díjat, a személyes megjelenés nélküli ügyintézés díját és a folyószámla megszüntetéséért sem kell fizetni. Maguk az átutalások (eseti, rendszeres) és a csoportos beszedések is ingyenesek elektronikus csatorna választása esetén.

Az Erste Bank online felületeinek értékelése

  • Szerintünk
    4,5
    *****
  • AppStrore
    3,3
    *****
  • Google Play
    3,7
    *****

3 ok amiért sokan szeretik az Erste mobilbankját

  1. Az online bankolásban elsőként a George-nál jelent meg a banki termékek webáruházra hasonlító értékesítése, amit egy bevásárlókocsi ikon is jelez a menüben. Az Erste Bank ezen a menüponton keresztül is értékesít banki szolgáltatásokat.
  2. Az Erste Bank mobilappjának különlegessége, hogy a számlatörténetben minden egyes bankkártyás vásárlásod mellé a mobilod kamerájával lefényképezheted és így rögzítheted a blokkot, s ezzel a vásárlásod részleteit. Emellett az app képes az egyes kiadások diagram-szerű kimutatására, valamint tag-elni is lehet a tranzakciókat a segítségével.
  3. A George mobilappon kívül az Erste Banknak van egy külön mobilfizetési applikációja is, az Erste MobilePay, mellyel az erstések autópálya-matricát, parkolást fizethetnek, mobilegyenleget tölthetnek fel, továbbá sárga, valamint fehér csekkjüket fizethetik be, emellett eltárolhatják a hűségkártyáikat is. Az Erste MobilePay Android-rendszerű telefonokon bolti, érintéses mobilfizetésre is alkalmas, mellyel helyettesíthető a pénztárcában lévő bankkártya.

A 12 legérdekesebb funkció az Erste Bank George mobilalkalmazásában

1. Belépés után az alábbi kép fogad az Áttekintő képernyővel. Ha több terméked is van az Ersténél, azok külön csempéken helyezkednek el egymás alatt, de választható más nézet is a jobb felső sarokban. Ugyanezen a képernyőn ajánlatokat is kaphatsz a banktól, amint az éppen látszik a képen.

Erste George áttekintő képernyő

2. A számlatörténet menü képe. Érdekesség, hogy az egyes tranzakciókhoz a telefon kamerájával lefotózhatod a blokkot és hozzárendelheted az adott tranzakcióhoz, ezáltal a tételeket is eltárolhatod, amit vettél, nem csak a végösszeget. Emellett tag-gel is elláthatod az egyes tranzakciókat, mely a kategorizálásban segít. Az applikáció magától is megpróbálja kitalálni az egyes tranzakciók tag-jeit. A számlatörténet bal alsó sarkában lévő ikon segítségével érhető el a költéselemző funkció. Itt kategóriák vagy kereskedők szerint összesítve láthatók a költések. Az adott összesítést kiválasztva tételesen is láthatók a tranzakciók. További beállításként a havi mellett negyedéves vagy éves szűrést is lehet választani.

Erste George számlatörténet

3. Csak az Ersténél van olyan elrendezésben a tovább választható banki termékek sora, mintha egy webáruházban vásárolnál. Az ikon is hajaz erre. A következő képernyőképen láthatod az ajánlatokat, ahogy megjelennek, ha jobbra húzod a felső sort.

Erste George termékek képernyő

Ez látható továbblapozva.

Erste számlacsomaghoz választható termékek

4. A kapcsolat képernyőn nemcsak tanácsadókhoz fordulhatsz, hanem a bank egyéb elérhetőségeit is megismerheted. A tanácsadókhoz levélben fordulhatsz, az Üzenetek képernyőn pedig a bank üzeneteit láthatod. Az Ügyfélszolgálat hívása gombbal az alapértelmezett tárcsázó alkalmazást hívhatod be, de egyből elérheted az Erste közösségi oldalait is.

Erste George számla tanácsadó nézet

5. A Profil menü így néz ki, innen érhetők el a beállítások is. A Termékeid az összes Erste konstrukciódat megmutatja, az Értesítések és Őrszem az értesítő szolgáltatások ki/bekapcsolását teszi lehetővé, az Azonosításkezelés pedig a kódokat, jelszavakat módosítja.

Erste mobilbank profil képernyő

6. A Termékeid almenüt megnyitva átpakolhatod a termékeid sorrendjét a kezdő képernyőre vonatkozóan. Vagyis az itt beállított sorrendben jönnek fel a termékeid a kezdő képernyő csempéin. De arra is van mód, hogy egyes termékeid elrejtsd a kezdő képernyőről.

Erste mobilbankban számlacsomaghoz rendelt termékek

7. Az Értesítések és Őrszem almenüben megjelenik a push üzenetek bekapcsolása a jóváírásokra, utalásokra és beszedésekre, egyenlegre, kártyahasználatra vonatkozóan. Ezek havi díjasok, de többféle értesítés bekapcsolása is egy bizonyos összegben maximalizálja a havi díjat.

Erste számlacsomag értesítések nézet

8. Ez pedig az Azonosításkezelés képernyője. A biometrikus azonosítás is bekapcsolható, de itt lehet e-Csatorna jelszót módosítani, mPIN-t módosítani, és vizuális QR-kódot bekapcsolni az egyéni azonosításért a webes internetbankhoz.

Erste George azonosításkezelés

9. A Funkciók képernyőn többek közt személyre is szabhatod az alkalmazás színvilágát. Beállíthatod a fejléc színét a termék kiválasztásával megjelenő képernyőn és bármikor meg is változtathatod azt kedved szerint.

Erste George bankszámla funkciók képernyő

Íme a személyre szabási képernyő képe. A neved is átírhatod, sőt saját fotót - vagy kedvenc képet - is rendelhetsz a számládhoz, mely segít egy számlád gyors beazonosításában, ha többel is rendelkezel.

Erste George személyre szabási képernyő

10. A bankkártya almenüben állíthatod a kártyalimitedet és igényelhetsz új PIN kódot, ha elvesztetted vagy elfelejtetted. A kártyalimit a készpénzfelvételre és a kártyás fizetésre külön-külön állítható. A minimum limit 1 forint, mellyel a kártya lezárható. 24 óra múlva a limit visszaáll a standard limitre, akár nagyobb, akár kisebb összeget állítottál be, mint a standard limit.

Erste számlacsomaghoz tartozó bankkártya

11. Az Infó képernyőn a legfontosabb számlaadatokat látod. Ez a számlaszámod, IBAN számlaszámod, a bankod BIC kódja. Itt látsz tájékoztatást a számlanyitás dátumáról és az eddig felhalmozott tranzakciós díjakról is. Láthatod a számlaegyenleged, az elérhető összeget és meg is oszthatod a számlaadataid (név és számlaszám) másokkal. A másodlagos azonosítókat is itt kezelheted.

Erste mobilbank infó képernyő számlarészletekről

12. Az Erste George mobilapplikációban aktiválható a személyre szabott webáruházas és bolti vásárlási kedvezményeket személyre szabottan biztosító Moneyback szolgáltatás. A saját vásárlási szokások alapján felbukkanó ajánlatok igénybevétele díjmentes, de a kért kedvezményeket aktiválni kell.

A kedvezmények nem azonnaliak, azokat minden hónap végén egyben írja jóvá forintban a bankszámlán vagy hitelkártya számlán az Erste Bank. A kedvezményeket csak Erste kártyás vásárlásokkal lehet gyűjteni.

Az Erste számlacsomagok hátrányai

Sajnos az Erste számlacsomagok hosszú távon nem olcsók. Előbb-utóbb minden számlacsomagjuk automatikusan átvált a Bázis számlájuk kondícióira, amivel többszörösét kell kifizetned a kezdeti díjakhoz képest.

Ha hosszú távra tervezel és nem akarsz a bankszámlád költségeivel foglalkozni és pár évente váltani, akkor érdemes más bankokat is megnézned. Máshol is vannak ugyanilyen jó digitális szolgáltatások és mobilbank.

Diákoknak milyen bankszámlákat kínál az Erste?

Az Erste Diák EgySzámla, mely – elektronikus számlakivonat választása esetén - ingyenes havi ügyfélkapcsolati díjjal használható.

A számlát akkor nyithatod meg, ha már elmúltál 14 éves, de még nem vagy 26 éves. A megnyitáshoz érvényes diákigazolványt is be kell mutatni a tanulói vagy felsőfokú hallgatói jogviszonyról.

Az Erste díjcsomagodhoz tartozó számláidhoz ingyenes hozzáférést biztosíthatsz bármelyik családtagod számára, a bankkártyádat pedig kedved szerint hozzárendelheted bármelyik számládhoz.

A számlához kapcsolódó bankkártyával díjmentes a belföldi és a külföldi vásárlás, havidíj-mentes az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás (George Web, George App néven), illetve a telefonos ügyfélszolgálat (TeleBank).

Diákként még extra kedvezmények közül is választhatsz

Egy kedvezmény szabadon választható a diákszámlához az alábbiak közül:

  1. korlátlan számú, interneten vagy mobilalkalmazásban indított átutalás belföldre forintban pusztán a tranzakciós illeték díjáért (ami az átutalt összeg 3 ezreléke),
  2. a minden alszámlához együttesen tartozó Őrszem (SMS-szolgáltatás) havi díjából 50 százalékos kedvezmény,
  3. egy olcsóbb, elektronikus bankkártya éves kártyadíjáért kérhető dombornyomású bankkártya, melynek előnye, hogy külföldön is minden elfogadóhelyen használható és tartozik hozzá egy díjmentes, külföldön érvényes utas-, baleset-és poggyászbiztosítás.

Célbetét néven egy megtakarítási számla is része a konstrukciónak, mely támogatja a rendszeres, kis összegű, akár havi 2 000 forintos megtakarításokat és kedvező kamatot biztosít a félretett pénzedre. A Célbetétre rendszeresen vagy alkalmilag is átvezethető pénz, a befektetett pénzhez pedig bármikor, nagyobb kamatveszteség nélkül is hozzá lehet férni. Fontos tudnod azt is, hogy a számla egyenlege bankon kívülről érkező átutalással nem növelhető.

Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásban (George Web, George App) megnyithatók, a céljaidnak megfelelően elnevezhetők és nyomon is követhetők a megtakarításaid.

Biztosítások Erste bankszámlához

Az Erste George-on keresztül többféle biztosítás is megköthető elektronikus úton.

1. Balesetbiztosítás

Baleset vagy maradandó egészségkárosodás esetén pénzügyi segítséget nyújt a balesetbiztosítás.

Ez könnyebbé teszi a váratlan, akár anyagi nehézséggel járó helyzetek kezelését. Ide tartoznak:

  • Erste Prémium Baleseti Védelmi Csomagok, melyek szabadidőben, sportolás közben, saját háztartásban vagy akár vezetés közben bekövetkező nem várt helyzetekre, balesetekre, kiadásokra nyújtanak védelmet.
  • Erste Jelzáloghitelhez kapcsolódó Törlesztésvédelem, amely biztonságot nyújt a törlesztésekhez nem várt eseményekre.
  • Erste Kockázati Életbiztosítás, mely nem várt helyzetekben segít az anyagi gondok megoldásában, biztonságban tudva a család többi tagját és amely az előzménybetegségekre is térít, ha a csatlakozástól kezdődően eltelt már 2 év.
  • Vienna You Erste életbiztosítás, amely egy befektetési lehetőség és felkészülés a nem várt kockázatot jelentő balesetekre, betegségekre

2. Erste Védelem a Mindennapokra

Ez a szolgáltatás egy védelem a vagyontárgyaknak, a bankoláshoz és az internetes vásárláshoz. Fedezi a bankolással, kártyahasználattal összefüggő lopás, vagy elvesztés kapcsán felmerülő károkat. Megtéríti az ellopott készpénzt vagy utalványokat és fedezi a személyes vagy céges tárgyak elvesztéséből vagy ellopásából eredő károkat is. Kifizeti az internetes vásárlásokból származó károkat, továbbá 0-24 órás telefonos asszisztenciát biztosít, ha probléma adódik az informatikai eszközökkel kapcsolatban.

Végül pedig segítséget nyújt az online visszaélések esetén, ha például nem a megrendelt termék vagy sérült termék érkezik meg.

3. Erste Védelem Utasbiztosítás

Az Erste Védelem Utasbiztosítás klasszikus utasbiztosítás, mely széles körű baleset-, betegség-, és poggyászbiztosítást nyújt, továbbá egyéni és családi csomagot is tartalmaz. Autó asszisztenciával is kiegészíthető.

4. Erste Védelem – Utasbiztosítás és Gépjármű asszisztencia

Az Erste Védelem – Utasbiztosítás és Gépjármű asszisztencia, belföldre is érvényes, ha az autóddal valamilyen probléma adódik. Az utasbiztosítás konstrukció széles körű balesetbiztosítási védelmet is nyújt. A gépjármű asszisztencia legfeljebb 18 éves személygépkocsira vagy motorkerékpárra köthető meg és széles körű költségtérítést tartalmaz a vontatástól a defektig.

Összefoglalva

  • az Erstének kétféle mobilappja is van, az általános banki mobilapp mellett elérhető egy autópályamatrica-vásárlásra, parkolásra, sárga csekk befizetésre, mobilegyenleg feltöltésre használható applikáció is
  • speciális internetkártyát lehet igényelni, mely a folyószámlához kapcsolódik, de a limitje automatikusan 1 Ft-ra lezár a tranzakció után
  • széles körű fiókhálózat, több mint 100 fiókkal országszerte
  • saját bankcsoportos automaták használata belföldi díjjal külföldön is
  • a lefényképezett blokk eltárolható a mobilappban a tranzakcióhoz hozzárendelve
  • szelfivel is nyitható számla
  • vannak olyan előnyös díjcsomagok, melyek csak meghatározott ideig vehetők igénybe, utána kedvezőtlenebb díjcsomagra vált a bank

Maradtak kérdéseid?

  • Bármelyik csomaghoz igényelhetek internetkártyát?

    Igen, az Erste Banknál nincs erre vonatkozó korlát.

  • Mi a különbség az ügyfélkapcsolati díj és a csomagdíj között?

    A havi ügyfélkapcsolati díj fizetésével tetszőleges számú bankszámlát nyithatsz, melyhez nem kapcsolódik további havidíj. Ez alkalmas arra, hogy bizonyos forgalmad eltereld más bankszámlára, vagy legyen egy devizaszámlád is. A csomagdíjat minden bankszámla után meg kell fizetned.

Ügyfélértékelések az Erste számlacsomagjairól

Megkérdeztük azokat, akiknek az Erstenél van bankszámlájuk, hogy mit gondolnak róla.

4.2
116 vélemény
  • 58 (50%)
  • 37 (32%)
  • 14 (12%)
  • 5 (4%)
  • 2 (2%)

Olvasd el tájékoztatónkat az összehasonlítás jellegéről és a termékek megjelenítésének sorrendjéről! Kattints a fenti sávokra az ügyfélvélemények szűréséhez!

  • T. Ildikó
    2021.12.12

    napi szinten használom, többnyire információra, de sokszor utalok is róla. Amióta váltottak sokkal több a probléma vele, de egyre jobb.

  • T. Ervin
    2021.12.12

    1. Szinte napi szinten használom a mobilbankot. 2. Bugos, fejlesztésre szorul, idönként nem működik.

  • B. Zoltán
    2021.12.12

    Rendszeresen használom a mobilbankot. Az új applikáció nem a legjobb.

  • K. Gergő
    2021.12.11

    Napi szinten. Az új George fejlesztéssel nagyot léptek előre a banknál, azonban kicsit sikerült a GUI-t összekuszálni és így a korábban főablakos funkciók több esetben csak több perces keresgélés után találhatóak meg. Inkább a mobil kijelzőméretből adódó kényelmetlenség miatt használok bizonyos esetekben számítógépet.

  • F. István
    2021.12.11

    Nem érzem, hogy ügyfélcentrikusak lennének, a fejlesztések inkább a bank érdekeit szolgálják. Például a kártyaletiltás már nem ügyintézőn keresztül történik (nyilván spórolnak a munkabérrel), hanem digitálisan lehet kiválasztani. De ha több kártyája van az ügyfélnek, nem kérdez rá, hogy melyiket tiltsa le, hanem egyet véletlenszerűen letilt. És, ha pont nem azt kellett volna? Ezzel nem foglalkoznak. Az ezirányú panaszra sem módosítják a telefonos programot, pedig egy kéretlen letiltás súlyos problémákat okozhat. A feltételeket kényük-kedvük szerint módosítgatják, az új netes felület is szerintem rosszabb lett, mint az előző volt... Miért vagyok még náluk? Mert félek, hogy a többi sem jobb... De meggyőzhető vagyok.

  • M. Zita
    2021.12.11

    Napi szinten használom a mobil bankot, a másik felületre szinte be sem lepek. Folyamatosan fejlesztik, de van pár dolog amit nem lehet elintézni még rajta, pl. Bejelenteni a külföldi kártya használatot.

  • D. György
    2021.12.11

    Napi szinten használom az Erste George mobilbankot. Meg vagyok vele elégedve, innovatív, áttekinthető. Nem is voltam bankfiókban ügyet intézni legalább egy éve.

  • V. Orsolya
    2021.12.11

    Rendszeresen használom a netbank szolgáltatást, mobilon nincs applikációm.

  • K. Krisztina
    2021.12.11

    Az, hogy telefonról tudom intézni a banki ügyeket, főnyeremény. De nem tudja helyettesíteni a személyes tanácsadót.

  • V. Gyöngyi
    2021.12.11

    Sűrűn - akár hetente többször is. Mindenféle utalást, számlabefizetést, rendelés fizetést azon intézek. Elégedett vagyok vele.

  • M. Attila
    2021.12.11

    Sűrűn használom a netbankot illetve mobilbankot. Jól használható az új felület, de a számlavezetési díj lehetne kicsit kedvezőbb..

  • M. Ferenc
    2021.12.11

    Használnám az Erste mobilbankját, de sokat akadozik. Befektetések áttekintésére pedig ez a modern, csempés, túldizájnolt felület nekem zavaró, én számokat szeretnék látni, nem animációkat. Ezen kívül már csak az a bajom vele, hogy drága.

  • R. Diána
    2021.12.11

    Minden igényemnek megfelelnek. Gyakran használom a mobilbankot, tökéletesen működik.

  • F. Tibor
    2021.12.11

    A George egy katasztrófa. Nehézkesen működik, a lényeges dolgokat nehéz rajta megtalálni és megoldani. Gyakran karbantartják, az állandóan nyomatott felugró ablakok pedig kifejezetten idegesítőek!

  • J. Andrea
    2021.12.11

    Csak mobilbankot használok. A felület könnyen használható és egyértelmű. Mindent el tudok intézni a mobilbankon keresztül.

  • H. Katalin
    2021.12.11

    Gyakran használom, mindig hozzáférek, azonnal tudok utalni bármikor, bárhonnan

  • K. Nándor
    2021.12.11

    A bank mobilbankját ritkán használom, a bankügyeimet általában otthoni PC-n intézem.

  • B. Gábor
    2021.12.11

    Gyors, átlátható és ergonomikus, szeretem használni.

  • F. Attila
    2021.12.11

    Elégedett vagyok, napi szinten használom. A csekkbefizetés jó lenne.

  • Z. Józsefné
    2021.12.11

    Amióta a george bankolás van minősíthetetlen a rendszer sok bosszúságot ad. A kettős biztonsági rendszer döcög és idegesítőn lassú, néha értelmetlen üzeneteket ad. Nem szeretem a mobilbankot, mert nem jó látom.

  • H. László
    2021.12.11

    Meg vagyok elégedve. Rendszeresen használom. Áttekinthető, könnyen kezelhető.

  • D. János
    2021.12.11

    Gyakorlatilag ma már napi szinten használni kell ilyen vagy olyan okokból a mobilbank szolgáltatásokat. Fontos hogy az könnyen áttekinthető legyen a szükséges információk rendelkezésre álljanak belőle!

  • S. Erika
    2021.12.11

    Ha kérdésem adódik, rövid időn belül választ kapok. Az app használata egyszerű. Könnyen tudom követni a pénzügyeim alakulását.

  • V. Annamária
    2021.12.11

    Napi rendszerességgel használom.Sajnos a hitelkártya keret megemelését nem lehet online intézni.

  • H. Helén
    2021.12.11

    A mobilbankkal még csak ismerkedem, de netbankom van.

  • Z. Ádám
    2021.12.11

    Naponta használom, vannak jó részei, de összességében engem zavar, hogy nem minden funkció érhető el, ami weben is. Egyes funkciók pedig kicsit nehézkesek. Összességében rendben van.

  • T. Balázs
    2021.12.11

    Gyakran mobilbankolok, többször nem működött mostanában vagy egyes funkciói, többször terheltek be tévesen bankköltséget.

  • J. Gábor
    2021.12.11

    Szinte csak a netbankjukat használom. A George applikáción keresztül szinte mindent el tudok intézni.

  • M. Andrea
    2021.12.11

    Gyakran használom. Nem szeretem az újabb mobilbankot, nem ritkán hibás a program, Igen, többször előfordult, hogy nem az aktuális adatokat mutatta a programm.

  • Á. Beatrix
    2021.12.11

    A bankom mobilbankját minden hónap első hetében használom a leggyakrabban. Akkor utaklom a havi kiadásokat. Meg vagyok elégedve a mobilbankkal

  • M. Péter
    2021.12.10

    Naponta használom, elégedett vagyok. A mobilbank kielégíti az igényeimet, biztonságosnak tartom, könnyen kezelhetőnek. Amire használom, az benne van.

  • S. József
    2021.12.10

    Bank rendben, online tokeletes volt, míg be nem vezettek a George-ot.

  • C. Olivér
    2021.12.10

    Szinte csak mobilbankot használok, vásárláskor telefonnal fizetek.

  • S. Éva
    2021.12.10

    Jól működött eddig. A web-chatre váltás sajnos nem pozitív tapasztalat.

  • V. Adrienn
    2021.12.10

    A netbankkal nagyon nem vagyok megelègedve,àttekinthetettlen,bonyolult. ( George)

  • C. Szabolcs
    2021.12.10

    Heti rendszerességgel használom a mobil bankot, amely megfelelően működik. Nincs amit ne tudnék elintézni, de a megfelelő tájékoztatás szerintem a bank igénybe vehető termékeiről , személyesen hatékonyabb és megfelelőbb.

  • D. Zoltán
    2021.12.10

    Igen gyakran hasznalom. Tulsagosan le lett egyszerusitve a mobilbank felulete s sokszor netbank srgitsegere van szuksegem. Allando megbizasaim modositasa nehezkes

  • D. Gabriella
    2021.12.10

    Korrekt ügyintézés, gyorsaság és megbízhatóság. Csak náluk volt számlám, ezért nincs más bankkal tapasztalatom.

  • M. Izabella
    2021.12.10

    Napi szinten hasznalom. Vannak nagyon intuitiv funkciok es vannak nehezen kilogikazhato funkciok. Osszessegeben jonak tartom. Azt kevesbe tartom jonak,h. ha a telefonom elromlik semmit sem tudok intezni, mert mindenhez kell a mobilbank..

  • V. Viktória
    2021.12.10

    Leginkább a netbank szolgáltatást használom, mert ez kényelmes és gyors. Telefonos ügyintézés is elég gyorsan megy, eddig mindig megkaptam a kérdéseimre a választ az ügyfélszolgálattól.

  • F. Gyorgy
    2021.12.10

    naponta használom a mobilbankot. alapvetően mindent el tudok itt intézni

  • T. László
    2021.12.10

    Gyakran, csak a mobilról használom, nagyon jól működik.

  • d. Zoltán
    2021.12.10

    Az erste bank megbízható, gyors az ügyintézés. A mobilbank megfelelő.

  • K. Miklos
    2021.12.10

    Minden nap Ertheto, egyszeru kezelni Rendszeres utalasok kezelese

  • S. Dorka
    2021.12.10

    Minden nap hasznalom es nagyon szeretem. Gyors es egyszeru a haszmalata. Mindenre alkalmas. Nem hianyolok semmit.

  • K. Péter
    2021.12.09

    Napi szinten. Jól működik, átlátható, jól használható. Hitelkártya visszatérítési összeg felhasználási kategóriájának beállítása.

  • H. Judit
    2021.12.09

    Ritkán használom a mobilbankot, meg vagyok vele elégedve, áttekinthető, egyszerű a kezlése

  • V. Rozsa
    2021.12.09

    Rendszeresen használom a mobilbankot, szerintem jól működik. Mindent el tudok intézni, ami fontos. Nem tervezem a váltást.

  • O. Gyimesi
    2021.12.09

    Hetente többször utalok a számlámról. Új alkalmazás, én elvagyok vele, nem tudom egy idősebb személy hogy boldogulhat vele....?! N/A

  • L. Tibor
    2021.12.09

    Naponta használom a mobilbankot és abszolút elégedett vagyok vele.

  • S. Gabriella
    2021.12.09

    Heti 4-5 alkalommal használom, elsősorban mobiltelefonról. Teljesen meg vagyok elégedve, mindent el tudok intézni. Gyakorlatilag az idejét nem tudom, mikor voltam utoljára bankfiókban személyesen, vagy hogy telebankot kellett volna használnom.

  • B. Timea
    2021.12.08

    Minden nap hasznalom, de amiota George van azota teljesen rossz az egesz rendszer.

  • K. Csaba
    2021.12.08

    Nem sűrűn használom. Havonta 2-3 szor utalás miatt. De elégedett vagyok vele.

  • D. Ágnes
    2021.12.08

    gyors,rugalmas,mobilbank jól használható telefonos appon keresztül is elérhető.

  • H. Zoltán
    2021.12.08

    Az Erste Bank partneri együttműködésben van a munkáltatómmal, így nagyon kedvező a számlacsomagom.

  • G. Gáll
    2021.12.08

    Mobil bankot ritkán. Főként rendszeres megbízásaim vannak. A mobil app-ból a rendszeres megbízások kezelése hiányzik, és az szűmlatörténet is hiánys a webes verzióhoz képest, egyébként nagyon jó az app. A vállalati bankolás viszont a lakosságihiz képest bonyolult, nincs hozzá mobil app sem.

  • L. Vanda
    2021.12.08

    Szuper a bankom,mobillal is bár nem mindig találok elsőre mindent.

  • K. Tamás
    2021.12.08

    A mobilbankot napi szinten használom, jól működik.

  • F. Réka
    2021.12.08

    Az új mobilbankot (George) egyelőre még szokom, hiányzik, hogy nem látom egyben az összes tranzakciót , és külön kell számlánként átnézzem.

  • C. Roland
    2021.12.08

    Rendszeresen használom az applikációt. Meg vagyok elégedve vele. A betörlesztéshez kell mindig személyesen bemenni sajnos.

  • K. Dániel
    2021.12.08

    A George rendszer ügyfelekre kényszerítése nagyon ellenszenves volt nekem, a régi netbank és mobilbank jobban tetszett. De kezdem megszokni az újat. Kb hetente használom.

  • S. Erika
    2021.12.08

    Egyhéten egyszer biztos hogy használom a mobilbankot

  • V. Mónika
    2021.12.08

    Szeretem a George-ot. Számomra szuper, áttekinthető.

  • B. Edina
    2021.12.08

    A bankomat minden nap megnézem, a mobilappot naponta használom. Személyes ügyintézés minimális, online mindent el tudok intézni amire eddig szükségem volt.

  • C. Gábor
    2021.12.08

    Elégedett vagyok a jelenlegi bankommal, ezért jó döntésnek tartom, hogy őket választottam.

  • P. Tamás
    2021.12.08

    Teljes mértékben elégedett vagyok az Erste Bank mobilbank applikációjával. MIndig naprakész információhoz jutok illetve gyorsan és egyszerűen végezhetem el a teendőket.

  • S. Ádám
    2021.12.08

    Minden pénzügyi tranzakciómat mobil bankon keresztül intézek. Nagyon egyszerű használni és amire nekem kell arra tökéletes.

  • T. István
    2021.12.08

    Stabil banknak tartom, elfogadhatók a pénzügyi szolgáltatás feltételei .

  • M. Petra
    2021.12.08

    Napi szinten használom az applikációt, a webbankot és a movilfizetés alkalmazást is és nagyon meg vagyok vele elégedve. Mindent el tudok intézni George-on keresztül, évek óta nem jártam bankban személyesen.

  • N. Edit
    2021.12.08

    Gyakran áll le a mobil bank szolgáltatás, nehézkes kártyacsere ügyintézés

  • D. Tamás
    2021.12.08

    A számlám maximálisan tudja azt, amire nekem szükségem van, az online bankolás mindig sikeres.

  • R. IMRE
    2021.12.08

    Heti szinten többször is. A mobilbank néha nem működik. Eddig még nem volt.

  • M. Lilla
    2021.12.08

    Elégedett vagyok a mobilbankkal. Nem olyan régen újították meg teljesen. Még folyamatosan fejlesztik, de tetszik az új design és könnyűnek találom a használatát.

  • K. Szilvia
    2021.12.08

    Gyakran használom a mobilbankot, ami számomra könnyen kezelhető.

  • G. Krisztina
    2021.12.08

    A mobilbankot nem igazán szeretem, inkább laptopról intézem az ügyeimet. Azzal meg vagyok elégedve.

  • O. Réka
    2021.12.08

    A mobilbankot sűrűn használom, elégedett vagyok az az applikációval.

  • M. Ádám
    2021.12.08

    Az új George alkalmazás nagyon jó lett, gyors könnyen kezelhető és minden funkció elérhető benne. Nem volt még olyan dolog ami miatt más ügyintézési módot kellett volna választanom.

  • N. Zsolt
    2021.12.08

    Mobiltelefonról és számítógépről egyaránt gyakran lépek be a bankomba. Számomra ezek biztonsága a legfontosabb!

  • S. Edit
    2021.12.08

    Csak az alkalmazást használom. Tökéletesen működik.

  • G. Tamás
    2021.12.08

    Tökéletesen megfelelő minden szempontból, szinte már csak a telefonon használom, pláne mióta a telefonnal fizetek is.

  • B. Lajos
    2021.12.08

    Naponta használom a bankom mobil applikációját. Alapvetően a felülettel meg vagyok elégedve, de a gyakori karbantartás néha apróbb bosszúságot okoz.

  • G. Balázs
    2021.12.08

    Korrek bank, vidéken is több automatát üzemeltet. A telefonos alkalmazásuk könnyen kezelhető. Én messzemenően ki tudom használni, nem kell fiókba járnom.

  • C. Norbert
    2021.12.08

    Megfelelő a mobil szolgáltatásuk, amit kell napi szinten azt el tudom intézni. Nem szoktam bankba járni, minden műveletet el lehet végezni otthonról.

  • S. Csaba
    2021.12.08

    Az előbbi leírásom alapján az Erste Bankot nem ajánlom senkinek sem.

  • T. László
    2021.12.08

    Körülményes a George használata, nem olyan áttekinthető, mint régen. A George app a telefonon sokszor nagyon lassan reagál a jóváhagyási kérésre.

  • S. András
    2021.12.08

    Rendszeresen használom a mobilbanki alkalmazást, amely a közelmúltbéli fejlesztés hatására jól használható, könnyen áttekinthetőek a funkciók. A felmerülő helyzetek nagy része megoldható a mobilbankon keresztül is, ritkán kell az online felületet igénybe venni.

  • S. Tamás
    2021.12.08

    Legalább heti 5-ször használom a bankom mobilbankját. Meg vagyok vele elégedve.

  • R. Mihályné
    2021.12.08

    naponta használom a mobilbankot az Erste új mobil bankja nem tetszik, túlságosan le lett egyszerűsítve, nehezen átlátható, és gyakran nem műkődik

  • C. József
    2021.12.08

    A bankszámla olcsó, a mobilban és netbank is jól használható, praktikus. Vannak kiesések, mikor fél napokig sem tudok belépni, ez elég bosszantó tud lenni, de szerencsére ritkán fordulnak elő. Napi szinten használom a mobilbankot, ha másra nem, az egyenlegem követésére.Nincs semmi exta igényem velük szemben.

  • M. Andrea
    2021.12.07

    Gyakran használom a mobil bankot, elégedett vagyok.

  • V. Viktor
    2021.12.07

    Az appban nem lehet elintézni állandó megbízásokat és bankkártya műveleteket, jó lenne hozzáférni, mert a notebook nincs mindig a közelben.

  • V. Orsós
    2021.12.07

    Naponta használom a mobilbankomat.Nagyon jó! Megvagyok elégedve.

  • K. Olivér
    2021.12.07

    George app néha minősíthetetlenül működik, a webes felület OK.

  • L. Róbert
    2021.12.07

    Teljesen elégedett vagyok a mobil app al . Kb havonta 2 il 3 szór használom .

  • B. Erika
    2021.12.07

    Maximálisan elégedett vagyok, havi rendszerességgel használom a mobilbankot, minden elintézni valómat ezen keresztül intézek.

  • C. Viola
    2021.12.07

    Nem nagyon használom …amire kell arra tökéletes számomra

  • P. Attila
    2021.12.07

    Naponta többször használom Kezelhető Igen, rendszeres utalás

  • J. Judit
    2021.12.07

    A mobilbankot gyakran használom, elégedett vagyok vele, mindent el tudok intézni amit szeretnék.

  • S. Dóra
    2021.12.07

    Havonta Gyors, egyszeru, atlathato

  • T. Attila
    2021.12.07

    A megujult netbank kezelese feltetelez nemi informatikai elokepzettseget, az egyszeruseg es atlathatosag hive vagyok.

  • K. Judit
    2021.12.07

    mindig alakítanak valamit, de végülis meg vagyok elégedve az erstével a számlacsomagom a lehető legolcsóbb és legpraktikusabb számomra

  • S. Sándor
    2021.12.07

    Ritkán,inkább netbankot használok,nem kedvelem telefon kijezőt.

  • B. Gábor
    2021.12.07

    Heti szinten használom, teljesen használható érthető.Gyakorlatilag bármit eltudok intézni

  • B. Viktória
    2021.12.07

    Gyakran használom a mobilbankot. De egyelőre nem vagyok mindig elégedett, mert többször előfordult, hogy nem működött. A netbankot egyre ritkábban használom. Alapvetően elégetett vagyok a bankkal.

  • B. László
    2021.12.07

    Idén új rendszer lett bevezetve, amit még lehet fejleszteni, felhasználó barátabbá tenni, de sok jó ötlet, funkció van benne. A mobilappja jó!

  • T. Ildikó
    2021.12.07

    A mobilbankot ritkán használom,nagyon sokat felszámít a bank kártyahasználati díjra.

  • P. Gábor
    2021.12.06

    Csak a mobil felületet használom Szerintem az Erste az egyik legjobb a piacon.

  • J. Anita
    2021.12.06

    Napi szinten használom a mobilbankot, a lehető legtöbb ügyet azon keresztül intézem. Gyors, átlátható, könnyen használható. Egyelőre nincs számomra olyan, amit ne tudnék online elintézni.

  • K. Angelika
    2021.12.06

    Naponta használom a mobilbankot, mindent el tudok intézni.

  • S. Zsuzsanna
    2021.12.06

    Ezzel kapcsolatban nincs különösebb panaszom, a weboldal és az app is jó. Ingyenesen utalok, nincs sok extra költségem.

  • N. Bernadett
    2021.12.06

    Naponta Nagyon akadozik. Sokszor jelez hibàt a rendszer.

  • G. Szőke
    2021.12.06

    George app rettenetes sok a rendszerhiba.... Bankszámla is drágább lett kedvezőbbre szivesen váltanék.

  • S. Zsolt
    2021.12.06

    Net bankot használok mobilon és jó. Meg vagyok elégedve mindennel

  • V. Anna
    2021.12.06

    Korábban másik banknál voltam kb 20 évig, de csalódtam, ezért mentem át másik pénzintézethez.. itt nem igényeltem még semmit, nem tervezem még mostanában, de hátha egyszer szükség lesz a szolgáltatásukra

  • R. Gabriella
    2021.12.06

    Napi,heti szinten használom. Mobilbankot nem használok. Mindent el tudok intézni.

  • O. Sándor
    2021.12.06

    Napi rendszerességgel használnom a mobilbankot és elégedett vagyok vele.

  • Erste számlacsomag termékváltozás összefoglalók

    2024-11-01 - Erste Bank - Akciók meghosszabbítása

    A bank meghosszabbítja az alábbi akciókat:
    - 2025. január 1-ig az online és a fióki számlanyitási akciót, melynek keretében 40 ezer ft jóváírást kap az új ügyfél.
    - 2024. december 31-ig a Cseperedő bankszámlanyitási akciót
    - 2024. november 30-ig a Cseperedő átminősítési akciót Diákszámlára
    - 2024. november 30-ig az Erste Diákhitel Számla nyitási akció, melynek keretében övtáska jár ajándékba.

    2024-10-01 - Erste Bank - Akciók meghosszabbítása

    A 2024. október 1-ei hirdetményben a bank az alábbi akciókat hosszabbítja meg:
    - Online számlanyitási akció 40 000 Ft jóváírással: október 31-ig
    - Lakossági ajánlóprogram: 2025. január 1-ig
    - Cseperedő bankszámlanyitási akció december 31-ig
    - Cseperedő bankszámlához kapcsolódó betétikártya kibocsátási díjelengedési akció december 31-ig
    - Cseperedő átminősítési akció Diákszámlára október 31-ig
    - Diákhitel számlanyitási akció ajándék övtáskával október 31-ig

    2024-09-01 - Erste Bank - Egységes adatbeviteli megoldás díjmentessége

    A bank nem terheli az egységes adatbeviteli mód alapján teljesített Qvik Azonnali Forint Átutalás díjait, az erre vonatkozó pénzforgalmi törvény alapján és annak hatálya alatt.

    Illetve 2024.09.01-től díjmentes értesítés lehetőség érhető el az Őrszem szolgáltatás számla- és kártya alszolgáltatásaiban valamint csökkentésre kerül a maximum díj értéke 990 Ft-ról 600 Ft-ra havonta.