Megkérdeztük azokat, akiknek az Erstenél van bankszámlájuk, hogy mit gondolnak róla.
az összehasonlítás jellegéről és a termékek megjelenítésének sorrendjéről! Kattints a fenti sávokra az ügyfélvélemények szűréséhez!
-
napi szinten használom, többnyire információra, de sokszor utalok is róla.
Amióta váltottak sokkal több a probléma vele, de egyre jobb.
-
1. Szinte napi szinten használom a mobilbankot.
2. Bugos, fejlesztésre szorul, idönként nem működik.
-
Rendszeresen használom a mobilbankot. Az új applikáció nem a legjobb.
-
Napi szinten.
Az új George fejlesztéssel nagyot léptek előre a banknál, azonban kicsit sikerült a GUI-t összekuszálni és így a korábban főablakos funkciók több esetben csak több perces keresgélés után találhatóak meg.
Inkább a mobil kijelzőméretből adódó kényelmetlenség miatt használok bizonyos esetekben számítógépet.
-
Nem érzem, hogy ügyfélcentrikusak lennének, a fejlesztések inkább a bank érdekeit szolgálják.
Például a kártyaletiltás már nem ügyintézőn keresztül történik (nyilván spórolnak a munkabérrel), hanem digitálisan lehet kiválasztani. De ha több kártyája van az ügyfélnek, nem kérdez rá, hogy melyiket tiltsa le, hanem egyet véletlenszerűen letilt. És, ha pont nem azt kellett volna? Ezzel nem foglalkoznak.
Az ezirányú panaszra sem módosítják a telefonos programot, pedig egy kéretlen letiltás súlyos problémákat okozhat.
A feltételeket kényük-kedvük szerint módosítgatják, az új netes felület is szerintem rosszabb lett, mint az előző volt...
Miért vagyok még náluk? Mert félek, hogy a többi sem jobb... De meggyőzhető vagyok.
-
Napi szinten használom a mobil bankot, a másik felületre szinte be sem lepek. Folyamatosan fejlesztik, de van pár dolog amit nem lehet elintézni még rajta, pl. Bejelenteni a külföldi kártya használatot.
-
Napi szinten használom az Erste George mobilbankot. Meg vagyok vele elégedve, innovatív, áttekinthető. Nem is voltam bankfiókban ügyet intézni legalább egy éve.
-
Rendszeresen használom a netbank szolgáltatást, mobilon nincs applikációm.
-
Az, hogy telefonról tudom intézni a banki ügyeket, főnyeremény. De nem tudja helyettesíteni a személyes tanácsadót.
-
Sűrűn - akár hetente többször is. Mindenféle utalást, számlabefizetést, rendelés fizetést azon intézek.
Elégedett vagyok vele.
-
Sűrűn használom a netbankot illetve mobilbankot.
Jól használható az új felület, de a számlavezetési díj lehetne kicsit kedvezőbb..
-
Használnám az Erste mobilbankját, de sokat akadozik. Befektetések áttekintésére pedig ez a modern, csempés, túldizájnolt felület nekem zavaró, én számokat szeretnék látni, nem animációkat. Ezen kívül már csak az a bajom vele, hogy drága.
-
Minden igényemnek megfelelnek. Gyakran használom a mobilbankot, tökéletesen működik.
-
A George egy katasztrófa. Nehézkesen működik, a lényeges dolgokat nehéz rajta megtalálni és megoldani. Gyakran karbantartják, az állandóan nyomatott felugró ablakok pedig kifejezetten idegesítőek!
-
Csak mobilbankot használok. A felület könnyen használható és egyértelmű.
Mindent el tudok intézni a mobilbankon keresztül.
-
Gyakran használom, mindig hozzáférek, azonnal tudok utalni bármikor, bárhonnan
-
A bank mobilbankját ritkán használom, a bankügyeimet általában otthoni PC-n intézem.
-
Gyors, átlátható és ergonomikus, szeretem használni.
-
Elégedett vagyok, napi szinten használom. A csekkbefizetés jó lenne.
-
Amióta a george bankolás van minősíthetetlen a rendszer sok bosszúságot ad. A kettős biztonsági rendszer döcög és idegesítőn lassú, néha értelmetlen üzeneteket ad. Nem szeretem a mobilbankot, mert nem jó látom.
-
Meg vagyok elégedve. Rendszeresen használom. Áttekinthető, könnyen kezelhető.
-
Gyakorlatilag ma már napi szinten használni kell ilyen vagy olyan okokból a mobilbank szolgáltatásokat. Fontos hogy az könnyen áttekinthető legyen a szükséges információk rendelkezésre álljanak belőle!
-
Ha kérdésem adódik, rövid időn belül választ kapok. Az app használata egyszerű. Könnyen tudom követni a pénzügyeim alakulását.
-
Napi rendszerességgel használom.Sajnos a hitelkártya keret megemelését nem lehet online intézni.
-
A mobilbankkal még csak ismerkedem, de netbankom van.
-
Naponta használom, vannak jó részei, de összességében engem zavar, hogy nem minden funkció érhető el, ami weben is. Egyes funkciók pedig kicsit nehézkesek.
Összességében rendben van.
-
Gyakran mobilbankolok, többször nem működött mostanában vagy egyes funkciói, többször terheltek be tévesen bankköltséget.
-
Szinte csak a netbankjukat használom. A George applikáción keresztül szinte mindent el tudok intézni.
-
Gyakran használom.
Nem szeretem az újabb mobilbankot, nem ritkán hibás a program,
Igen, többször előfordult, hogy nem az aktuális adatokat mutatta a programm.
-
A bankom mobilbankját minden hónap első hetében használom a leggyakrabban. Akkor utaklom a havi kiadásokat. Meg vagyok elégedve a mobilbankkal
-
Naponta használom, elégedett vagyok.
A mobilbank kielégíti az igényeimet, biztonságosnak tartom, könnyen kezelhetőnek.
Amire használom, az benne van.
-
Bank rendben, online tokeletes volt, míg be nem vezettek a George-ot.
-
Szinte csak mobilbankot használok, vásárláskor telefonnal fizetek.
-
Jól működött eddig. A web-chatre váltás sajnos nem pozitív tapasztalat.
-
A netbankkal nagyon nem vagyok megelègedve,àttekinthetettlen,bonyolult. ( George)
-
Heti rendszerességgel használom a mobil bankot, amely megfelelően működik. Nincs amit ne tudnék elintézni, de a megfelelő tájékoztatás szerintem a bank igénybe vehető termékeiről , személyesen hatékonyabb és megfelelőbb.
-
Igen gyakran hasznalom.
Tulsagosan le lett egyszerusitve a mobilbank felulete s sokszor netbank srgitsegere van szuksegem.
Allando megbizasaim modositasa nehezkes
-
Korrekt ügyintézés, gyorsaság és megbízhatóság. Csak náluk volt számlám, ezért nincs más bankkal tapasztalatom.
-
Napi szinten hasznalom. Vannak nagyon intuitiv funkciok es vannak nehezen kilogikazhato funkciok. Osszessegeben jonak tartom. Azt kevesbe tartom jonak,h. ha a telefonom elromlik semmit sem tudok intezni, mert mindenhez kell a mobilbank..
-
Leginkább a netbank szolgáltatást használom, mert ez kényelmes és gyors. Telefonos ügyintézés is elég gyorsan megy, eddig mindig megkaptam a kérdéseimre a választ az ügyfélszolgálattól.
-
naponta használom a mobilbankot.
alapvetően mindent el tudok itt intézni
-
Gyakran, csak a mobilról használom, nagyon jól működik.
-
Az erste bank megbízható, gyors az ügyintézés.
A mobilbank megfelelő.
-
Minden nap
Ertheto, egyszeru kezelni
Rendszeres utalasok kezelese
-
Minden nap hasznalom es nagyon szeretem. Gyors es egyszeru a haszmalata. Mindenre alkalmas. Nem hianyolok semmit.
-
Napi szinten.
Jól működik, átlátható, jól használható.
Hitelkártya visszatérítési összeg felhasználási kategóriájának beállítása.
-
Ritkán használom a mobilbankot, meg vagyok vele elégedve, áttekinthető, egyszerű a kezlése
-
Rendszeresen használom a mobilbankot, szerintem jól működik. Mindent el tudok intézni, ami fontos. Nem tervezem a váltást.
-
Hetente többször utalok a számlámról.
Új alkalmazás, én elvagyok vele, nem tudom egy idősebb személy hogy boldogulhat vele....?!
N/A
-
Naponta használom a mobilbankot és abszolút elégedett vagyok vele.
-
Heti 4-5 alkalommal használom, elsősorban mobiltelefonról. Teljesen meg vagyok elégedve, mindent el tudok intézni. Gyakorlatilag az idejét nem tudom, mikor voltam utoljára bankfiókban személyesen, vagy hogy telebankot kellett volna használnom.
-
Minden nap hasznalom, de amiota George van azota teljesen rossz az egesz rendszer.
-
Nem sűrűn használom. Havonta 2-3 szor utalás miatt. De elégedett vagyok vele.
-
gyors,rugalmas,mobilbank jól használható telefonos appon keresztül is elérhető.
-
Az Erste Bank partneri együttműködésben van a munkáltatómmal, így nagyon kedvező a számlacsomagom.
-
Mobil bankot ritkán. Főként rendszeres megbízásaim vannak.
A mobil app-ból a rendszeres megbízások kezelése hiányzik, és az szűmlatörténet is hiánys a webes verzióhoz képest, egyébként nagyon jó az app.
A vállalati bankolás viszont a lakosságihiz képest bonyolult, nincs hozzá mobil app sem.
-
Szuper a bankom,mobillal is bár nem mindig találok elsőre mindent.
-
A mobilbankot napi szinten használom, jól működik.
-
Az új mobilbankot (George) egyelőre még szokom, hiányzik, hogy nem látom egyben az összes tranzakciót , és külön kell számlánként átnézzem.
-
Rendszeresen használom az applikációt. Meg vagyok elégedve vele.
A betörlesztéshez kell mindig személyesen bemenni sajnos.
-
A George rendszer ügyfelekre kényszerítése nagyon ellenszenves volt nekem, a régi netbank és mobilbank jobban tetszett. De kezdem megszokni az újat. Kb hetente használom.
-
Egyhéten egyszer biztos hogy használom a mobilbankot
-
Szeretem a George-ot. Számomra szuper, áttekinthető.
-
A bankomat minden nap megnézem, a mobilappot naponta használom. Személyes ügyintézés minimális, online mindent el tudok intézni amire eddig szükségem volt.
-
Elégedett vagyok a jelenlegi bankommal, ezért jó döntésnek tartom, hogy őket választottam.
-
Teljes mértékben elégedett vagyok az Erste Bank mobilbank applikációjával. MIndig naprakész információhoz jutok illetve gyorsan és egyszerűen végezhetem el a teendőket.
-
Minden pénzügyi tranzakciómat mobil bankon keresztül intézek. Nagyon egyszerű használni és amire nekem kell arra tökéletes.
-
Stabil banknak tartom, elfogadhatók a pénzügyi szolgáltatás feltételei .
-
Napi szinten használom az applikációt, a webbankot és a movilfizetés alkalmazást is és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Mindent el tudok intézni George-on keresztül, évek óta nem jártam bankban személyesen.
-
Gyakran áll le a mobil bank szolgáltatás, nehézkes kártyacsere ügyintézés
-
A számlám maximálisan tudja azt, amire nekem szükségem van, az online bankolás mindig sikeres.
-
Heti szinten többször is.
A mobilbank néha nem működik.
Eddig még nem volt.
-
Elégedett vagyok a mobilbankkal. Nem olyan régen újították meg teljesen. Még folyamatosan fejlesztik, de tetszik az új design és könnyűnek találom a használatát.
-
Gyakran használom a mobilbankot, ami számomra könnyen kezelhető.
-
A mobilbankot nem igazán szeretem, inkább laptopról intézem az ügyeimet. Azzal meg vagyok elégedve.
-
A mobilbankot sűrűn használom, elégedett vagyok az az applikációval.
-
Az új George alkalmazás nagyon jó lett, gyors könnyen kezelhető és minden funkció elérhető benne. Nem volt még olyan dolog ami miatt más ügyintézési módot kellett volna választanom.
-
Mobiltelefonról és számítógépről egyaránt gyakran lépek be a bankomba. Számomra ezek biztonsága a legfontosabb!
-
Csak az alkalmazást használom. Tökéletesen működik.
-
Tökéletesen megfelelő minden szempontból, szinte már csak a telefonon használom, pláne mióta a telefonnal fizetek is.
-
Naponta használom a bankom mobil applikációját. Alapvetően a felülettel meg vagyok elégedve, de a gyakori karbantartás néha apróbb bosszúságot okoz.
-
Korrek bank, vidéken is több automatát üzemeltet. A telefonos alkalmazásuk könnyen kezelhető. Én messzemenően ki tudom használni, nem kell fiókba járnom.
-
Megfelelő a mobil szolgáltatásuk, amit kell napi szinten azt el tudom intézni. Nem szoktam bankba járni, minden műveletet el lehet végezni otthonról.
-
Az előbbi leírásom alapján az Erste Bankot nem ajánlom senkinek sem.
-
Körülményes a George használata, nem olyan áttekinthető, mint régen. A George app a telefonon sokszor nagyon lassan reagál a jóváhagyási kérésre.
-
Rendszeresen használom a mobilbanki alkalmazást, amely a közelmúltbéli fejlesztés hatására jól használható, könnyen áttekinthetőek a funkciók. A felmerülő helyzetek nagy része megoldható a mobilbankon keresztül is, ritkán kell az online felületet igénybe venni.
-
Legalább heti 5-ször használom a bankom mobilbankját. Meg vagyok vele elégedve.
-
naponta használom a mobilbankot
az Erste új mobil bankja nem tetszik, túlságosan le lett egyszerűsítve, nehezen átlátható, és gyakran nem műkődik
-
A bankszámla olcsó, a mobilban és netbank is jól használható, praktikus. Vannak kiesések, mikor fél napokig sem tudok belépni, ez elég bosszantó tud lenni, de szerencsére ritkán fordulnak elő. Napi szinten használom a mobilbankot, ha másra nem, az egyenlegem követésére.Nincs semmi exta igényem velük szemben.
-
Gyakran használom a mobil bankot, elégedett vagyok.
-
Az appban nem lehet elintézni állandó megbízásokat és bankkártya műveleteket, jó lenne hozzáférni, mert a notebook nincs mindig a közelben.
-
Naponta használom
a mobilbankomat.Nagyon jó! Megvagyok elégedve.
-
George app néha minősíthetetlenül működik, a webes felület OK.
-
Teljesen elégedett vagyok a mobil app al . Kb havonta 2 il 3 szór használom .
-
Maximálisan elégedett vagyok, havi rendszerességgel használom a mobilbankot, minden elintézni valómat ezen keresztül intézek.
-
Nem nagyon használom …amire kell arra tökéletes számomra
-
Naponta többször használom
Kezelhető
Igen, rendszeres utalás
-
A mobilbankot gyakran használom, elégedett vagyok vele, mindent el tudok intézni amit szeretnék.
-
Havonta
Gyors, egyszeru, atlathato
-
A megujult netbank kezelese feltetelez nemi informatikai elokepzettseget, az egyszeruseg es atlathatosag hive vagyok.
-
mindig alakítanak valamit, de végülis meg vagyok elégedve az erstével
a számlacsomagom a lehető legolcsóbb és legpraktikusabb számomra
-
Ritkán,inkább netbankot használok,nem kedvelem telefon kijezőt.
-
Heti szinten használom, teljesen használható érthető.Gyakorlatilag bármit eltudok intézni
-
Gyakran használom a mobilbankot. De egyelőre nem vagyok mindig elégedett, mert többször előfordult, hogy nem működött. A netbankot egyre ritkábban használom. Alapvetően elégetett vagyok a bankkal.
-
Idén új rendszer lett bevezetve, amit még lehet fejleszteni, felhasználó barátabbá tenni, de sok jó ötlet, funkció van benne. A mobilappja jó!
-
A mobilbankot ritkán használom,nagyon sokat felszámít a bank kártyahasználati díjra.
-
Csak a mobil felületet használom
Szerintem az Erste az egyik legjobb a piacon.
-
Napi szinten használom a mobilbankot, a lehető legtöbb ügyet azon keresztül intézem. Gyors, átlátható, könnyen használható.
Egyelőre nincs számomra olyan, amit ne tudnék online elintézni.
-
Naponta használom a mobilbankot, mindent el tudok intézni.
-
Ezzel kapcsolatban nincs különösebb panaszom, a weboldal és az app is jó. Ingyenesen utalok, nincs sok extra költségem.
-
Naponta
Nagyon akadozik. Sokszor jelez hibàt a rendszer.
-
George app rettenetes sok a rendszerhiba.... Bankszámla is drágább lett kedvezőbbre szivesen váltanék.
-
Net bankot használok mobilon és jó. Meg vagyok elégedve mindennel
-
Korábban másik banknál voltam kb 20 évig, de csalódtam, ezért mentem át másik pénzintézethez.. itt nem igényeltem még semmit, nem tervezem még mostanában, de hátha egyszer szükség lesz a szolgáltatásukra
-
Napi,heti szinten használom.
Mobilbankot nem használok.
Mindent el tudok intézni.
-
Napi rendszerességgel használnom a mobilbankot és elégedett vagyok vele.