Cikkek  

A „Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon 2023” díjat ítélte a Gránit Banknak a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review Magazine. Az indoklásban külön értékelték: „a Bank nemzetközi színtéren is kiemelkedő ütemű fejlődését, az eBank mobilapplikáció folyamatos fejlesztését, és a fenntarthatóságot támogató digitális megoldásokat”.

Az Egyesült Királyság egyik vezető pénzügyi lapja, a Global Banking and Finance Review Magazine a Gránit Banknak ítélte a „Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon 2023” díjat.

Az alapítása óta digitális üzleti modellt képviselő Gránit Bank a fenntarthatóan profitábilis növekedésben hisz. „Célunk, hogy folyamatos értékteremtéssel, innovációkkal egyre magasabb ügyfélélményt nyújtsunk, és konzervatív operációval növeljük a részvényesi értéket” - mondta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója a nemzetközi elismerés kapcsán. „A „Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon 2023” díj elismerése a Gránit Bank által megvalósított üzleti modellnek és kifejezi a munkatársaim nemzetközi mércével is kiemelkedő teljesítményét” - tette hozzá az elnök-vezérigazgató.

A Gránit Bank egyre inkább meghatározó szereplője a hazai bankszektornak, mérlegfőösszege eléri az 1.100 milliárd forintot, a Bank által kezelt ügyfélszámlák száma pedig a 130 ezret. A Bank részesedése a vállalati és lakossági hitelek piacán is folyamatosan növekszik, úgy, hogy az NPL mutató értéke továbbra is minimális (0,02 százalék).

A Gránit Bank digitális pénzügyi innovációival évekkel a bankszektor előtt jár. A VideóBankon keresztül vagy szelfivel nyitott lakossági bankszámlák aránya egy év alatt 23 százalékkal nőtt, és mára az összes számlanyitás 96 százalékát teszi ki. Az értékpapírszámla-nyitás - beleértve az állampapír-vásárlást is - egyre inkább mobilalkalmazáson keresztül történik, mivel az ügyfelek gyorsan megkedvelték a néhány kattintással, kényelmesen elérhető új megoldást. Az innovációnak köszönhetően az utóbbi napokban a lakossági állampapírvásárlások 92 százaléka már digitálisan történt meg, teljesen díjmentesen.

A Gránit Banknál az ügyfelek személyes megjelenés nélkül, az igényléstől a szerződéskötésig teljesen online vehetik igénybe a babaváró kölcsönt, illetve a Bank által megvalósított end-to-end digitális jelzáloghitelezés is unikális megoldás a piacon. Az ügyfelek a Gránit eBankban ma már azonnal digitalizálható, így online vásárlásra azonnal használható új bankkártyát is igényelhetnek.

A Bank - fenntarthatósági céljaival összhangban - digitális szolgáltatásainak köszönhetően alapítása óta közel 40 millió A4-es lapot takarított meg, amivel mintegy 10 ezer fát mentett meg a kivágástól.

A Gránit Bank mobilapplikációt használók száma folyamatosan emelkedik, immár az ügyfelek 80 százaléka napi szinten aktívan használja az alkalmazást, és 90 százalékuk elégedett is vele.

A Gránit Bank a magasabb ügyfélélmény érdekében folyamatosan bővíti mobilbankjának funkcionalitását, beleértve a befektetési szolgáltatások széles körét, és az év végéig további új, devizaszolgáltatásokhoz kapcsolódó megoldásokat is elérhetővé tesz ügyfelei számára.

Gergely Péter
Gergely Péter pénzügyi szakértő
Linkedin
Gergely Péter pénzügyi szakértő

Hiszek abban, hogy stresszmentesebb és jobb életünk lehetne, ha átgondolt pénzügyi döntéseket hoznánk. Ebben szeretnék segíteni. Folyamatosan keresem a megoldást azokra a problémákra, amiket a legtöbben nehezen tudnak maguktól megoldani, és ahol egy jó döntésnek komoly hatása van. Úgy gondolom, hogy a pénzügyek világa az, amiben a legtöbbet tudok segíteni. 2010 óta azon dolgozom, hogy segítsek tudatos és biztos döntéseket hozni a BiztosDöntés.hu-n. Előtte a BankRáció.hu alapítója és ügyvezetője voltam. 15 éve foglalkozom lakáshitel, személyi kölcsön, bankszámla, banki betét, állampapír termékcsoportok összehasonlításával. 2006-ban végeztem közgazdászként az International Business School (IBS) főiskolán.

Kapcsolódó címkék

Legfrissebb útmutatóink bankszámla témában

  • Qvik fizetés mobillal

    Qvik fizetés

    A qvik egy olyan kifejezés, amellyel egyre többször fogsz találkozni a magyarországi fizetések során, a bankkártyás fizetés alternatívájaként.

    frissítve: 2024. szeptember 17.
  • Átvert banki ügyfél sikít

    Hiába fülelnek le mind több csalót, negyedével nőtt az ellopott pénz értéke

    Meghaladta az 50 ezer forintot az átlagos bankkártyás kár, a számlák elleni támadásban pedig 1-1 lakossági számláról 1,85 millió forint kerül a csalók kezébe. A visszaélésekben érintett összegek a bankkártyák esetében 50, a számlacsalásoknál 80 százaléka az ügyfelek kára lesz. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint némi örömre az ad okot, hogy gyors ütemben emelkedik a meghiúsított csalási kísérletek száma.

    frissítve: 2024. szeptember 17.
  • Áldozat akit átvertek netes csalással

    Így kerüld el a banki kibercsalásokat - segít az MNB

    Sorozatot indít a banki kibercsalások elleni védekezésről a Magyar Nemzeti Bank (MNB), ismerd meg ezeket a hasznos tanácsokat.

    frissítve: 2024. szeptember 16.