„Minden vállalkozás egy történet”
Az UniCredit Bank – a nemzetközi bankcsoporttal összhangban – kiemelt figyelmet fordít a kis- és középvállalkozásokra – és ezt most az „UniCredit a vállalkozásokért” kezdeményezés és kampány teszi még láthatóbbá.
kis- és középvállalkozások rugalmas, az adott gazdasági környezethez igazodó üzleti megoldásaikkal az élet megkerülhetetlen szereplői. Termékeikkel, szolgáltatásaikkal mindennap találkozunk, ezért sikerességük mindannyiunk számára fontos – magánemberként és bankpiaci szereplőként egyaránt.
Bankcsoportunk számára is kiemelt jelentőséggel bírnak ezek a vállalkozások, a számukra kialakított pénzügyi termékeket a közép- és kelet-európai régióban az „UniCredit for CEE” kezdeményezés fogja össze, ahogyan erről korábban már hírt adtunk. A kezdeményezés hazai pillére az „UniCredit a vállalkozásokért”kezdeményezés.
„Az ’UniCredit a vállalkozásokért’ szerves része egy szélesebb körű elkötelezettségnek, amelynek értelmében az UniCredit Bank hatékonyan támogatja a kis- és középvállalkozói szektort, az egyéni vállalkozókat. A kezdeményezés három pillére a támogatott hitelkonstrukciók, a kedvező díjú számlavezetés és természetesen a professzionális tanácsadói szolgáltatások” – mondta el Vörös Réka, az UniCredit Bank Lakossági és kisvállalati divíziójának vezetője.
A Széchenyi Kártya hitelkonstrukciók mellett – melyek segítségével ügyfeleink az elmúlt évben több mint 1500 ügylet során több mint 90 milliárd Ftösszegben részesültek – a FixPont számlacsomaggal segítjük az akár új alapítású kisvállalkozások működését. A testre szabott digitalizációs megoldásokfejlesztésére is odafigyelünk: a kisvállalatok számára elérhető mobilbanki alkalmazás – mBanking Business – mellett a Digitális Dokumentum Megosztó alkalmazás használatával vállalati ügyfeleink kényelmesen, online intézhetik banki ügyeiket.
Bankunk a kis- és középvállalkozásokat támogató megoldások népszerűsítésére átfogó kommunikációs kampányt indított. Ebben három ügyfelünket kértük fel arra, hogy rövid videókban osszák meg történetüket, és azt, hogy az UniCredit hogyan tudott nekik terveik megvalósításában segíteni.
Percze Rajmond az Agroloop Hungary Kft. társalapító-ügyvezetőjeként arra törekszik, hogy cége a fenntartható módon előállított, kiváló minőségű, rovaralapú, állatok számára készített takarmány-alapanyagaival és talajjavító termékeivel hozzájáruljon az agrárium fenntarthatóvá tételéhez, ami az emberiség előtt álló egyik legnagyobb kihívás.
Blaskovics Richárd, az Agathis Interior Kft. társtulajdonosa társaival egyedi bútorokat tervez és gyárt, számos különleges anyag és megoldás alkalmazásával.
Gajer Emese egyéni vállalkozóként többek között lakberendezéssel foglalkozik, igazi és egyedi otthonokat teremtve megrendelőinek.
„A kampányban, amelynek szlogenje: ’Minden vállalkozás egy történet’, rövid és hosszabb videókban partnereinktől első kézből, valódi történeteken keresztül ismerhetik meg leendő ügyfeleink azt, hogy az UniCredit Bank hogyan segítheti őket álmaik megvalósításában” – fűzte hozzá Böröczi Péter, az UniCredit Bank marketingvezetője.
A kampány gerincét adó filmek – a kapcsolódó termékekkel és szolgáltatásokkal együtt – itt tekinthetőek meg: unicreditbank.hu/vallalkozasok
„Ahogy a videókban is elhangzik: vállalati ügyfeleink valóban számíthatnak ránk abban, hogy akár egyedi, innovatív, fenntartható vállalkozási ötleteik megvalósításában is támogassuk őket. Büszkék vagyunk arra, hogy a kampányban szereplő ügyfeleinknek hosszú távú partnerként mi biztosíthatjuk a vállalkozásaik fejlődéséhez szükséges biztos pénzügyi hátteret” – tette hozzá Albert Hulshof, az UniCredit Bank Vállalati divíziójának vezetője.
Hiszek abban, hogy stresszmentesebb és jobb életünk lehetne, ha átgondolt pénzügyi döntéseket hoznánk. Ebben szeretnék segíteni. Folyamatosan keresem a megoldást azokra a problémákra, amiket a legtöbben nehezen tudnak maguktól megoldani, és ahol egy jó döntésnek komoly hatása van. Úgy gondolom, hogy a pénzügyek világa az, amiben a legtöbbet tudok segíteni. 2010 óta azon dolgozom, hogy segítsek tudatos és biztos döntéseket hozni a BiztosDöntés.hu-n. Előtte a BankRáció.hu alapítója és ügyvezetője voltam. 15 éve foglalkozom lakáshitel, személyi kölcsön, bankszámla, banki betét, állampapír termékcsoportok összehasonlításával. 2006-ban végeztem közgazdászként az International Business School (IBS) főiskolán.
A fenti cikkben szereplő megállapításokat a Biztos Döntés Kft. a releváns tények és körülmények lehető leggondosabb szakmai értékelése alapján igyekezett megfogalmazni. Ebből adódóan a fenti írás nem tényközlés, hanem a Biztos Döntés Kft. – megfontolt és felvállalt – szakmai véleményét jeleníti meg.