Cikkek  

A Legjobb mobilbanki applikáció, a Legjobb adaptív banki weboldal, valamint a Legjobb közösségi média marketing és szolgáltatások magyarországi kategóriáiban végzett az élen a Gránit Bank, utóbbi esetében pedig a kelet-közép európai régióban is a legjobb lett.

A Gránit Bank ügyfélszámának gyors ütemű bővülésében nagy szerepe van a folyamatos innovációknak, ezen belül a digitális bankolásban főszerepet játszó mobilbanki applikáció, és a weboldal fejlesztésének is, amit a New York-i székhelyű Global Finance idén egy-egy díjjal ismert el. A Magyarországon legjobb mobilbanki applikáció díjjal többek között a széleskörű funkcionalitást és az app ügyfelek általi nagyarányú használatát ismerték el. A mobilon is teljes körűen – többek között a digitális hiteligénylésnél is kényelmesen használható – weboldalt a hazai piacon szintén a legjobbnak ítélték. További két díjjal ismerték el az ügyfelek megszólításában és az edukációban is kiemelkedő szerepet betöltő social média tevékenységet, amelyet nemcsak Magyarországon, hanem a régióban is a legjobbnak ítéltek.

„2010-es indulása óta a Gránit Bank teljesítményét és innovációit a Global Finance idei díjaival együtt immár 65 hazai és nemzetközi elismeréssel honorálták. Nagy öröm számunkra, hogy a rangos nemzetközi szaklapok is elismerik a munkánkat, de még fontosabbak számunkra az ügyfelektől érkező pozitív visszajelzések, amelyek digitális szolgáltatásaink további bővítésére és fejlesztésére inspirálnak” – mondta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója.

Legjobb mobilbanki applikáció

A Global Finance értékelte a Gránit eBank applikáció ügyfelek által elérhető funkcióit, és meggyőző érvként szolgált az is, hogy az aktív mobilapp felhasználók száma – a dinamikusan növekvő ügyfélszám és az új funkciók révén - egy év alatt 80 százalékkal nőtt és az alkalmazást az ügyfelek 82 százaléka rendszeresen használja. A Gránit eBank az elmúlt évben számos újdonsággal bővült: bankkártyát mindössze néhány gombnyomással igényelhetnek az ügyfelek ezen a felületen, amely azonnal rendelkezésre áll digitálisan; megtekinthetők a bankkártyák adatai, valamint a PIN kód is; néhány gombnyomással végezhetők állampapír tranzakciók értékpapírszámla-nyitással együtt. Ezen felül az applikációban lehetőség van csekkbefizetésre is.

Az elmúlt év egyik legnépszerűbb fejlesztése lett a devizaszámla-nyitás, és az appon belüli azonnali, devizapiaci középárfolyamon történő, díjak nélküli devizaváltás.

Legjobb adaptív banki weboldal

A díj odaítélésekor a Global Finance figyelembe vette, hogy a bank weboldala mobiltelefonra optimalizált reszponzív oldal, ahol minden funkció és tartalom ugyanolyan magas UX mellett érhető el mobilos nézetben is. A granitbank.hu weboldal nem csupán információk gyűjteménye, hanem annál sokkal több, egy olyan platform, ahol széleskörű banki szolgáltatásokat lehet elérni bankfiók felkeresése nélkül. Így lehetőség van bankszámlanyitásra, online bankolásra, vagy éppen jelzálog- vagy egyéb hitelek igénylésére is.

Legjobb közösségi média marketing és szolgáltatások

A közöségi média platformokat a Gránit Bank elsősorban arra használja, hogy edukatív tartalmakat osszon meg pénzügyi ismeretek és digitális bankolás kapcsán, ezzel is erősítve a felhasználók pénzügyi tudatosságát, valamint növelve az oldalakon a felhasználói aktivitást. A közösségi média csatornákon (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn) olyan tartalmak is szerepelnek, amelyek csalásmegelőzéssel, vállalati hírekkel, CSR aktivitással és ESG stratégiával foglalkoznak, de megosztásra kerülnek például szórakoztató tartalmak, kvízjátékok és keresztrejtvények és a bank blogjának tartalmai is az új termékek, szolgáltatások és kampányok bemutatása mellett.

Gergely Péter
Gergely Péter pénzügyi szakértő
Linkedin
Gergely Péter pénzügyi szakértő

Hiszek abban, hogy stresszmentesebb és jobb életünk lehetne, ha átgondolt pénzügyi döntéseket hoznánk. Ebben szeretnék segíteni. Folyamatosan keresem a megoldást azokra a problémákra, amiket a legtöbben nehezen tudnak maguktól megoldani, és ahol egy jó döntésnek komoly hatása van. Úgy gondolom, hogy a pénzügyek világa az, amiben a legtöbbet tudok segíteni. 2010 óta azon dolgozom, hogy segítsek tudatos és biztos döntéseket hozni a BiztosDöntés.hu-n. Előtte a BankRáció.hu alapítója és ügyvezetője voltam. 15 éve foglalkozom lakáshitel, személyi kölcsön, bankszámla, banki betét, állampapír termékcsoportok összehasonlításával. 2006-ban végeztem közgazdászként az International Business School (IBS) főiskolán.

Kapcsolódó címkék

Legfrissebb útmutatóink hírek témában

  • „Minden vállalkozás egy történet”

    „Minden vállalkozás egy történet”

    Az UniCredit Bank – a nemzetközi bankcsoporttal összhangban – kiemelt figyelmet fordít a kis- és középvállalkozásokra – és ezt most az „UniCredit a vállalkozásokért” kezdeményezés és kampány teszi még láthatóbbá.

    frissítve: 2024. augusztus 29.
  • A bankszövetség és a felügyeletek sosem kommunikálnak ügyfelekkel. Ők a bankokat felügyelik.

    A bankfelügyelettől, bankszövetségtől hívnak? Valószínűleg csalással állsz szemben!

    Mint arra a MagNet Bank felhívja a figyelmet, új pénzügyi csalás terjed. Banki belső érintettségre (tehát csalásra), adatszivárgásra hivatkoznak a csalók, miközben érzékeny adatokat kérnek az ügyféltől. Ne dőlj be, a bankfelügyelet, bankszövetség nevében sosem hívnak fel ügyfeleket!

    frissítve: 2024. augusztus 8.
  • A vásárlók többsége szívesebben fizet mobiltelefonnal vagy kártyával.

    Egyre inkább ciki készpénzzel fizetni

    Azok a cégek, amelyek nem veszik figyelembe, hogy az ügyfelek közel fele kártyával fizetne hátrányba kerülhetnek: egyharmadukkal fordult már elő, hogy valaki nem tudott náluk vásárolni, mert nem volt nála elég készpénz. Hasonló arányban vannak azok, akiknél azért hiúsult meg vásárlás, mert nem tudtak nagyobb címletből visszaadni.

    frissítve: 2024. augusztus 8.