Megnyílt a 200 ezredik ügyfélszámla a Gránit Banknál
A szektorátlagot meghaladó ütemben nő a számlák száma a Gránit Banknál, a napokban megnyílt a 200 ezredik ügyfélszámla is. Míg az MNB adatai szerint 2024 első negyedévében mindössze 0,1 százalékkal nőtt a bankszámlák száma a magyar bankszektorban, ugyanezen időszak alatt a Gránit Banknál 19.1 százalékos volt a növekedés. A Bank piaci térnyerése így tovább folytatódott azt követően, hogy 2023-ban már minden ötödik lakossági bankszámla a Gránit Banknál nyílt. Az új számlát nyitó ügyfelek - a bank felmérése szerint - a modern és egyszerűen használható mobilbanki funkciók, a fintech megoldásokkal versengő innovációk és a versenyképes költségek miatt választják a Gránit Bankot.
A Gránit Bank felmérése szerint a mindennapi bankolást segítő, kényelmesen és egyszerűen használható modern mobilbanki megoldások mellett a szolgáltatások versenyképes árazása is fontos szerepet tölt be a számlanyitások gyors ütemű emelkedésében. A középárfolyamon való, költségek nélküli mobilbanki devizaváltás tavaly novemberi bevezetését követő hónapban több devizaszámla nyílt, mint előtte egész évben, és ez a dinamika folytatódott idén is. Ugyanez elmondható a Gránit eBank mobilbanki app-ban tavaly élesített díjmentes állampapírvásárlásról és a hozzá kapcsolt díjmentes értékpapírszámla-nyitásról is, ami szintén hozzájárult az új számlanyitások felfutásához.
„.A néhány kattintással, mobilban végrehajtható műveleteknek köszönhetően 2024 első felében minden hetedik számlanyitás devizaszámla volt és közel másfélszer több értékpapírszámla nyílik havonta, mint egy évvel korábban” – mondta Jendrolovics Péter, a Gránit Bank vezérigazgató-helyettese, a Lakossági Divízió vezetője, hozzátéve, hogy ezek az eredmények is igazolják, az ügyfelek bankválasztásában a mobilon elvégezhető gyors és kényelmes műveleteknek meghatározó szerepe van. „Az ügyfélszerzésért folyó erős versenyben idén további, magas ügyfélélményt nyújtó, a digitális bankolást teljessé tevő innovációkkal kívánunk helyt állni” – emelte ki a vezérigazgató-helyettes.
Az új ügyfélszámlák között egyre nagyobb arányt képviselnek a diákszámlák és a diákhitel számlák is. Diákszámlából az első félévben az egész évre tervezett számla volumen háromszorosa nyílt meg. A 200 ezredik ügyfélszámlát is egy diáklány nyitotta, akit ajándékcsomaggal lepett meg a Gránit Bank.
A Bank által bevezetett Fair Pay megoldás is jelentős mértékben hozzájárult a diákszámlák gyors növekedéséhez, amelyet jelenleg hat egyetem (Szegedi Tudományegyetem, Miskolci Egyetem, Széchenyi István Egyetem, Óbudai Egyetem, Gábor Dénes Egyetem és a Károli Gáspár Református Egyetem) hallgatói tudnak igénybe venni.
A vállalati számlanyitások is jó ütemben nőnek, többek között az előző év végén bevezetett online számlanyitásnak köszönhetően, amelynek keretében a Gránit Banknál vált először elérhetővé a mérettől, szervezeti formától és céget jegyzők számától független, korlátozásmentes, fiókbeli sorban állás nélküli vállalati számlanyitás.
Hiszek abban, hogy stresszmentesebb és jobb életünk lehetne, ha átgondolt pénzügyi döntéseket hoznánk. Ebben szeretnék segíteni. Folyamatosan keresem a megoldást azokra a problémákra, amiket a legtöbben nehezen tudnak maguktól megoldani, és ahol egy jó döntésnek komoly hatása van. Úgy gondolom, hogy a pénzügyek világa az, amiben a legtöbbet tudok segíteni. 2010 óta azon dolgozom, hogy segítsek tudatos és biztos döntéseket hozni a BiztosDöntés.hu-n. Előtte a BankRáció.hu alapítója és ügyvezetője voltam. 15 éve foglalkozom lakáshitel, személyi kölcsön, bankszámla, banki betét, állampapír termékcsoportok összehasonlításával. 2006-ban végeztem közgazdászként az International Business School (IBS) főiskolán.
A fenti cikkben szereplő megállapításokat a Biztos Döntés Kft. a releváns tények és körülmények lehető leggondosabb szakmai értékelése alapján igyekezett megfogalmazni. Ebből adódóan a fenti írás nem tényközlés, hanem a Biztos Döntés Kft. – megfontolt és felvállalt – szakmai véleményét jeleníti meg.