Cikkek  

Mától a Gránit Banknál digitálisan is beküldhetők az Otthonfelújítási Programhoz kapcsolódó finanszírozási pályázatok a bank által üzemeltetett MFB Pont Plusz fiókok mellett. Az online beküldési folyamattal elkerülhető a fiókbeli sorban állás, akár otthonról elvégezhető az előzetes online kalkuláció, amellyel mindenki személyre szabottan megtudhatja mekkora lesz a havi törlesztőrészlete és a vissza nem térítendő támogatás mértéke. Az igényléshez szükséges összes dokumentum beküldhető elektronikusan, a VideóBankban pedig segítenek az ügyintézésben, ha szükség van rá.

A bank innovációjának köszönhetően az ügyfelek az igényléshez szükséges előzetes kalkulációt otthon elvégezhetik. A bank honlapján található kalkulátor megmutatja, hogy jogosultak-e a Programban való részvételre, és mekkora vissza nem térítendő támogatást kaphatnak az igényelhető finanszírozáson belül. A kalkuláció keretében megismerhetik a személyre szabott havi törlesztőrészletet is, így könnyebben tervezhetik a felújítás anyagi oldalát. Ezt követően az igényléshez szükséges dokumentumokat is - fiókbeli sorban állás nélkül – online beküldhetik.

„A Gránit Bank az összes támogatott, illetve kedvezményes lakossági hitelkonstrukció igénylését lehetővé teszi digitális formában, így természetes volt, hogy a most induló Otthonfelújítási Programhoz kapcsolódó finanszírozási pályázat benyújtását is lehetővé teszi online a lakosság számára” - emelte ki Jendrolovics Péter, a Gránit Bank vezérigazgató-helyettese. „A személyes tanácsadás is megoldható fiókbeli sorban állás nélkül, elegendő hívni a VideóBankot, ha kérdés merül fel vagy segítség kell az ügyintézéshez” – tette hozzá.

A Bank honlapján elvégezhető kalkulációhoz csak néhány alapadatra van szükség, így az ingatlan adataira, hogy kiderüljön, megfelel-e a Program feltételeinek, majd az igénylő(k) adataira és a háztartásra vonatkozó pénzügyi információkra. Meg kell adni a felújítási projekt tervezett költségét és az energiamegtakarítás vállalt mértékét, illetve az ingatlan helyét és az igényelt futamidőt. A kalkulációt követően az igénylési elindításához digitális Ügyfélfiókot kell regisztrálni, ahol majd feltölthetők a szükséges dokumentumok. A feltöltési folyamat során részletes információt kap az igénylő a dokumentumok kitöltésével kapcsolatban. A feltöltött dokumentumok és azok kitöltése ellenőrizhető, majd azok egy kattintással beküldhetők. Amennyiben hiánypótlásra van szükség, arról a bank az Ügyfélfiókba küld értesítést, a javított dokumentum is oda tölthető fel. A folyamat során természetesen bármikor kérhető tanácsadó segítsége Videóbankon munkanapokon 8-21 óra között vagy e-mailben.

Gergely Péter
Gergely Péter pénzügyi szakértő
Linkedin
Gergely Péter pénzügyi szakértő

Hiszek abban, hogy stresszmentesebb és jobb életünk lehetne, ha átgondolt pénzügyi döntéseket hoznánk. Ebben szeretnék segíteni. Folyamatosan keresem a megoldást azokra a problémákra, amiket a legtöbben nehezen tudnak maguktól megoldani, és ahol egy jó döntésnek komoly hatása van. Úgy gondolom, hogy a pénzügyek világa az, amiben a legtöbbet tudok segíteni. 2010 óta azon dolgozom, hogy segítsek tudatos és biztos döntéseket hozni a BiztosDöntés.hu-n. Előtte a BankRáció.hu alapítója és ügyvezetője voltam. 15 éve foglalkozom lakáshitel, személyi kölcsön, bankszámla, banki betét, állampapír termékcsoportok összehasonlításával. 2006-ban végeztem közgazdászként az International Business School (IBS) főiskolán.

Legfrissebb útmutatóink hírek témában

  • „Minden vállalkozás egy történet”

    „Minden vállalkozás egy történet”

    Az UniCredit Bank – a nemzetközi bankcsoporttal összhangban – kiemelt figyelmet fordít a kis- és középvállalkozásokra – és ezt most az „UniCredit a vállalkozásokért” kezdeményezés és kampány teszi még láthatóbbá.

    frissítve: 2024. augusztus 29.
  • A bankszövetség és a felügyeletek sosem kommunikálnak ügyfelekkel. Ők a bankokat felügyelik.

    A bankfelügyelettől, bankszövetségtől hívnak? Valószínűleg csalással állsz szemben!

    Mint arra a MagNet Bank felhívja a figyelmet, új pénzügyi csalás terjed. Banki belső érintettségre (tehát csalásra), adatszivárgásra hivatkoznak a csalók, miközben érzékeny adatokat kérnek az ügyféltől. Ne dőlj be, a bankfelügyelet, bankszövetség nevében sosem hívnak fel ügyfeleket!

    frissítve: 2024. augusztus 8.
  • A vásárlók többsége szívesebben fizet mobiltelefonnal vagy kártyával.

    Egyre inkább ciki készpénzzel fizetni

    Azok a cégek, amelyek nem veszik figyelembe, hogy az ügyfelek közel fele kártyával fizetne hátrányba kerülhetnek: egyharmadukkal fordult már elő, hogy valaki nem tudott náluk vásárolni, mert nem volt nála elég készpénz. Hasonló arányban vannak azok, akiknél azért hiúsult meg vásárlás, mert nem tudtak nagyobb címletből visszaadni.

    frissítve: 2024. augusztus 8.