Otthonfelújítási program – online kalkulátorral és beküldéssel a Gránit Banknál
Mától a Gránit Banknál digitálisan is beküldhetők az Otthonfelújítási Programhoz kapcsolódó finanszírozási pályázatok a bank által üzemeltetett MFB Pont Plusz fiókok mellett. Az online beküldési folyamattal elkerülhető a fiókbeli sorban állás, akár otthonról elvégezhető az előzetes online kalkuláció, amellyel mindenki személyre szabottan megtudhatja mekkora lesz a havi törlesztőrészlete és a vissza nem térítendő támogatás mértéke. Az igényléshez szükséges összes dokumentum beküldhető elektronikusan, a VideóBankban pedig segítenek az ügyintézésben, ha szükség van rá.
A bank innovációjának köszönhetően az ügyfelek az igényléshez szükséges előzetes kalkulációt otthon elvégezhetik. A bank honlapján található kalkulátor megmutatja, hogy jogosultak-e a Programban való részvételre, és mekkora vissza nem térítendő támogatást kaphatnak az igényelhető finanszírozáson belül. A kalkuláció keretében megismerhetik a személyre szabott havi törlesztőrészletet is, így könnyebben tervezhetik a felújítás anyagi oldalát. Ezt követően az igényléshez szükséges dokumentumokat is - fiókbeli sorban állás nélkül – online beküldhetik.
„A Gránit Bank az összes támogatott, illetve kedvezményes lakossági hitelkonstrukció igénylését lehetővé teszi digitális formában, így természetes volt, hogy a most induló Otthonfelújítási Programhoz kapcsolódó finanszírozási pályázat benyújtását is lehetővé teszi online a lakosság számára” - emelte ki Jendrolovics Péter, a Gránit Bank vezérigazgató-helyettese. „A személyes tanácsadás is megoldható fiókbeli sorban állás nélkül, elegendő hívni a VideóBankot, ha kérdés merül fel vagy segítség kell az ügyintézéshez” – tette hozzá.
A Bank honlapján elvégezhető kalkulációhoz csak néhány alapadatra van szükség, így az ingatlan adataira, hogy kiderüljön, megfelel-e a Program feltételeinek, majd az igénylő(k) adataira és a háztartásra vonatkozó pénzügyi információkra. Meg kell adni a felújítási projekt tervezett költségét és az energiamegtakarítás vállalt mértékét, illetve az ingatlan helyét és az igényelt futamidőt. A kalkulációt követően az igénylési elindításához digitális Ügyfélfiókot kell regisztrálni, ahol majd feltölthetők a szükséges dokumentumok. A feltöltési folyamat során részletes információt kap az igénylő a dokumentumok kitöltésével kapcsolatban. A feltöltött dokumentumok és azok kitöltése ellenőrizhető, majd azok egy kattintással beküldhetők. Amennyiben hiánypótlásra van szükség, arról a bank az Ügyfélfiókba küld értesítést, a javított dokumentum is oda tölthető fel. A folyamat során természetesen bármikor kérhető tanácsadó segítsége Videóbankon munkanapokon 8-21 óra között vagy e-mailben.
Hiszek abban, hogy stresszmentesebb és jobb életünk lehetne, ha átgondolt pénzügyi döntéseket hoznánk. Ebben szeretnék segíteni. Folyamatosan keresem a megoldást azokra a problémákra, amiket a legtöbben nehezen tudnak maguktól megoldani, és ahol egy jó döntésnek komoly hatása van. Úgy gondolom, hogy a pénzügyek világa az, amiben a legtöbbet tudok segíteni. 2010 óta azon dolgozom, hogy segítsek tudatos és biztos döntéseket hozni a BiztosDöntés.hu-n. Előtte a BankRáció.hu alapítója és ügyvezetője voltam. 15 éve foglalkozom lakáshitel, személyi kölcsön, bankszámla, banki betét, állampapír termékcsoportok összehasonlításával. 2006-ban végeztem közgazdászként az International Business School (IBS) főiskolán.
A fenti cikkben szereplő megállapításokat a Biztos Döntés Kft. a releváns tények és körülmények lehető leggondosabb szakmai értékelése alapján igyekezett megfogalmazni. Ebből adódóan a fenti írás nem tényközlés, hanem a Biztos Döntés Kft. – megfontolt és felvállalt – szakmai véleményét jeleníti meg.