Cikkek  

Euromoney Awards for Excellence: az UniCredit a legjobb bank Közép- és Kelet-Európában

Euromoney Awards for Excellence: az UniCredit a legjobb bank Közép- és Kelet-Európában Euromoney Awards for Excellence: az UniCredit a legjobb bank Közép- és Kelet-Európában
Euromoney Awards for Excellence: az UniCredit a legjobb bank Közép- és Kelet-Európában Euromoney Awards for Excellence: az UniCredit a legjobb bank Közép- és Kelet-Európában

A bankcsoport kilenc elismerést kapott a Euromoney Awards for Excellence díjátadón, és egyúttal megőrizte a legjobb olaszországi bank első helyét is.

Az 1992-ben alapított Euromoney Awards for Excellence a globális bankszektor meghatározó elismerésének számít. A korábbi évekhez hasonlóan a bírálati szempontok között idén is szerepel a nyereségesség, a növekedés, a versenytársakhoz viszonyított relatív teljesítmény, valamint a változó piaci feltételekhez és az ügyfelek igényeihez való alkalmazkodás képessége.

Az idei Euromoney Awards for Excellence díjátadón az UniCreditet Közép- és Kelet-Európa legjobb bankjaként ismerték el. A bankcsoport összesen kilenc díjat nyert, megtartva első helyét Olaszországban is. Közép- és Kelet-Európában az UniCredit Ausztriában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában és Horvátországban is elnyerte a „Legjobb bank” díját. Ez a bankcsoport hagyományosan erős jelenlétét mutatja a régióban, ahol az elmúlt öt évből négyszer a Euromoney „Legjobb tranzakciós szolgáltató bankja”, valamint a „Legjobb vagyonkezelési bankja” díjat is elnyerte.

Andrea Orcel, az UniCredit vezérigazgatója a díjakkal kapcsolatban kiemelte: „Ezek a díjak rávilágítanak a folyamatban lévő átalakulásunk lendületére, arra az átalakulásra, amelyet elsősorban munkatársaink elkötelezettsége és odaadása vezérel. Ugyanakkor azt is megmutatják, milyen közel állunk az ügyfeleinkhez. Gratulálok kollégáimnak a hihetetlen erőfeszítéseikhez, és köszönöm ügyfeleinknek a folyamatos bizalmukat.”

„Az UniCredit Unlock stratégiájában Közép- és Kelet-Európa mindig is a növekedés egyik fontos területének számított. A negyedévről negyedévre elért eredményeink alátámasztják, hogy jó úton járunk. Megkülönböztető jegyeinkbe tartoznak az egyszerűsítésre és a digitalizációra való törekvés, valamint a fenntarthatóság beágyazása minden tevékenységünkbe. Legfőbb erősségünk az elkötelezett kollégákból álló csapatunk, amely a 6,3 milliós és egyre növekvő lakossági és vállalati ügyfélkör növekedésének elősegítésére összpontosít. Nap mint nap motivál bennünket a bizalmuk irányunkban és a lehetőség, hogy a mindennapokban és az üzleti életben is pénzügyi partnerük legyünk” – nyilatkozta Gianfranco Bisagni és Teodora Petkova, akik a közelmúltig az UniCredit közép-európai, illetve kelet-európai vezetői voltak. Most mindketten még nagyobb felelősségi kört kaptak: Gianfranco Bisagnit a bankcsoport operatív igazgatójává nevezték ki, Teodora Petkova pedig a kelet-európai mellett a közép-európai régió vezetője is lett.

  • A kategóriák, ahol az UniCredit elismerésben részesült:
  • Legjobb bank Ausztriában
  • Legjobb bank Bosznia-Hercegovinában
  • Legjobb bank Bulgáriában
  • Közép- és Kelet-Európa legjobb bankja
  • Legjobb bank Horvátországban
  • Legjobb bank Olaszországban
  • Legjobb befektetési bank Olaszországban
  • Legjobb tranzakciós szolgáltató bank Közép- és Kelet-Európában
  • Legjobb vagyonkezelési bank Közép- és Kelet-Európában
Kapcsolódó címkék

Legfrissebb útmutatóink hírek témában

  • „Minden vállalkozás egy történet”

    „Minden vállalkozás egy történet”

    Az UniCredit Bank – a nemzetközi bankcsoporttal összhangban – kiemelt figyelmet fordít a kis- és középvállalkozásokra – és ezt most az „UniCredit a vállalkozásokért” kezdeményezés és kampány teszi még láthatóbbá.

    frissítve: 2024. augusztus 29.
  • A bankszövetség és a felügyeletek sosem kommunikálnak ügyfelekkel. Ők a bankokat felügyelik.

    A bankfelügyelettől, bankszövetségtől hívnak? Valószínűleg csalással állsz szemben!

    Mint arra a MagNet Bank felhívja a figyelmet, új pénzügyi csalás terjed. Banki belső érintettségre (tehát csalásra), adatszivárgásra hivatkoznak a csalók, miközben érzékeny adatokat kérnek az ügyféltől. Ne dőlj be, a bankfelügyelet, bankszövetség nevében sosem hívnak fel ügyfeleket!

    frissítve: 2024. augusztus 8.
  • A vásárlók többsége szívesebben fizet mobiltelefonnal vagy kártyával.

    Egyre inkább ciki készpénzzel fizetni

    Azok a cégek, amelyek nem veszik figyelembe, hogy az ügyfelek közel fele kártyával fizetne hátrányba kerülhetnek: egyharmadukkal fordult már elő, hogy valaki nem tudott náluk vásárolni, mert nem volt nála elég készpénz. Hasonló arányban vannak azok, akiknél azért hiúsult meg vásárlás, mert nem tudtak nagyobb címletből visszaadni.

    frissítve: 2024. augusztus 8.