Cikkek  

Youth America’s Cup vitorlásverseny: az UniCredit Group támogatja a fiatal generációt

Youth America’s Cup vitorlásverseny: az UniCredit Group támogatja a fiatal generációt Youth America’s Cup vitorlásverseny: az UniCredit Group támogatja a fiatal generációt
Youth America’s Cup vitorlásverseny: az UniCredit Group támogatja a fiatal generációt Youth America’s Cup vitorlásverseny: az UniCredit Group támogatja a fiatal generációt

Az UniCredit Group névadó partnerként támogatja a Youth America’s Cup vitorlásverseny harmadik évadát.

A 18 és 25 év közötti fiatalok számára szervezett UniCredit Youth America’s Cup szeptember 17. és 26. között zajlik Barcelonában. A versenyeket – a 37. America’s Cup teljes időtartama alatt – az érdeklődők a partról, illetve tévécsatornákon és az interneten követhetik figyelemmel.

Az UniCredit Youth America’s Cup a világ legjobb, 12 országból érkező fiatal vitorlázóit sorakoztatja fel a csapatszellem, az intuíció, a vezetői képességek és az alkalmasság próbájául szolgáló vitorlásversenyen. A bankcsoport elkötelezetten támogatja a fiatalokat abban, hogy megvalósítsák a bennük rejlő lehetőségeket, és egyúttal globális partnerként és globális banki partnerként magát az America’s Cupot – a világ egyik legrangosabb sporteseményét – is szponzorálja.

Vitorlások

„Örömmel látom, hogy egy új generáció lép színre egy olyan sportágban, amely a csapatszellemre, az intuícióra és a közös cél iránti elszánt törekvésre épül” – mondta Andrea Orcel, az UniCredit Group vezérigazgatója. „Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan esemény partnerei lehetünk, amely bemutatja a tehetségeket, és kiemelten kezeli a környezetvédelmi és fenntartható gyakorlatokat. Mindez teljes mértékben összhangban van az UniCredit stratégiájával.”

Grant Dalton, az America’s Cup rendezvény vezérigazgatója várakozással tekint a versenyre. „Az UniCredit Youth America’s Cup megmutatja, kik lesznek az America’s Cup jövőbeli tehetségei. Az AC40-es flotta, amely a világ legjobb ifjúsági vitorlázóival versenyez Barcelona tengerpartján, már önmagában is látványosság lesz, és az UniCredit elkötelezettsége a fiatal tehetségek támogatása iránt tökéletes partnerré teszi őket ehhez a különleges eseményhez.”

Gergely Péter
Gergely Péter pénzügyi szakértő
Linkedin
Gergely Péter pénzügyi szakértő

Hiszek abban, hogy stresszmentesebb és jobb életünk lehetne, ha átgondolt pénzügyi döntéseket hoznánk. Ebben szeretnék segíteni. Folyamatosan keresem a megoldást azokra a problémákra, amiket a legtöbben nehezen tudnak maguktól megoldani, és ahol egy jó döntésnek komoly hatása van. Úgy gondolom, hogy a pénzügyek világa az, amiben a legtöbbet tudok segíteni. 2010 óta azon dolgozom, hogy segítsek tudatos és biztos döntéseket hozni a BiztosDöntés.hu-n. Előtte a BankRáció.hu alapítója és ügyvezetője voltam. 15 éve foglalkozom lakáshitel, személyi kölcsön, bankszámla, banki betét, állampapír termékcsoportok összehasonlításával. 2006-ban végeztem közgazdászként az International Business School (IBS) főiskolán.

Kapcsolódó címkék

Legfrissebb útmutatóink hírek témában

  • „Minden vállalkozás egy történet”

    „Minden vállalkozás egy történet”

    Az UniCredit Bank – a nemzetközi bankcsoporttal összhangban – kiemelt figyelmet fordít a kis- és középvállalkozásokra – és ezt most az „UniCredit a vállalkozásokért” kezdeményezés és kampány teszi még láthatóbbá.

    frissítve: 2024. augusztus 29.
  • A bankszövetség és a felügyeletek sosem kommunikálnak ügyfelekkel. Ők a bankokat felügyelik.

    A bankfelügyelettől, bankszövetségtől hívnak? Valószínűleg csalással állsz szemben!

    Mint arra a MagNet Bank felhívja a figyelmet, új pénzügyi csalás terjed. Banki belső érintettségre (tehát csalásra), adatszivárgásra hivatkoznak a csalók, miközben érzékeny adatokat kérnek az ügyféltől. Ne dőlj be, a bankfelügyelet, bankszövetség nevében sosem hívnak fel ügyfeleket!

    frissítve: 2024. augusztus 8.
  • A vásárlók többsége szívesebben fizet mobiltelefonnal vagy kártyával.

    Egyre inkább ciki készpénzzel fizetni

    Azok a cégek, amelyek nem veszik figyelembe, hogy az ügyfelek közel fele kártyával fizetne hátrányba kerülhetnek: egyharmadukkal fordult már elő, hogy valaki nem tudott náluk vásárolni, mert nem volt nála elég készpénz. Hasonló arányban vannak azok, akiknél azért hiúsult meg vásárlás, mert nem tudtak nagyobb címletből visszaadni.

    frissítve: 2024. augusztus 8.