Ugrás a tartalomhoz
 
Cikkek

Az OTP ügyfélszolgálat telefonon, cseten, e-mailben és személyesen, a bankfiókokban egyaránt segítséget nyújt. Ebből az útmutatóból megtudhatsz mindent arról, hogy melyik ügyet milyen csatornán keresztül intézhetsz el az OTP ügyfélszolgálaton. Megtudhatod továbbá azt is, hogy pontosan hová fordulhatsz, ha az OTP ügyfélszolgálatot keresed.

Mivel foglalkozik az OTP ügyfélszolgálat?

Az OTP ügyfélszolgálat a legszélesebb körben tud neked segíteni az ügyes-bajos problémáid megoldásában, sőt, még ezenkívül olyan ügyekben is fordulhatsz hozzá, amelyet nem is gondoltál volna.

Mielőtt azonban belekezdenénk az ismertetésbe, fontos lenne megismerkedned azokkal a szolgáltatásokkal, melyeket saját magad is elintézhetsz az OTP internetbankjában. Az OTP ügyfélszolgálat ugyanis emberi erőforrást igényel, ezért a szolgáltatás igénybevétele még drágább is lehet annál, mintha saját magad elintéznéd azt.

Az önkiszolgáló csatornákat pont azért tervezték, hogy lehetőleg ne vedd igénybe az ügyfélszolgálat segítségét.

Ha mindenki egyből az OTP ügyfélszolgálathoz fordulna, akkor jelentősre nőne a várakozási idő, és több munkatárssal még drágább lenne a szolgáltatás. Ezért érdemes megnézni, hogy mi az, amit saját magad is elintézhetsz, mert lehet, hogy nem is gondoltál rá.

Lány megmutatja apjának, hogy az otp ügyfélszolgálat helyett laptopon is lehet bankolni

Ügyek, melyeket saját magad is elintézhetsz az OTP Banknál

Megmutatom az OTP régi internetbankjának, az OTPdirekt internetes szolgáltatásnak az önkiszolgáló ügyintézési lehetőségeit. Ezeket folyamatosan költöztetik át a 2022-ben elindult jelenlegi OTP Internetbankba.

Ez a csatorna kínálja a legszélesebb ügyintézési lehetőséget az OTP Banknál, de természetesen más csatornákon (mobilalkalmazás, telefonos automata ügyfélszolgálat) is kiszolgálhatod magad, sőt, az OTP Bank weboldalán is sok kérdésedre választ kaphatsz.

1. Fizetési moratórium

A fizetési moratóriumban a törlesztés folytatása, leállítása.

2. OTP időpontfoglalás

Egy részletes útmutatóban elmondunk mindent az OTP időpontfoglalásról, amit érdemes tudni. Egyszerűnek tűnik ez a téma, de én sem gondoltam volna, hogy mennyi módon könnyíti meg az OTP az ügyintézést és a fióki időpontfoglalást.

3. Bankszámla

A bankszámlaadatok mellett számlaszám, számlatörténet, sorban álló tételek lekérdezése, tranzakciók ellenőrzése, jóváhagyása, aláírása, az elmúlt 24 óra utalásai, Gépkocsinyeremény-betét, e-Gépkocsinyeremény betét lekérdezése és visszaváltása, bankkártya limit és egyéb beállítás módosítás, mint OTP ATM készpénzfelvételi limit és még sok más.

4. Vásárlási kedvezmények

Ajánlatok, lekérdezések, beállítások és azt is megmutatják, hogy ezek hogyan működnek.

5. Értékpapír, OTPdirekt Bróker

Ezen belül van grafikus portfólió, befektetések eredménye, portfóliókezelt alszámlák; árfolyamriasztások, BÉT adatok, Frankfurti tőzsde, befektetési alapok, állampapírok, OTP Kötvények, OTP Járadékkötvények, OTP Jelzáloglevelek, saját árfolyamlista; BÉT megbízások, külföldi tőzsde, befektetési jegy tranzakciók, jegyzés és még sok más is.

6. Igénylések

Itt igényelhető például OTP személyi kölcsön, folyószámlahitel, OTPdirekt mobiltelefonos szolgáltatás és OTPdirekt Bróker, kedvezmény csomagok, bankkártya, Gépkocsinyeremény betét, Simple by OTP regisztráció, elektronikus kivonat, különféle biztosítások igénylése, Tartós Befektetési Betétszámla Nyilatkozat, és díjmentes készpénzfelvétel nyilatkozat is kitölthető.

7. Számlakivonatok, szerződések, egyéb dokumentumok lekérdezése

Szőke nő az otp ügyfélszolgálat helyett internetbankot használ a számlakivonat lekérdezésére

8. OTP Pénztárak, OTP Lakástakarék, OTP SZÉP kártya

Itt vannak az egyéni számla éves adatok, foglalások, lekötések, SZJA köteles lehívások; Önkéntes Nyugdíjpénztár egyéni számla éves adatok, egyéni számla pénzforgalma, tagi kölcsön és lekötések, portfólió nyilvántartás; OTP SZÉP kártya egyenlege, kártyaforgalma, lakástakarék számlainformációk, személyi és címadatok és még sok más is.

9. Beállítások

Itt a jelszómódosítás, nyitóoldali beállítások, űrlapok karbantartása, OTPdirekt számlakör karbantartás, másodlagos számlaazonosítók, mobiltelefonos szolgáltatás, Mobil Aláírás beállítás, kedvencek karbantartása, számlaelnevezés módosítása, kártyaelnevezés módosítása, ügyfélelérhetőségek módosítása, saját azonosító beállítása található.

A fentiekről részletesen itt kaphatsz tájékoztatást.

Az Igénylések menüpontban vagy az Ajánlatok között, elektronikus szerződéskötéssel az alábbi konstrukciók igényelhetők az OTP netbankban: bankkártya, e-Gépkocsinyeremény betét, OTP Személyi kölcsön és ahhoz kapcsolódó törlesztési biztosítás, Direkt Privát Banki szolgáltatásra történő átszerződés.

Az OTP netbank használatához OTP bankszámla szükséges.

Érdemes megnézned, milyen bankszámlát kínál az OTP Bank, hiszen ehhez nemcsak kedvező díjak, átalánydíjas bankolások, de kedvezményprogram is tartozik. Utóbbi a bankkártyás vásárlások során kínál pénzvisszatérítési lehetőséget mindenféle külön havidíj nélkül, amely a készpénzes vásárlásnál is olcsóbb vásárlást kínál.

Ha régóta az OTP-nél vagy és az utóbbi években nem váltottál náluk olcsóbb bankszámlára, akkor szinte biztosan sokkal többet fizetsz, mint kellene.

Évente akár tízezreket is megspórolhatsz egy olcsóbb OTP-s számlával úgy, hogy a számlaszámod sem változik és az eddig megszokott netbankot, mobilbankot használhatod továbbra is. Megmutatjuk a mostani kedvező, felnőtteknek szóló számlájukat!

Bezár
Számlára érkező jövedelem:
Életkorod:
A jövedelmed alapján, általunk beállított tranzakciókkal számoltunk. A részletes kalkulációra kattintva ezeket személyre szabhatod.
Részletes kalkuláció
Bezár

Válaszd ki milyen mobilbanki szolgáltatások érdekelnek:

Válaszd ki hogyan listázzuk a találatokat:

Elektronikus utalások bankon kívülre havonta

Utalások
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Automatikus beszedések
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Rendszeres utalások
Hány darab?
db
Összesen
Ft

Készpénzfelvétel és bankkártyás vásárlás havonta

Kp felvétel a bank saját ATM-jéből
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Kp felvétel másik bank ATM-jéből
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Bankkártyás vásárlás
Hány darab?
db
Összesen
Ft

Csak ezektől a bankoktól szeretnék bankszámlákat látni


				
Bezár
Kondíciók frissítve: 2024. november 15.
Rendezés:
  • Smart számlacsomag - Alap csomaggal
    Mobilbanki ügyintézés
    5,0
    Mi ez?
    Havi összköltség 450 Ft Kezdetben 304 Ft
    Számlanyitási akció 0 Ft
    Megnézem
    a bank oldalán
    Részletek
1 / 1 találat

A megjelenített adatok nem minősülnek ajánlatnak vagy ajánlattételnek és nem jelentenek teljes körű tájékoztatást, azok kizárólag informatív jellegűek, szerződéskötési kötelezettséget nem jelentenek. Felhívjuk figyelmét, hogy a kalkulátorban szereplő banki ajánlatok nem feltétlenül objektív összehasonlítás alapján jelennek meg. A banki ajánlatok sorrendjét befolyásolhatja a kattintások gyakorisága, a bankokkal kötött promóciós szerződés tartalma (így különösen: a promóciós díj összege, illetve a megrendelt kattintási szám mennyisége), valamint az ajánlatok megjelenésének időben történő egyenletes eloszlása miatti egyedi ütemezési célú informatikai megoldások. A kiválasztott hitelintézet által adott ajánlat eltérhet a fent megadott adatoktól, amely vonatkozásában felelősségünket kizárjuk. További részletek az Ügyféltájékoztatónkban (ITT), valamint a hitelintézetek weboldalán vagy azok ügyfélszolgálatain tekinthetők meg.
Ezeknek a bankoknak a termékeit nem jelenítjük meg a kalkulátorainkban: Bank of China, BNP Paribas, Deutsche Bank, Duna Takarék Bank, ING, KDB Bank, Merkantil Bank, Oberbank, Polgári Bank.
Nem találtad meg, amit kerestél? Nézd meg a gyakran ismételt kérdéseket is!

További szöveg megjelenítése
Itt a havi átlagban kiszámolt összes díjat látod, amit a banknak fizetsz az első két évben, tehát:
- a bankszámla havi számlavezetési díja
- a bankkártya éves díja
- a digitális szolgáltatások díja (ha van)
- a tranzakcióid díjai (mint pl. átutalások, készpénzfelvételek).
Minden kedvezményt figyelembe vettünk. További részletek a "Feltételek, díjak" linkre kattintva, adatok módosítása a kalkulátor tetején.
Itt a havi átlagban kiszámolt összes díjat látod, amit a banknak fizetsz az első két évet követően, tehát:
- a bankszámla havi számlavezetési díja
- a bankkártya éves díja
- a digitális szolgáltatások díja (ha van)
- a tranzakcióid díjai (mint pl. átutalások, készpénzfelvételek).
Minden kedvezményt figyelembe vettünk. A ma ismert díjakkal számoltunk, mely az inflációval nőhet évente. További részletek a "Feltételek, díjak" linkre kattintva, adatok módosítása a kalkulátor tetején.

Videochates OTP Ügyfélszolgálat (OTP VideóBank)

Az OTP VideóBank szolgáltatása az OTP Internetbank Igénylések menüpontján keresztül a Segíthetek funkció keretében érhető el Skype vállalati verziójú szoftver használatával, hétköznap 8 és 20 óra között, hétvégén, ünnep- és pihenőnapokon pedig 10 és 18 óra között.

Az OTP ügyfélszolgálat az internetes szolgáltatás Igénylések / Személyi kölcsön igénylés menüpontja Segíthetek funkciója keretében lehetőséget biztosít a szükséges szoftver letöltésére.

Az OTP VideóBankon keresztül ügyfél-azonosítással átlagosan 15 perc alatt nyithatsz új lakossági bankszámlát az OTP Banknál.

Az OTP VideóBank igénybevételéhez hangszóróval, mikrofonnal, kamerával (minimum 640×480 felbontás, lehetőség szerint autófókusszal) ellátott asztali számítógép, notebook VAGY előlapi kamerával ellátott telefon vagy tablet ÉS legalább 2/1 Mbit/s fel- ill. letöltési sávszélesség szükséges. A VideóBanki hívás jelentős adatforgalommal jár, ezért javasolt LAN vagy WiFi hálózat használata.

Az OTP VideóBankot az alábbi operációs rendszerekkel és böngészőkkel veheted igénybe:

Windows:

  • Microsoft Windows 7 vagy Windows 8.1 vagy Windows 10
  • Google Chrome 91 verziótól
  • Mozilla Firefox 91 verziótól
  • Edge 91 verziótól

macOS:

  • Legalább macOS 10.15
  • Safari 14 verziótól
  • Google Chrome 91 verziótól
  • Mozilla Firefox 91 verziótól

Android:

  • Legalább Android 9.0
  • Google Chrome 91 verziótól
  • Mozilla Firefox 91 verziótól
  • Edge 91 verziótól

iOS:

  • Legalább iOS 14.3
  • iPhone vagy iPad
  • Safari 14.1 verziótól
  • Google Chrome 91 verziótól
  • Mozilla Firefox 38 verziótól
  • Edge 91 verziótól

Habár korszerű a videóbankos ügyfélszolgálat is, sokan nem akarnak ügyintézővel beszélni, vagy kamerán megmutatni magukat. Ha te is így vagy vele, akkor a chates ügyfélszolgálat tetszeni fog. Nézzük meg, hogy itt mit lehet elintézni.

Lány az otp ügyfélszolgálat helyett a chat funkciót használja a mobiltelefonján

Chates OTP Ügyfélszolgálat

Az OTP Chat szolgáltatás az OTP InternetBankból és az OTP Bank honlapjának meghatározott oldalain érhető el (ahol a jobb alsó sarokból felbukkan). Az OTP Chat szolgáltatás ismertető oldalán például biztosan tudsz chatelni.

Az elérhető szolgáltatási ágak és nyitvatartási idejük:

  1. Navigációs segítség az új OTP InternetBank használatához: minden nap 00:00-24:00 óráig
  2. Lakossági számlacsomagok, betéti kártyák, OTPdirekt szolgáltatások: minden nap 00:00-24:00 óráig
  3. Lakossági bankszámlákhoz kapcsolódó megtakarítások, értékpapír szolgáltatások: munkanapokon 09:00-17:00 óráig
  4. Fogyasztási hitelek, hitelkártyák: minden nap 00:00-24:00 óráig
  5. Groupama Biztosító OTP Bank által értékesített biztosításai: minden nap 00:00-24:00 óráig
  6. Meglévő és új lakáshitelek: munkanapokon 09:00-17:00 óráig
  7. Fizetési nehézségek, hátralékos hitel- vagy számlaügyintézés: munkanapokon 08:00-18:00 óráig
  8. VideóBank szolgáltatás: hétköznap 08:00-20:00 óráig, hétvégén 10:00-18:00 óráig (kivéve ünnepnapokon)
  9. Vállalkozói pénzügyek: munkanapokon 08:00-20:00 óráig

Chat beszélgetés a fenti nyitva tartási időben, az OTP Internetbankban és az OTP Bank honlapjának meghatározott oldalain indítható a képernyő jobb alsó részén található chat sávra kattintva.

Miután a chat sávra kattintottál és megerősíted a chat beszélgetés kezdeményezési szándékát, automatikusan chatbe kerülhetsz a banki munkatárssal. Előfordulhat, hogy éppen minden chat ügyintéző foglalt, erről a chat ablakban kapsz tájékoztatást.

A chat ablakba egyszerre maximum 200 karaktert írhatsz, ezt követően entert nyomva folytathatod az írást. A chat ablakba linket is másolhatsz.

A chat lezárását követően egyszeri lehetőséget kapsz arra, hogy letöltsd a chatelés másolatát, ezt a „Letöltöm a beszélgetést” gomb segítségével kezdeményezheted.

Fontos tudnod, hogy az OTP ügyfélszolgálat chaten nem fogad el tranzakciós megbízást, hiszen nem végez beazonosítást.

Az OTP Internetbankon keresztül chatelve viszont egy könnyített beazonosítás keretében meghatározott banki és egyéb műveletek kezdeményezhetők lakossági és vállalati ügyfelek részére. A könnyített beazonosítás azt jelenti, hogy az az ügyintéző kérése szerint legalább 3 személyes adatod (pl. születési dátum, hely és idő, anyja leánykori neve, lakcím) valamint legalább 3, a bankszámládhoz kapcsolódó adat megadására van szükség.

Az ügyintézők soha nem kérnek jelszót vagy PIN-kódot, és nem is kérnek fel ezek módosítására.

Inkább általános kérdésekben az internetbank működésével, használatával kapcsolatos általános jellegű kérdésekben nyújtanak segítséget.

Az OTP Chat szolgáltatáson keresztül eljuttatott kérdés, észrevétel nem minősül hivatalosan benyújtott panasznak, így ezen a csatornán nem tudsz reklamációt benyújtani.

Technikailag azt kell tudnod, hogy a chates OTP ügyfélszolgálat igénybevételéhez külön program/letöltés nem szükséges.

A bank megszakíthatja veled a chatet, ha trágár, vagy becsületsértő kifejezéseket használsz, illetve rasszista, gyűlöletkeltésre alkalmas megnyilvánulásokat tartalmazó, vagy az OTP Bank szolgáltatásaihoz semmilyen módon nem kapcsolódó üzeneteket küldesz az ügyintézőnek.

Ügyfél emailt ír az OTP ügyfélszolgálatának laptopon kávézás közben

E-mail OTP ügyfélszolgálat

Az OTP Bank a 90-es évek óta változatlan címen, az informacio@otpbank.hu címen fogadja a kérdéseket e-mailben is.

Ezen az e-mail címen nem végeznek semmilyen tranzakciós műveletet, nem azonosítanak be, hiszen bárki írhat e-mailt és nem vagy folyamatos „vonalban”. Ezért ezt az e-mail címet csak általános segítségkérésre használd, továbbá javaslatot vagy észrevételt írj az OTP Bank szolgáltatásaival kapcsolatban.

OTP ügyfélszolgálat a weboldalról

Az OTP Banknak a weblapról is írhatsz. Ezt az oldalt keresd fel ehhez. Itt a „Panaszom van” szekcióban választanod kell, hogy az internetbankban bejelentkezve közlöd a problémád a bankkal, vagy internetbank hozzáférés hiányában kitöltöd a panaszbejelentő űrlapot.

Ha a „Termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos kérdésem van” szekcióban kiválasztod a témát, ott tematikus oldalakra navigálnak. Ezen keresztül nem fogsz tudni írni az OTP Banknak webes űrlapról. Ezért ezt csak önkiszolgáló célra használd. Ha írni akarsz, a „Panaszom van” szekciót használd.

Vállalkozóként ezt az oldalt kell felkeresned.

Beazonosítás hiányában itt sem fognak tudni érdemben segíteni, nem tudnak továbbá megbízást, tranzakciót fogadni tőled.

OTP ügyfélszolgálat a közösségi médiában

Az OTP Bank az alábbi csatornákon üzemeltet tartalomszolgáltatást a közösségi médiában:

Ezeken a helyeken mindenki látja a bejegyzéseidet, ezért itt ne intézz semmilyen konkrét ügyet (úgysem tudod elintézni). De általános esetekben a lehetőségek határáig sokszor itt is segítenek az OTP ügyfélszolgálat munkatársai.

Telefonos OTP ügyfélszolgálat

Az OTP ügyfélszolgálat, hivatalos nevén az OTPdirekt telefonos szolgáltatás az alábbi telefonszámokon érhető el. Mindegy, melyiket hívod, ugyanoda vezet mindegyik telefonszám, így használd a neked díjban kedvezőbbet:

06 1 366 6666

06 20 366 6666

06 30 366 6666

06 70 366 6666

A számok a 06 helyett +36 előhívóval külföldről is hívhatók.

Házaspár telefonról készül felhívni az otp ügyfélszolgálatát

A Bankkártyás ügyekben (nemcsak OTP-s ügyfeleknek, hanem minden ügyfélnek, aki OTP bankjegy-automatát használ) az alábbi külön számokon lehet hívni az OTP ügyfélszolgálatot, ez a Bankkártya Help Desk:

06 1 366 6000

06 20 366 6000

06 30 366 6000

06 70 366 6000

A számok a 06 helyett +36 előhívóval külföldről is hívhatók.

A 06 1 299-2999 számon felhívható Hitelinformációs vonalon az alábbiakban tudnak segíteni:

Végül a 06 1 366 6388, 06 20 366 6388, 06 30 366 6388 és 06 70 366 6388 telefonszámon felhívható Információs vonalon az alábbi szolgáltatásokat intézheted:

Személyes OTP ügyfélszolgálat bankfiókokban

A bankfiók felkeresése előtt érdemes időpontot foglalni. Személyesen az alábbi ügyekben járhatsz el:

1. Bankszámlák:

  • Lakossági bankszámlák
  • Adatváltozás bejelentése
  • Nagy összegű készpénzbefizetés vagy készpénzkifizetés
  • Internetbank
  • OTP MobilBank (mobilalkalmazás)

2. Bankkártyák:

  • Betéti bankkártya
  • Hitelkártya

3. Hitelek:

  • Jelzálog típusú hitelek
  • Fogyasztási hitelek
  • Babaváró kölcsön

4. Megtakarítások, befektetések:

  • Betétek, értékpapírok
  • Pénzügyi tervezés
  • Lakás-takarékpénztári (LTP) megtakarítás

5. Biztosítások

6. Hagyatéki ügyek

OTP ügyfélszolgálat postai levélben

Az OTP ügyfélszolgálatnak postai levelet a OTP Bank Nyrt., 1876 Budapest címre küldhetsz. A címnek nincs további részletezése, odatalál ennyi adattal is.

Itt ugyanazt lehet leírni, mint az e-mailnél, vagyis ezen a „csatornán” keresztül nem végeznek semmilyen tranzakciós műveletet, nem azonosítanak be, hiszen bárki írhat postai levelet. Ezért ezt a postacímet csak általános segítségkérésre használd, továbbá javaslatot vagy észrevételt írj az OTP Bank szolgáltatásaival kapcsolatban.

Ha választani kell, inkább írj e-mailt. Postai levelet csak a legvégső esetben használj, ez ugyanis a leglassabb kommunikáció az OTP Bankkal.

OTP ügyfélszolgálat előnyök-hátrányok

  • sokféle csatornán intézheted az ügyeidet az OTP ügyfélszolgálattal
  • a legkorszerűbb módokon (chat, videóbank) is kapcsolatba léphetsz az OTP ügyfélszolgálattal
  • a legtöbb esetben az OTP ügyfélszolgálat külön díjat nem számít fel a személyes ügyintézésért
  • egyes csatornákon csak korlátozottan tudod igénybe venni az OTP ügyfélszolgálatot
  • több esetben szerződéses viszony szükséges az OTP ügyfélszolgálat eléréséhez és teljes körű használatához (mint minden banknál)
  • korlátozottan van 0-24 órás ügyfélszolgálat, csak telefonon és egyes chat témákban

Összefoglaló

Az OTP ügyfélszolgálat még mindig a klasszikus telefonos úton tud a leggyorsabban reagálni a problémádra, ha hozzájuk kell fordulnod. Hívd fel őket a panaszoddal, használd a beazonosítást és utána gyorsan eligazodsz a kívánt ügyben.

Viszont az OTP Bank is üzemeltet korszerű csatornákat, mint e-mail, de még inkább chat vagy videóbank. Ezeken a csatornákon korlátozott ügyintézéssel, de szintén intézheted az ügyeidet. Mindegyiknél más korlát van, érdemes elolvasnod a részleteket a fentiekben.

Ahol biztosan szinte minden ügyedet el tudod intézni, az önkiszolgáló módon az OTP internetbankban van, illetve OTP ügyfélszolgálati munkatárssal telefonon vagy bankfiókban, beazonosítással.

Maradtak kérdéseid az OTP ügyfélszolgálattal kapcsolatban?

  • Hol írhatok érzékeny személyes pénzügyi adatot egy tranzakcióhoz? Online chatban, e-mailben vagy a webes űrlapon?

    Ezek egyikén sem. Ha ilyet szeretnél, akkor próbáld önkiszolgáló módon elintézni. Ha ez nem megy, akkor korlátozottan segíthet a chates OTP ügyfélszolgálat, de telefonos OTP ügyfélszolgálaton vagy személyes OTP ügyfélszolgálaton a bankfiókokban tudod elintézni az ügyedet a legbiztosabban.

  • Melyik a leggyorsabb ügyintézési lehetőség az OTP ügyfélszolgálaton?

    Még ma is a telefonos OTP ügyfélszolgálat, esetleg a chates OTP ügyfélszolgálat, de az csak korlátozottan.

  • Külföldről fel tudom hívni az OTP ügyfélszolgálatot?

    Igen. A telefonszámokban a 06 helyett használd a +36 előhívót. Az OTP Bank nem üzemeltet külföldről ingyen hívható telefonszámot.

Homa Péter
Homa Péter bankszámlaszakértő
Linkedin
Homa Péter bankszámlaszakértő

Kisgyerekkoromban a golyós számológépen szocializálódva fogtam bele a pénzügyekbe, amiből végül merő véletlenségből egy közgazdász diploma lett. Közben rájöttem, hogy a bankkártya nem csak levélbontásra alkalmas, hanem ha ATM-be dugjuk, az el is nyelheti. Ebből a felismerésből született meg több ezer szakmai cikk többféle pénzügyi-gazdasági portálon, immáron harmadik évtizede. Eretnek nézeteim tálalására végre megtaláltam végleges helyemet a BiztosDöntésnél, ahol célom, hogy közérthetően hozzam el neked mindazt, amivel megtalálod a helyed a napi pénzügyekben. 20 éves tapasztalatom van a bankszámla, banki betét, hitelkártya, állampapír és nyugdíjmegtakarítások területén. 2003-ban végeztem a Corvinus Egyetemen közgazdászként.

Kapcsolódó címkék

Legfrissebb útmutatóink bankszámla témában