Ugrás a tartalomhoz
 
Cikkek

A lakossági ügyfelek igényeihez alkalmazkodva a hitelintézet meghosszabbítja az OTPdirekt internetbank használatát. Erre azért van szükség, hogy azoknak az ügyfelek, akik még nem kezdték el használni az új internetbankot, további időt biztosítson az átállásra. Fontos, hogy aki már használja a mobilbankot vagy az új internetbankot, annak nincs teendője. A pontos határidőről a későbbiek folyamán a bank időben értesíti ügyfeleit.

Az ügyfélvisszajelzések alapján azt tapasztalja az OTP Bank, hogy bár sokan használják a bankfiókokat összetettebb banki szolgáltatások igénybevételéhez, a digitalizáció megállíthatatlan, már több millió ügyfél használja rendszeresen a mobilbankot és az új internetbankot. Ezért van jelentősége annak, hogy egy korábban használt banki felület, az OTPdirekt kivezetését az ügyfelek igényeinek megfelelően hajtsa végre a hitelintézet. A pontos határidőről a későbbiek folyamán a bank időben értesíti ügyfeleit várhatóan 2025 végéig.

Az OTP MobilBank és az új internetbank már évek óta elérhető és párhuzamosan használható a régi OTPdirekttel. Az ügyfelek jelentős része már az új szolgáltatásokat használja. Van azonban egy kisebb ügyfélkör, akik még számítógépeiken az OTPdirekten intézik pénzügyeiket. Azoknak az ügyfeleknek, akik már az új internetbankot vagy az OTP mobilbanki applikációját használják, nincs teendőjük.

A kivezetési periódus meghosszabbításával a még nem átszerződött ügyfelek kapnak plusz időt. A bank továbbra is azt kéri, hogy szerződjenek át az OTP MobilBankra és InternetBankra, hiszen előreláthatóan 2025 év végén már csak az új felületek lesznek elérhetőek a lakossági ügyfelek számára.

Az átszerződést legegyszerűbben online tudják elintézni az ügyfelek.

Kapcsolódó címkék

Legfrissebb útmutatóink bankszámla témában