Ugrás a tartalomhoz
 
Cikkek

A K&H ebank a hitelintézet internetbank szolgáltatása. Lépésről lépésre bemutatjuk a funkcóit.

Mi az a K&H ebank?

A K&H Bank internetbank szolgáltatását takarja. Nem keverendő össze a K&H mobilbankkal, amely a bank mobilalkalmazása. Az alábbi szolgáltatásokra képes:

  • átutalások (átutalás belföldön forintban, egyéb devizában, rendszeres átutalás)
  • olcsóbban, mint telefonon vagy a bankfiókban
  • csekkbefizetés átutalással
  • csoportos beszedés
  • kártyás mobilegyenleg feltöltése
  • betéti- és hitelkártya beállítások, köztük limitmódosítás
  • számlatörténet, számlakivonatok
  • lekötött betétek, egyéb megtakarítások, befektetések
  • hitelek
  • biztosítások

Első lépések a K&H ebank használatához

A K&H ebank szolgáltatást bármelyik K&H bankfiókban igényelhetsz K&H ebank szerződés megkötésével, de ha még nincs K&H énazonosítód, akkor az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez ezt is igényelned kell. Az ePIN kódodra is szükség lesz.

A K&H bankfiókokba időpontot is foglalhatsz ezen a címen. Ezzel hamarabb sorra kerülhetsz, nem kell kivárnod a sor végét.

Az aktiválást ezen az oldalon, az „első belépés”-re kattintva végezheted el. SMS belépés első használatakor a bankfiókban kapott K&H énazonosítóval és ePIN-kóddal léphetsz be az ebankba.

Felhasználónevet és jelszót kell választanod és követned kell a bank által felajánlott lépéseket. A sikeres regisztráció után a K&H énazonosítód a K&H ebankba történő belépésre nem használható.

Azonosítási lehetőségek a K&H ebank használatához

A K&H ebankot hagyományos SMS és a legújabb mobil-token alapú azonosítással is használhatod.

SMS esetén a banknál rögzített telefonszámra küldi ki a bank az egyszer használatos jelszót. A K&H ebankban az SMS belépési módot a beállítás / belépési lehetőség / authentikációs telefonszám kezelése menüpontban megadott mobiltelefonszámra állíthatod be.

K&H tokenes belépés

A szoftveres alapú mobil-token azonosításhoz aktivált K&H mobilbank-alkalmazás szükséges, melyet az App Store, Google Play alkalmazásáruházakból tölthetsz le.

A mobilbank bejelentkező képernyőjén a „mobil-token azonosítás” funkciót választva a számítógéped ebank bejelentkezési képernyőjén, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően kell beolvasod a telefonoddal az ott megjelenő színes pontkódot.

A belépést mobiltelefonod mPIN kódjával vagy - arra alkalmas iPhone készülék esetén - TouchID-val meg kell erősítened.

Az „azonosító eszközök” oldalon ellenőrizheted a hozzád rendelt azonosítási eszközöket és azok státuszát.

Tetszenek ennek a fiúnak a kh ebank funkciói

A K&H ebank funkciói

Belépés után a képernyő fejlécében az alábbi funkciókat érheted el.

  • ügyfélválasztó: ha több ügyfél számláit kezeled, itt tudsz ügyfelet választani. A leggyakrabban kezelt ügyfelet beállíthatod alapértelmezettnek.
  • utolsó bejelentkezés időpontja: minden sikeres bejelentkezéskor frissül a fejlécben található „Utolsó bejelentkezés” időpontja.
  • aláírandók: itt láthatod az aláírásra váró tranzakciók számát. Ha megnyomod a gombot, betöltődnek az aláírandó tranzakciók.
  • üzenetek: a gombra kattintva a postaládába jutsz, ahol megtekintheted a bank leveleit és te is küldhetsz üzenetet a K&H Banknak. Itt találod a tranzakció visszaigazoló üzeneteket is. Az olvasatlan üzenetek számát sárga számok jelzik az üzenetek ikonon.
  • beállítások: a gombra kattintva tudod elérni a számlád beállításait
  • időkorlát: 5 perc inaktivitás után a rendszer kiléptet.
  • kilépés: szabályosan itt tudsz kijelentkezni a rendszerből
  • üzenősáv: itt láthatod a legfrissebb értesítéseket
  • menüsor: a menüsor ikonjaira kattintva itt jelennek meg a menüpontok

Beállítási lehetőségek

A beállítás elosztóoldalon keresztül az alábbi lekérdezésekre, beállításokra van lehetőséged:

  • láthatod a bank által nyilvántartott személyes adataidat. Lakcím- vagy telefonszám-változás esetén ezen az oldalon tudod ellenőrizni és módosítani ezeket az adatokat.
  • nyilatkozatot tudsz tenni, vagy vissza tudod vonni a korábbi nyilatkozatodat a K&H Márkacsoport tagvállalatai marketing célú megkeresésével kapcsolatban. Emellett itt tudsz nyilatkozni a K&H Bank és K&H Biztosító közös ügyfélkiszolgálásáról.

Ha egynél több ügyfél kezelésére is jogosult vagy, akkor az elsődleges ügyfél funkció használatával válthatsz az ügyfelek között.

  • nyilatkozatot tudsz tenni az ingyenes készpénzfelvétellel kapcsolatban, melyet a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény 36/A paragrafusa szabályoz.
  • egyedi számlaelnevezéseket adhatsz meg, melyekkel könnyebben beazonosíthatod a K&H-s bankszámláidat. Megváltoztathatod a számlák megjelenítésének sorrendjét a bankszámlákat tartalmazó legördülő listákban.
  • a másodlagos azonosító menüpontban e-mail címet, mobiltelefonszámot, magánszemélyként adóazonosító jelet rögzíthetsz a bankszámlaszámodhoz. Így ezekkel az adatokkal is tudnak neked utalni a bankszámlaszám helyett a belföldi azonnali fizetési rendszerben.

A tevékenységnaplóban láthatod az ebankban végzett tevékenységeidet időrendi felsorolásban.

A kh ebank beállításait próbálgatja számítógépen egy ügyfél
  • az értesítések közt a „mobilinfo történet” menüpontban a K&H mobilinfo szolgáltatáshoz tartozó SMS forgalmat kérdezheted le.
  • a mobilinfo sms beállítás menüpontban kezelheted a K&H Bank SMS értesítő szolgáltatásának, a K&H mobilinfónak a paramétereit, illetve ki is kapcsolhatod az üzenetküldő szolgáltatást. Azt is beállíthatod, hogy milyen jellegű tranzakciókról, illetve milyen értékhatár felett kérsz SMS értesítést.
  • a kivonatrendelkezés oldalon a papír alapú, postai kézbesítésű bankszámlakivonat küldéséről rendelkezhetsz. Ettől függetlenül az elektronikus kivonat folyamatosan elérhető marad az ebankban. A papír alapú kivonat igénylése ügyfélszinten történik, azaz valamennyi folyószámládra vagy/és értékpapírszámládra vonatkozik.
  • a korábbi (sikeres és sikertelen) feltöltőkártyás mobilegyenleg feltöltéseket kérdezheted le ebben a menüpontban. A lista időrendben, bankkártyánként csoportosítva jelenik meg.

A K&H ebank nyitóképernyője

A K&H ebank nyitóképernyőjén az alábbi információkat láthatod:

Összesített számlaegyenleg

A számláid összesített egyenlegét láthatod itt, akár más devizába is átszámolva. Az egyenleginformációkat a „szem” ikon segítségével rejtheted el. Ha így lépsz ki az internetbankból, úgy a következő bejelentkezés során is rejtve maradnak az egyenlegeid.

A „ceruza” ikonra kattintva módosíthatod a megadott számlaelnevezéseket és megjelenítési sorrendet adhatsz meg. A számlák mellett található jelölőkkel azt is meghatározhatod, hogy mely számlák egyenlege jelenjen meg az összesített számlaegyenlegben.

Bankszámlák listája

Az adott számlára kattintva részletesebb egyenleginformációit kapsz. A megjelenő gyorsfunkcióra való kattintással rögtön az adott megbízástípusnak megfelelő tranzakciós képernyőre válthatsz (átutalás, számlatörténet, számlakivonatok).

Az egyenlegváltozás kijelzésében lehetőség van kompakt, 30, 60, és 90 napos nézetet is választani.

Azt, hogy az egyes napokon mely számládnak mekkora egyenlege volt, a kurzor grafikon fölé húzásával láthatod. Az egyes tranzakciók részletei az adott tranzakció melletti „V” gombra kattintva jelennek meg.

A tranzakciók részleteinél PDF alapú igazolást nyomtathatsz a „nyomtatás" gombra való kattintással.

A „további tranzakciók” gombbal áttérhetsz a számlatörténet menüpontra, a „tranzakciómásolás” nevű gombbal pedig másolhatod a tranzakciókat (azaz újraindíthatod), de csak akkor, ha átutalásról, betétlekötésről, feltöltőkártyás mobilegyenleg feltöltéséről vagy befektetésről van szó. Utóbbi esetben a „tovább a részletekre >>” linkkel léphetsz tovább.

Ha rendelkezel megfelelő számlatípussal és adtál meg célokat, nyomon követheted ezeknek a céloknak az alakulását.

A gyorsmenü kezelése

Egyedileg összeállíthatod a leggyakrabban használt funkciókat.

Csekkbefizetés átutalásként

Sárga és fehér csekk befizetésére is lehetőséget nyújt a K&H ebank. Az adatokat egy sárga csekkre hasonlító felületen megadva a csekk kiegyenlítése átutalással történik, a számlacsomag szerinti átutalás díjáért.

Kávé mellett ez a boldog ügyfél átállítja a kh ebankban a gyakran használt funkciókat

Bankkártyák kezelése a K&H ebankban

A „bankkártyakezelés, limitmódosítás” oldalon kezelheted a hozzád, mint felhasználóhoz tartozó bankkártyákat, továbbá lekérdezheted azok PIN-kódját.

Arra is van mód, hogy aktiváld, vagy átmenetileg felfüggeszd, illetve végleg letiltsd a bankkártyáidat.

Itt tudod megadni az internetes limitet, illetve itt állíthatod be az internetes vásárláshoz tartozó telefonszámot és jelszót is.

A bankkártyák melletti „v” gombra kattintva láthatók a bankkártya részletes adatai.

Az internetes tranzakció limitösszege nem lehet magasabb a bankkártyához tartozó vásárlási limitnél. Az internetes vásárlás is a vásárlási limit részét képezi.

A módosítások az aláírást követően azonnal életbe lépnek.

Ha felfüggeszted a bankkártyádat, ami egy ingyenes szolgáltatás, akkor a feloldásig nem tudod használni. A felfüggesztés legfeljebb 90 napig tarthat, ha ez idő alatt nem oldod fel a kártyádat, a K&H Bank automatikusan letiltja azt. A letiltást már nem vonhatod vissza. Sikeres felfüggesztést követően a kártyaképen megjelenik a felfüggesztési időszak végdátuma.

Számlatörténet, számlakivonatok

A számlatörténet lekérdezése oldalon áttekintheted a pénzmozgásaidat, akár 5 naptári évre visszamenőleg is. Egy adott tranzakció részleteit a „+” gombbal tekintheted meg.

A „számlakivonatok, értesítők" oldalon lekérheted a bankszámlakivonatokat és értesítőket, PDF formátumban. Exportálni CSV vagy XLS formátumban tudsz.

Megtakarítások kezelése

A betétek, megtakarítások kezelését külön elosztóoldalról indíthatod el. A betétlekötés részletei az adott betétlekötés melletti „+” gombbal hívhatók elő. A betétet feltörheted azonnal vagy ismétlődő betétet feltörhetsz a fordulónapra is. A betétmódosítás oldalon tudod változtatni a betét futamidejét. A módosítás a betét fordulónapján lép életbe.

Egyszeri lekötött betétnél kizárólag az ismétlődés, ismétlődő lekötött betétnél kizárólag a futamidő, ill. kamathely módosítható a fordulónapra történő felmondással.

Nyithatsz K&H tervező megtakarítási betétszámlát is.

Minden jövőbeni tervedre külön megtakarítási célt hozhatsz létre, egyedi névvel és ikonnal, amit folyamatosan nyomon követhetsz.

Házaspár a kh ebank megtakarítások funkcióját használja pénzügyek tervezéséhez

A cél rögzítésekor az alábbi adatokat kell megadnod:

  1. célösszeg,
  2. határidő,
  3. induló megtakarítási összeg (ha van).

A K&H tervező kiszámolja, hogy mekkora összegű havi rendszeres megtakarítás szükséges ahhoz, hogy a rögzített célod időben elérd. Erre az összegre akár rendszeres utalási megbízást is elindíthatsz.

Értékpapírszámla az ebankban

Az alábbi funkciókat éred el, ha van aláírt befektetési szolgáltatási szerződésed: egyenleg, eladás, befektetésijegy-vétel, rendszeres befektetésijegy-vétel, tőzsdei értékpapírvétel, állampapírvétel, forintátutalás, deviza-átutalás, vételi nyilatkozat.

Itt tudod kitölteni a MiFID tesztet is.

Hitelinformációk a K&H ebankban

A K&H ebank szolgáltatásának „hitelek” menüpontjában megtekintheted a hiteleiddel kapcsolatos információkat.

Az elérhető információk között szerepel többek között a:

  • tőketartozás
  • következő törlesztőrészlet dátuma
  • következő törlesztőrészlet összege
  • esetleges késedelem
  • kamat (százalékban)

Biztosítások lekérdezése

A K&H ebankban az alábbi biztosítások megkötését indíthatod el:

  1. K&H casco
  2. K&H lakásbiztosítás
  3. K&H utasbiztosítás
  4. K&H gépjármű-felelősségbiztosítás
  5. K&H kárbejelentés
  6. K&H ügyfélportál

A K&H ebank használatának technikai feltételei

A K&H ebank szolgáltatás az alábbi böngészőkre optimalizált, operációs rendszertől függetlenül:

  • Chrome 42 vagy újabb verzió
  • Mozilla Firefox 47 vagy újabb verzió
  • Microsoft Internet Explorer 9 vagy újabb verzió

A K&H ebank előnyei és hátrányai

  • sokfunkciós internetbank szolgáltatás
  • reszponzív weboldal, azaz alkalmazkodik a képernyőméretedhez
  • automatikusan beléptet a mobil-token használata esetén
  • nemzetközi átutalásnál automatikusan kiszámolja a tranzakció díját
  • az internetbank nem tartalmazza a K&H Kate nevű robotszolgáltatását, csak a mobilapplikáció
  • a szolgáltatás csak bankfiókban igényelhető, telefonos ügyfélszolgálaton nem
  • a számlatörténete 30 tételenként lapozható, ami elég nehézkes egy régebbi tranzakció visszakeresése esetén

Maradtak kérdéseid?

  • Használhatom párhuzamosan a mobil-tokenes és SMS-es belépést is?

    Sajnos nem. De bármikor válthatsz a kétféle azonosítási mód között.

  • A K&H ebanknak van havi díja?

    Igen, azonban ezt a K&H Bank rendszeresen meghosszabbított akció keretében elengedi.

  • Van lehetőség mobil-tokenes belépésre, ha nincs okostelefonom vagy nem akarom telepíteni a K&H mobilbank alkalmazást?

    Sajnos nincs. A mobil-tokenes szoftver be van építve a K&H mobilbankba és csak korszerű okostelefonokon fut.

Homa Péter
Homa Péter bankszámlaszakértő
Linkedin
Homa Péter bankszámlaszakértő

Kisgyerekkoromban a golyós számológépen szocializálódva fogtam bele a pénzügyekbe, amiből végül merő véletlenségből egy közgazdász diploma lett. Közben rájöttem, hogy a bankkártya nem csak levélbontásra alkalmas, hanem ha ATM-be dugjuk, az el is nyelheti. Ebből a felismerésből született meg több ezer szakmai cikk többféle pénzügyi-gazdasági portálon, immáron harmadik évtizede. Eretnek nézeteim tálalására végre megtaláltam végleges helyemet a BiztosDöntésnél, ahol célom, hogy közérthetően hozzam el neked mindazt, amivel megtalálod a helyed a napi pénzügyekben. 20 éves tapasztalatom van a bankszámla, banki betét, hitelkártya, állampapír és nyugdíjmegtakarítások területén. 2003-ban végeztem a Corvinus Egyetemen közgazdászként.

Kapcsolódó címkék

Legfrissebb útmutatóink bankszámla témában