A K&H ebank szolgáltatása a hitelintézet internetbank szolgáltatását takarja. Sokféle funkciója van, például átutalást lehet vele indítani, segít a csekkek befizetésében, láthatod a számlatörténetedet, aktiválhatod vele a betéti- és hitelkártyáidat, limiteket módosíthatsz, aktiválhatod, felfüggesztheted, sőt, le is tilthatod a kártyádat és lekérdezheted a PIN-kódodat is többek között. Lépésről lépésre bemutatjuk ezeket és még régi K&H-s ügyfeleknek is mondunk újakat.

Mi az a K&H ebank?

A K&H Bank internetbank szolgáltatását takarja. Nem keverendő össze a K&H mobilbankkal, amely a bank mobilalkalmazása. Az alábbi szolgáltatásokra képes:

  • átutalások (átutalás belföldön forintban, egyéb devizában, rendszeres átutalás)
  • olcsóbban, mint telefonon vagy a bankfiókban
  • csekkbefizetés átutalással
  • csoportos beszedés
  • kártyás mobilegyenleg feltöltése
  • betéti- és hitelkártya beállítások, köztük limitmódosítás
  • számlatörténet, számlakivonatok
  • lekötött betétek, egyéb megtakarítások, befektetések
  • hitelek
  • biztosítások

Ha még nincs K&H-s bankszámlád, az alábbiak közül igényelhetsz egyet. A BiztosDöntés.hu bankszámla kalkulátorával te is kiválaszthatod a számodra legmegfelelőbb ajánlatot!

Bezár
Havonta
számlára érkező jövedelemmel és az általad beállított tranzakciókkal kalkuláltunk.
Részletes kalkuláció
Bezár
Életkorod
év

Elektronikus utalások bankon kívülre havonta

Utalások
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Automatikus beszedések
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Rendszeres utalások
Hány darab?
db
Összesen
Ft

Készpénzfelvétel és bankkártyás vásárlás havonta

Kp felvétel a bank saját ATM-jéből
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Kp felvétel másik bank ATM-jéből
Hány darab?
db
Összesen
Ft
Bankkártyás vásárlás
Hány darab?
db
Összesen
Ft

Csak ezektől a bankoktól szeretnék bankszámlákat látni


					
Bezár

Azon dolgozunk, hogy a rengeteg bankszámla közül megtalálhasd a legjobbat.

Most kalkuláljuk a(z)
    bankszámláit...
    Mit szeretnél mobilról elintézni?
    Rendezés:
    • Bajnok bankszámla
      Mobilbanki ügyintézés
      3,9
      Mi ez?
      Havi összköltség 378 Ft Kezdetben 315 Ft
      Számlanyitási akció 40 000 Ft jóváírás a bankszámlán
      Mobilbanki ügyintézés
      3,9
      Megnézem
      a bank oldalán
      Részletek
      • 40 000 Ft jóváírást kapsz, ha új ügyfélként szelfivel nyitod meg a számlát
    • Smart számlacsomag - Alap csomaggal
      Mobilbanki ügyintézés
      5,0
      Mi ez?
      Havi összköltség 450 Ft Kezdetben 304 Ft
      Számlanyitási akció 0 Ft
      Mobilbanki ügyintézés
      5,0
      Megnézem
      a bank oldalán
      Részletek
    • ECO bankszámla
      Mobilbanki ügyintézés
      4,3
      Mi ez?
      Havi összköltség 1 015 Ft Kezdetben 714 Ft
      Számlanyitási akció 0 Ft
      Mobilbanki ügyintézés
      4,3
      Megnézem
      a bank oldalán
      Részletek
    • Mobil Aktív Plusz számlacsomag
      Mobilbanki ügyintézés
      4,1
      Mi ez?
      Havi összköltség 1 207 Ft Kezdetben 694 Ft
      Számlanyitási akció 35 000 Ft jóváírás a bankszámlán
      Mobilbanki ügyintézés
      4,1
      Megnézem
      a bank oldalán
      Részletek
    • MBH Kedvezmény Számlacsomag
      Mobilbanki ügyintézés
      2,7
      Mi ez?
      Havi összköltség 3 582 Ft Kezdetben 3 032 Ft
      Számlanyitási akció 0 Ft
      Mobilbanki ügyintézés
      2,7
      Megnézem Részletek

    A megjelenített adatok nem minősülnek ajánlatnak vagy ajánlattételnek és nem jelentenek teljes körű tájékoztatást, azok kizárólag informatív jellegűek, szerződéskötési kötelezettséget nem jelentenek. Felhívjuk figyelmét, hogy a kalkulátorban szereplő banki ajánlatok nem feltétlenül objektív összehasonlítás alapján jelennek meg. A banki ajánlatok sorrendjét befolyásolhatja a kattintások gyakorisága, a bankokkal kötött promóciós szerződés tartalma (így különösen: a promóciós díj összege, illetve a megrendelt kattintási szám mennyisége), valamint az ajánlatok megjelenésének időben történő egyenletes eloszlása miatti egyedi ütemezési célú informatikai megoldások. A kiválasztott hitelintézet által adott ajánlat eltérhet a fent megadott adatoktól, amely vonatkozásában felelősségünket kizárjuk. További részletek az Ügyféltájékoztatónkban (ITT), valamint a hitelintézetek weboldalán vagy azok ügyfélszolgálatain tekinthetők meg.
    Ezeknek a bankoknak a termékeit nem jelenítjük meg a kalkulátorainkban: Bank of China, BNP Paribas, Deutsche Bank, Duna Takarék Bank, ING, KDB Bank, Merkantil Bank, Oberbank, Polgári Bank.

    További szöveg megjelenítése

    Első lépések a szolgáltatás használatához

    A K&H ebank szolgáltatást bármelyik K&H bankfiókban igényelhetsz K&H ebank szerződés megkötésével, de ha még nincs K&H énazonosítód, akkor az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez ezt is igényelned kell. A hozzá kapott ePIN kódodra is szükség lesz.

    A K&H bankfiókokba időpontot is foglalhatsz ezen a címen. Ezzel hamarabb sorra kerülhetsz, nem kell kivárnod a sor végét.

    Az aktiválást ezen az oldalon, az „első belépés”-re kattintva végezheted el. SMS belépés első használatakor a bankfiókban kapott K&H énazonosítóval és ePIN-kóddal léphetsz be az ebankba. A helyes azonosítók megadása után felhasználónevet és jelszót kell választanod és követned kell a bank által felajánlott lépéseket. Meg kell adnod a felhasználónevet, kétszer a jelszót és az SMS-ben kapott jelszót újból.

    A sikeres regisztráció után a K&H énazonosítód a K&H ebankba történő belépésre nem használható (de nem szűnik meg!).

    A felhasználónév hossza 6-15 karakter közti lehet, kis- és nagybetű nem számít. Számok és betűk egyaránt használhatók, de csak az ékezetmentes karakterek. Speciális karakterekből csak alulvonást és pontot tartalmazhat.

    A jelszó 8-15 karakter közti lehet, egyaránt tartalmaznia kell kis- és nagybetűt és legalább 2 számot. 3 egymás melletti karakter nem lehet azonos, a jelszó nem egyezhet meg továbbá a K&H énazonosítóval és a felhasználónévvel.

    A jelszót a bank 3 havonta javasolja megváltoztatni. A jelszót a „beállítások” menüpontban bármikor megváltoztathatod. Az új jelszó nem egyezhet meg a korábbi 5 jelszóval.

    Azonosítási lehetőségek a K&H ebank használatához

    A K&H ebankot hagyományos SMS és a legújabb mobil-token alapú azonosítással is használhatod.

    SMS esetén a banknál rögzített telefonszámra küldi ki a bank az egyszer használatos jelszót. A K&H ebankban az SMS belépési módot a beállítás / belépési lehetőség / authentikációs telefonszám kezelése menüpontban megadott mobiltelefonszámra állíthatod be.

    A tokenes belépés kényelmesebb

    A szoftveres alapú mobil-token azonosításhoz aktivált K&H mobilbank-alkalmazás szükséges, melyet az App Store, Google Play alkalmazásáruházakból tölthetsz le.

    A mobilbank bejelentkező képernyőjén a „mobil-token azonosítás” funkciót választva a számítógéped ebank bejelentkezési képernyőjén, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően kell beolvasod a telefonoddal az ott megjelenő színes pontkódot.

    A belépést mobiltelefonod mPIN kódjával vagy - arra alkalmas iPhone készülék esetén - TouchID-val meg kell erősítened.

    Az „azonosító eszközök” oldalon ellenőrizheted a hozzád rendelt azonosítási eszközöket és azok státuszát. A törlés gombra történő kattintással tudod törölni a kívánt eszközön regisztrált mobiltokent. Az SMS alapú szolgáltatás használata esetében a „+” gombra kattintva módosíthatod a mobiltelefonszámod, a „telefonszám módosítás” gomb segítségével.

    Tetszenek ennek a fiúnak a kh ebank funkciói

    A K&H ebank fejlécének funkciói

    Belépés után a képernyő fejlécében az alábbi funkciókat érheted el.

    • ügyfélválasztó: ha több ügyfél számláit kezeled, itt tudsz ügyfelet választani. A leggyakrabban kezelt ügyfelet beállíthatod alapértelmezettnek.
    • utolsó bejelentkezés időpontja: minden sikeres bejelentkezéskor frissül a fejlécben található „Utolsó bejelentkezés” időpontja.
    • aláírandók: itt láthatod az aláírásra váró tranzakciók számát. Ha megnyomod a gombot, betöltődnek az aláírandó tranzakciók.
    • üzenetek: a gombra kattintva a postaládába jutsz, ahol megtekintheted a bank leveleit és te is küldhetsz üzenetet a K&H Banknak. Itt találod a tranzakció visszaigazoló üzeneteket is. Az olvasatlan üzenetek számát sárga számok jelzik az üzenetek ikonon.
    • beállítások: a gombra kattintva tudod elérni a számlád beállításait
    • időkorlát: 5 perc inaktivitás után a rendszer kiléptet.
    • kilépés: szabályosan itt tudsz kijelentkezni a rendszerből
    • üzenősáv: itt láthatod a legfrissebb értesítéseket
    • menüsor: a menüsor ikonjaira kattintva itt jelennek meg a menüpontok

    Beállítási lehetőségek

    A beállítás elosztóoldalon keresztül az alábbi lekérdezésekre, beállításokra van lehetőséged:

    • láthatod a bank által nyilvántartott személyes adataidat. Lakcím- vagy telefonszám-változás esetén ezen az oldalon tudod ellenőrizni és módosítani ezeket az adatokat.
    • nyilatkozatot tudsz tenni, vagy vissza tudod vonni a korábbi nyilatkozatodat a K&H Márkacsoport tagvállalatai marketing célú megkeresésével kapcsolatban. Emellett itt tudsz nyilatkozni a K&H Bank és K&H Biztosító közös ügyfélkiszolgálásáról.

    Ha egynél több ügyfél kezelésére is jogosult vagy, akkor az elsődleges ügyfél funkció használatával válthatsz az ügyfelek között.

    • nyilatkozatot tudsz tenni az ingyenes készpénzfelvétellel kapcsolatban, melyet a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény 36/A paragrafusa szabályoz.
    • egyedi számlaelnevezéseket adhatsz meg, melyekkel könnyebben beazonosíthatod a K&H-s bankszámláidat. Megváltoztathatod a számlák megjelenítésének sorrendjét a bankszámlákat tartalmazó legördülő listákban.
    • a másodlagos azonosító menüpontban e-mail címet, mobiltelefonszámot, magánszemélyként adóazonosító jelet rögzíthetsz a bankszámlaszámodhoz. Így ezekkel az adatokkal is tudnak neked utalni a bankszámlaszám helyett a belföldi azonnali fizetési rendszerben.

    A tevékenységnaplóban láthatod az ebankban végzett tevékenységeidet időrendi felsorolásban.

    A kh ebank beállításait próbálgatja számítógépen egy ügyfél
    • az értesítések közt a „mobilinfo történet” menüpontban a K&H mobilinfo szolgáltatáshoz tartozó SMS forgalmat kérdezheted le.
    • a mobilinfo sms beállítás menüpontban kezelheted a K&H Bank SMS értesítő szolgáltatásának, a K&H mobilinfónak a paramétereit, illetve ki is kapcsolhatod az üzenetküldő szolgáltatást. Azt is beállíthatod, hogy milyen jellegű tranzakciókról, illetve milyen értékhatár felett kérsz SMS értesítést.
    • a kivonatrendelkezés oldalon a papír alapú, postai kézbesítésű bankszámlakivonat küldéséről rendelkezhetsz. Ettől függetlenül az elektronikus kivonat folyamatosan elérhető marad az ebankban. A papír alapú kivonat igénylése ügyfélszinten történik, azaz valamennyi folyószámládra vagy/és értékpapírszámládra vonatkozik.
    • a korábbi (sikeres és sikertelen) feltöltőkártyás mobilegyenleg feltöltéseket kérdezheted le ebben a menüpontban. A lista időrendben, bankkártyánként csoportosítva jelenik meg.

    A K&H ebank nyitóképernyőjének kezelése

    A K&H ebank nyitóképernyőjén az alábbi információkat láthatod:

    Összesített számlaegyenleg

    A számláid összesített egyenlegét láthatod itt, akár más devizába is átszámolva. Az egyenleginformációkat a „szem” ikon segítségével rejtheted el. Ha így lépsz ki az internetbankból, úgy a következő bejelentkezés során is rejtve maradnak az egyenlegeid.

    A „ceruza” ikonra kattintva módosíthatod a megadott számlaelnevezéseket és megjelenítési sorrendet adhatsz meg. A számlák mellett található jelölőkkel azt is meghatározhatod, hogy mely számlák egyenlege jelenjen meg az összesített számlaegyenlegben.

    Bankszámlák listája

    Az adott számlára kattintva részletesebb egyenleginformációit kapsz. A megjelenő gyorsfunkcióra való kattintással rögtön az adott megbízástípusnak megfelelő tranzakciós képernyőre válthatsz (átutalás, számlatörténet, számlakivonatok).

    Az egyenlegváltozás kijelzésében lehetőség van kompakt, 30, 60, és 90 napos nézetet is választani.

    Azt, hogy az egyes napokon mely számládnak mekkora egyenlege volt, a kurzor grafikon fölé húzásával láthatod. Az egyes tranzakciók részletei az adott tranzakció melletti „V” gombra kattintva jelennek meg.

    A tranzakciók részleteinél PDF alapú igazolást nyomtathatsz a „nyomtatás" gombra való kattintással.

    A „további tranzakciók” gombbal áttérhetsz a számlatörténet menüpontra, a „tranzakciómásolás” nevű gombbal pedig másolhatod a tranzakciókat (azaz újraindíthatod), de csak akkor, ha átutalásról, betétlekötésről, feltöltőkártyás mobilegyenleg feltöltéséről vagy befektetésről van szó. Utóbbi esetben a „tovább a részletekre >>” linkkel léphetsz tovább.

    Ha rendelkezel megfelelő számlatípussal és adtál meg célokat, nyomon követheted ezeknek a céloknak az alakulását.

    Kávé mellett ez a boldog ügyfél átállítja a kh ebankban a gyakran használt funkciókat

    Kedvencek kezelése

    A K&H Bank ebankjának hasznos szolgáltatása, hogy egyedileg összeállíthatod a leggyakrabban használt funkciókat. Legfeljebb 6 kedvenc menüpontot állíthatsz be a választó listából, egyszerre akár több menüpontot is kijelölhetsz. A kiválasztást véglegesítened kell.

    A kedvenceket bármikor megváltoztathatod, a korábban kiválasztott menüpontokat pedig törölheted az ikonon lévő „X” segítségével, vagy megváltoztathatod a jelölő négyzet segítségével. A módosításokat el kell mentened.

    A gyorsmenühöz rendelt menüpontok minden felhasználó számára egyedileg szerkeszthetők. A választható menüpontok listája a jogosultságok függvényében változhat.

    Csekkbefizetés átutalásként

    Sárga és fehér csekk befizetésére is lehetőséget nyújt a K&H ebank sárgacsekk-befizetés funkciója. Az adatokat egy sárga csekkre hasonlító felületen megadva a csekk kiegyenlítése átutalással történik, a számlacsomag szerinti átutalás díjáért.

    Ez tehát egy átutalás lesz, a sárga csekk formátum csak az átutalás csekken szereplő adatok összepárosítását segíti. A megbízás létrehozásához fehér háttérszínnel kiemelt mezőket a csekken szereplő adatokkal kell feltölteni.

    Bankkártyák kezelése a K&H ebankban

    A „bankkártyakezelés, limitmódosítás” oldalon megtekintheted a hozzád, mint felhasználóhoz tartozó bankkártyákat, továbbá lekérdezheted azok PIN-kódját.

    Módosíthatod a bankkártyáid limitjeit, megújíthatod a bankkártyáidat.

    Arra is van mód, hogy aktiváld, vagy átmenetileg felfüggeszd, illetve végleg letiltsd a bankkártyáidat. A felfüggesztést bármikor önállóan visszavonhatod.

    Itt tudod megadni az internetes limitet, illetve itt állíthatod be az internetes vásárláshoz tartozó telefonszámot és jelszót is.

    A bankkártyák melletti „v” gombra kattintva láthatók a bankkártya részletes adatai. Innen érheted el az aktiválási, felfüggesztési/feloldási, tiltási és pótkártya igénylési lehetőségeket, illetve a limitmódosítást, továbbá az internetes tranzakciókkal kapcsolatos műveletekhez szükséges 4 számjegyes jelszót és telefonszám-beállításokat is.

    A bankkártya lejáratát megelőző 45-90 nap között elérheted a bankkártya megújítási lehetőségét is, aktiválható bankkártya esetében pedig az aktiválást.

    Sikeres bankkártyaletiltást követően pótkártyát is igényelhetsz, egyébként pedig megtekintheted a bankkártyád PIN-kódját, a hitelkártyáknál a részletekre válthatsz.

    A bankkártya PIN-kódja 12 másodpercig látszik.

    A KH ebankban a bankkártya pin kódját nézi meg ez a felhasználó

    Az internetes tranzakció limitösszege nem lehet magasabb a bankkártyához tartozó vásárlási limitnél. Az internetes vásárlás is a vásárlási limit részét képezi.

    A módosítások az aláírást követően azonnal életbe lépnek.

    Ha felfüggeszted a bankkártyádat, ami egy ingyenes szolgáltatás, akkor a feloldásig nem tudod használni. A felfüggesztés legfeljebb 90 napig tarthat, ha ez idő alatt nem oldod fel a kártyádat, a K&H Bank automatikusan letiltja azt. A letiltást már nem vonhatod vissza. Sikeres felfüggesztést követően a kártyaképen megjelenik a felfüggesztési időszak végdátuma.

    Számlatörténet, számlakivonatok

    A számlatörténet lekérdezése oldalon áttekintheted a pénzmozgásaidat, akár 5 naptári évre visszamenőleg is. A tételeket 30-asával lapozhatod. Egy adott tranzakció részleteit a „+” gombbal tekintheted meg.

    A részletek között PDF igazolást is nyomtathatsz, a „tranzakciómásolás” gombbal pedig újraindíthatsz bizonyos tranzakciókat.

    A számlatörténetet leszűkítheted egy adott számlára is, a keresésben pedig részletes keresést is indíthatsz, szövegrészletre is kereshetsz. Exportálni CSV vagy XLS formátumban tudsz.

    A „számlakivonatok, értesítők" oldalon lekérheted a bankszámlakivonatokat és értesítőket, PDF formátumban.

    Megtakarítások kezelése

    A betétek, megtakarítások kezelését külön elosztóoldalról indíthatod el. Itt nyílik lehetőséged ismétlődő betétlekötésre is.

    Az 5 napon belül lejáró betétekről egy figyelmeztetés jelenik meg, mely figyelmeztet az újra lekötési lehetőségre.

    A betétlekötés részletei az adott betétlekötés melletti „+” gombbal hívhatók elő. A betétet feltörheted azonnal vagy ismétlődő betétet feltörhetsz a fordulónapra is. A betétmódosítás oldalon tudod változtatni a betét futamidejét. A módosítás a betét fordulónapján lép életbe.

    Egyszeri lekötött betétnél kizárólag az ismétlődés, ismétlődő lekötött betétnél kizárólag a futamidő, ill. kamathely módosítható a fordulónapra történő felmondással.

    A betétlekötési lehetőség mellett nyithatsz K&H tervező megtakarítási betétszámlát is, amely segítséget nyújt a rendszeres megtakarításaid nyomon követésében.

    Minden jövőbeni tervedre ugyanis külön megtakarítási célt hozhatsz létre, egyedi névvel és ikonnal, amit folyamatosan nyomon követhetsz.

    A K&H tervező megtakarítási számlán bármikor létrehozhatsz, módosíthatsz vagy törölhetsz megtakarítási célokat, módosíthatod a fontossági sorrendet az élethelyzeted szerint.

    Házaspár a kh ebank megtakarítások funkcióját használja pénzügyek tervezéséhez

    A cél rögzítésekor az alábbi adatokat kell megadnod:

    1. célösszeg,
    2. határidő,
    3. induló megtakarítási összeg (ha van).

    Új cél megadásával nem új számlát hozol létre, hanem a meglévő számlád egyenlegét osztod szét a megtakarítási céljaid között.

    A K&H tervező az adatok megadását követően kiszámolja, hogy mekkora összegű havi rendszeres megtakarítás szükséges ahhoz, hogy a rögzített célod időben elérd. Erre az összegre akár rendszeres utalási megbízást is elindíthatsz.

    A K&H tervező kezeli a kimaradt hónapokat is, azaz amikor nem volt lehetőséged félretenni, vagy csak elfelejtetted biztosítani az egyenleget rá. A megtakarítási célok időrendi sorrendje bármikor megváltoztatható.

    Más befektetéseket is tudsz kezelni az ebankban

    Ebben a menüpontban van mód az egyéb befektetéseid kezelésére is, ha van aláírt befektetési szolgáltatási szerződésed és a K&H Banknál vezetett értékpapírszámlád. Ekkor az oldalon az alábbi funkciókat éred el: egyenleg, eladás, befektetésijegy-vétel, rendszeres befektetésijegy-vétel, tőzsdei értékpapírvétel, állampapírvétel, forintátutalás, deviza-átutalás, vételi nyilatkozat.

    Azoknál a befektetési termékeknél, amelyekhez MiFID teszt kitöltése szükséges, és ezt korábban még nem töltötted ki, a kitöltést előbb el kell végezned. A befektetési szolgáltatás igénylésével az összes számlára értve nyilatkozol, azaz az esetlegesen későbbiekben megnyíló számlákra is.

    Ha úgy nyilatkozol, hogy a befektetési szolgáltatást nem szeretnéd használni, a „Nem kívánom igénybe venni” gomb megnyomásával, akkor a befektetési funkciót már csak K&H bankfiókban vagy a bank telefonos ügyfélszolgálatán, a K&H TeleCenteren keresztül igényelheted.

    Hitelinformációk a K&H ebankban

    A K&H ebank szolgáltatásának „hitelek” menüpontjában megtekintheted a hiteleiddel kapcsolatos információkat.

    Az elérhető információk között szerepel többek között a:

    • tőketartozás
    • következő törlesztőrészlet dátuma
    • következő törlesztőrészlet összege
    • esetleges késedelem
    • kamat (százalékban)
    Az autóbaleset egyik sérültje a kh ebank felületén kötött casco biztosítást

    Biztosítások lekérdezése

    A K&H ebankban az alábbi biztosítások megkötését indíthatod el:

    1. K&H casco
    2. K&H lakásbiztosítás
    3. K&H utasbiztosítás
    4. K&H gépjármű-felelősségbiztosítás
    5. K&H kárbejelentés
    6. K&H ügyfélportál

    A K&H ebank használatának technikai feltételei

    A K&H ebank szolgáltatás az alábbi böngészőkre optimalizált, operációs rendszertől függetlenül:

    • Chrome 42 vagy újabb verzió
    • Mozilla Firefox 47 vagy újabb verzió
    • Microsoft Internet Explorer 9 vagy újabb verzió

    Összefoglaló a K&H ebankról

    A K&H Bank ebank szolgáltatása egy teljes értékű internetbankot jelent.

    Sokféle tranzakcióra képes. Így átutalások (forintban, devizában, akár rendszeresen is) csekkbefizetések, csoportos beszedések, kártyás mobilegyenleg feltöltése, betéti- és hitelkártya-beállítások, limitmódosítás is elvégezhetők a segítségével.

    A webes alkalmazásban láthatók a számlatörténeted, számlakivonataid, a hiteleid és kezdeményezheted sokféle biztosítás megkötését is.

    Kezelheted benne a lekötött betéteidet, egyéb megtakarításaidat, befektetéseidet is.

    A kedvenc menüpontokat sorba rendezheted, a bankkártyádat legfeljebb 90 napra felfüggesztheted, a tranzakciókat ismételheted. Megtekintheted a bankkártyád PIN-kódját.

    K&H tervező megtakarítási számlán rugalmasan kezelheted az elkülönített megtakarítási céljaidat.

    A sárga és fehér csekkjeid – átutalással történő – befizetését külön ügyfélbarát felület segíti, a bankszámláidon történt pénzmozgásaidat pedig akár 5 naptári évre visszamenőleg is lekérdezheted.

    A K&H ebank előnyei és hátrányai

    • sokfunkciós internetbank szolgáltatás
    • reszponzív weboldal, azaz alkalmazkodik a képernyőméretedhez
    • automatikusan beléptet a mobil-token használata esetén
    • nemzetközi átutalásnál automatikusan kiszámolja a tranzakció díját
    • az internetbank nem tartalmazza a K&H Kate nevű robotszolgáltatását, csak a mobilapplikáció
    • a szolgáltatás csak bankfiókban igényelhető, telefonos ügyfélszolgálaton nem
    • a számlatörténete 30 tételenként lapozható, ami elég nehézkes egy régebbi tranzakció visszakeresése esetén

    Maradtak kérdéseid?

    • Használhatom párhuzamosan a mobil-tokenes és SMS-es belépést is?

      Sajnos nem. De bármikor válthatsz a kétféle azonosítási mód között.

    • A K&H ebanknak van havi díja?

      Igen, azonban ezt a K&H Bank rendszeresen meghosszabbított akció keretében elengedi.

    • Van lehetőség mobil-tokenes belépésre, ha nincs okostelefonom vagy nem akarom telepíteni a K&H mobilbank alkalmazást?

      Sajnos nincs. A mobil-tokenes szoftver be van építve a K&H mobilbankba és csak korszerű okostelefonokon fut.

    Homa Péter
    Homa Péter bankszámlaszakértő
    Linkedin
    Homa Péter bankszámlaszakértő

    Kisgyerekkoromban a golyós számológépen szocializálódva fogtam bele a pénzügyekbe, amiből végül merő véletlenségből egy közgazdász diploma lett. Közben rájöttem, hogy a bankkártya nem csak levélbontásra alkalmas, hanem ha ATM-be dugjuk, az el is nyelheti. Ebből a felismerésből született meg több ezer szakmai cikk többféle pénzügyi-gazdasági portálon, immáron harmadik évtizede. Eretnek nézeteim tálalására végre megtaláltam végleges helyemet a BiztosDöntésnél, ahol célom, hogy közérthetően hozzam el neked mindazt, amivel megtalálod a helyed a napi pénzügyekben.