Díj

A díj egy olyan levonás a bankszámládról, amelyet a bank egy adott műveletért cserébe számít fel. A díj egy fontos része a bank bevételének.

Bár általában minden banki levonásra alkalmazzák ezt a fogalmat, nagyon lecsupaszítva a banki díj egy fix forintösszeg (vagy más devizaösszeg).

Ezek is érdekelhetnek

  • Több bankkártya egymásra rakva
    Bankszámla

    Bankkártya: ezeket érdemes róla tudnod 2023-ban

    A bankkártyák alapvető fizetőeszközzé nőtték ki magukat mára, amire a koronavírus-járvány is rásegített. Bankkártyával és gyakran mobiltelefonnal fizető vásárlókat láthatsz magad körül a pénztáraknál és a pandémia alatt jelentősen felpörgött az internetes kártyás fizetés is. Ma már mindenhol általános az érintéses fizetés a boltokban, így a nagy techcégek fizetési applikációiba is integrálhatod a bankkártyádat. Útmutatónkban lépésről lépésre bemutatjuk, hogy mire figyelj a bankkártya használatkor, hogyan aktiváld és tiltsd le, milyen bankkártyák vannak és azt is, hogy külföldi használatnál hogyan legyél még nagyobb biztonságban.

    frissítve: 2023. július 4.
  • Revolutos ügyfél aggódik a tranzakciós adó miatt
    Bankszámla

    Még egyáltalán nem biztos, hogy fizetnek majd tranzakciós illetéket a revolutosok

    A kormány 2022. július 1-től a határon átnyúlóan Magyarországra szolgáltató külföldi fintech cégekre is kiveti a pénzügyi tranzakciós illetéket, egyben kicsit meg is emeli annak maximum értékét. De még egyáltalán nem biztos, hogy a Revolut ügyfeleinek is meg kell fizetniük ezt az állami elvonást. Nézzük meg részletesebben, hogy miről van szó, és hogy ez revolutosként érinteni fog-e téged!

    frissítve: 2023. január 28.
  • Mosolygó férfi mobiltelefont tart a kezében
    Bankszámla

    Teret nyert a mobilos bankolás a GRÁNIT Bank felmérése szerint

    A magyar banki ügyfelek egyre inkább preferálják a mobilbanki ügyintézést, ez derül ki a GRÁNIT Bank megbízásából készített kutatásból. Ma már az ügyfelek kétharmada rendelkezik mobilapplikációval, és 58%-uk intézi pénzügyeit okostelefonon is. A GRÁNIT Bank ügyfeleinek digitális képességét jelzi, hogy közel 80%-uk aktív mobilalkalmazás felhasználó, ami jelentősen meghaladja a piaci átlagot. A GRÁNIT Bank mobilapplikációjával az ügyfelek 90%-a elégedett, akik elsősorban azt értékelik, hogy a Bank évről évre olyan piacvezető innovatív pénzügyi megoldásokkal jelenik meg, amelyek révén a bankolás gyorsabb, egyszerűbb, élményszerű és költséghatékony.

    frissítve: 2023. április 23.