Szelfis azonosítás

A szelfis azonosítás, amelyet gyakran a szelfis számlanyitás kifejezés keretében használnak, olyasmi élményt nyújt, mint amit a Revolut nyitásánál már megtapasztalhattál, ha van náluk számlád.

A lényege, hogy a videós ügyfélazonosítással ellentétben nem kell élő videókapcsolatban lenned a banki ügyintézővel, hanem te is és ő is a maga ráérő idejében végzitek el a rátok háruló feladatokat a bankszámlanyitás során. Te lefényképezed magad (ettől szelfis a számlanyitás), megadod az adataidat és feltöltöd a szükséges dokumentumaidat, a bankár pedig leellenőrzi azokat. Ha mindent rendben talál, a számla megnyílik.

Ezzel bár valós időben nem tudsz számlát nyitni, de kb. egy munkanapon belül igen, és nem igényel megszakításmentes, hosszú videókapcsolatot sem a művelet.

Mobil Aktív Plusz számlacsomag
  • 35 000 Ft jóváírás online számlanyitás esetén
  • korlátlanul ingyenes belföldi átutalás mobilalkalmazással
  • havidíj-mentes elektronikus szolgáltatások
Részletek
PROMÓCIÓ

Ezek is érdekelhetnek

  • A K&H Bank ATM szolgáltatásai és ATM hálózata
    Bankszámla

    A K&H Bank ATM szolgáltatásai és ATM hálózata

    A K&H ATM-ek modern pénzügyi megoldásokat kínálnak ügyfeleik számára, lehetővé téve, hogy gyorsan és hatékonyan kezeljék pénzügyeiket. Sőt, az automaták más bankok ügyfelei számára is használhatók. Ezek a korszerű automaták elérhetővé teszik a készpénzfelvételt, befizetést, akár azonnali jóváírású befizetést is. A K&H ATM-hálózat széles körű lefedettsége révén a kártyabirtokosok szinte bárhol és bármikor hozzáférhetnek az ATM szolgáltatásokhoz, függetlenül attól, hogy éppen melyik részén tartózkodnak az országnak. Lássuk is, melyek ezek!

    frissítve: 2023. december 11.
  • Mosolygó férfi mobiltelefont tart a kezében
    Bankszámla

    Teret nyert a mobilos bankolás a GRÁNIT Bank felmérése szerint

    A magyar banki ügyfelek egyre inkább preferálják a mobilbanki ügyintézést, ez derül ki a GRÁNIT Bank megbízásából készített kutatásból. Ma már az ügyfelek kétharmada rendelkezik mobilapplikációval, és 58%-uk intézi pénzügyeit okostelefonon is. A GRÁNIT Bank ügyfeleinek digitális képességét jelzi, hogy közel 80%-uk aktív mobilalkalmazás felhasználó, ami jelentősen meghaladja a piaci átlagot. A GRÁNIT Bank mobilapplikációjával az ügyfelek 90%-a elégedett, akik elsősorban azt értékelik, hogy a Bank évről évre olyan piacvezető innovatív pénzügyi megoldásokkal jelenik meg, amelyek révén a bankolás gyorsabb, egyszerűbb, élményszerű és költséghatékony.

    frissítve: 2023. április 23.
  • Hegedűs Éva
    Bankszámla

    Rekordnyereség és élen járó innovációk a Gránit Banknál

    2022-ben is rekordnyereséget ért el a Gránit Bank, 30 Mrd Ft-tal nőtt a saját tőke, a szektorátlagot meghaladó mértékben növekedett minden célszegmensben, és az Equilorba történő tranzakcióval a befektetési szolgáltatási szektorban is erősítette pozícióját. Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója szerint a kiemelkedő eredmények receptje egyszerű: „innovációk, szakszerűség, biztonság, tőke és kiszámíthatóan korrekt árazás”. A közgyűlést követő sajtótájékoztatón az elnök-vezérigazgató asszony bemutatta a megújult mobilbanki applikációt is.

    frissítve: 2024. február 22.